معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در معابر و بزرگراه‌های تهران به دلیل بارش برف و باران گفت: رانندگان با سرعت مطمئنه در سطح معابر تردد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روزهای گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و طرح جناغی ها در حال انجام است
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه‌های نواب، حکیم، بابایی، زین الدین و همت ترافیک سنگین اما در حال حرکت هستند و خیابان آزادی پر ترافیک است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش، ولی روان است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیک در معابر شهر گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران رو به افزایش ولی روان گزارش شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس گفت: لازم است که از توقف‌های سدمعبری در نزدیک تفرجگاه‌ها یا در معابر داخلی بوستان‌ها خودداری شود که این امر منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در داخل و معابر مجاور آن‌ها و اتلاف وقت هموطنان نشود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای ترافیک سنگین است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد اگر شهروندان کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند تا تردد در معابر پایتخت امروز به حداقلی برسد.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران به دلیل بارش برف گفت: از تردد غیر ضروری در معابر و بزرگراه‌ها بپرهیزید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابرین پیاده جهت ترددهای خود حتماً از پلهای عابر استفاده نمایند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین گزارش می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددهادر معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و ترافیک سنگین گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد و گفت: ترافیک در تمامی معابر شهر تهران سنگین و در حال حرکت گزارش می‌شود.
جانشین رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل اینکه در برخی از معابر شکستگی درخت و سقوط اجسام را داشتیم ترافیک در برخی از معابر شهر سنگین گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر گفت: افزایش حمل و نقل عمومی برابر با کاهش محسوس ترافیک در تهران است.
با وجود آنکه ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را برای چگونگی کنترل ترافیک اول مهر در تهران برگزار کرد اما ترافیک تهران کنترل نشد و معابر با تردد سنگین خودروها مواجه بودند.
با وجود آنکه ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را برای چگونگی کنترل ترافیک اول مهر در تهران برگزار کرد اما شاهد این بودیم که ترافیک تهران کنترل نشد و معابر با تردد سنگین خودروها مواجه بودند.
سردار سیدکمال هادیانفر اظهار کرد: تمام معابر کشور در مرز‌های اربعینی به صورت رفت و برگشت در وضعیت مناسبی قرار دارند و هیچ انسداد خاص و مشکلی در محور‌ها نداریم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر، گفت: بزرگراه نواب، همت، امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر گفت: بزرگراه‌های نواب، همت و امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تمام معابر پایتخت بار صبحگاهی نسبتاً سنگین ولی در حال حرکت و روان است.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی عصرگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.
ترافیک سنگین صبحگاهی در معابر پایتخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ