رئیس شورای شهر تهران گفت: گنجایش معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است و تردد فعلی فوق ظرفیت بزرگراه‌هاست‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی ازاستان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن تردد در بزرگراه تهران کرج خبر داد.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از اعمال محدودیت سرعت در محور میاندشت میامی به واسطه تردد یوزپلنگ‌های آسیایی خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون تردد در اکثر محورها و بزرگراه‌های پایتخت روان و بدون مشکل است.
طبق آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای شمالی کشور روان است.
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین آزادراه‌های پردیس-تهران و قزوین-کرج خبر داد.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است.
رئیس مرکز مدیریت کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه هستیم.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: وضعیت تردد خودروها صبح روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه نشان از معابر و بزرگراه‌های خلوت در سطح شهر تهران را می‌دهد.
براساس اعلام مرکز مدیریت راهها، عبور و مرور انواع موتور سیکلت در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج _ چالوس،هراز و فیروزکوه ممنوع بوده و آزادراه کرج - قزوین بیشتری تردد را داشته است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
در نشست کمیسیون ایمنی راههای کشور، کاهش ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت مجازوسایل نقلیه در آزادراهها وبزرگراه‌های سطح کشوردر بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین برای افزایش ایمنی تردد اعلام شد.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران به دلیل بارش برف گفت: از تردد غیر ضروری در معابر و بزرگراه‌ها بپرهیزید.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت را تشریح کرد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در جهت تسهیل تردد خودروها به ویژه در بزرگراه‌های یادگار و نیایش عوامل خدمات شهری و ماشین آلات تخصصی به محدوده اعزام شدند .
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه من به رانندگان این است که در صورتی که الزام ندارد از تردد در خیابان‌ها جلوگیری کنند و اگر مجبور به تردد شدند تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در معابر و بزرگراه‌های تهران به دلیل بارش برف و باران گفت: رانندگان با سرعت مطمئنه در سطح معابر تردد کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح جناغی در بزرگراه های پایتخت به منظور روان سازی ترافیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ