براساس اعلام مرکز مدیریت راهها، عبور و مرور انواع موتور سیکلت در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج _ چالوس،هراز و فیروزکوه ممنوع بوده و آزادراه کرج - قزوین بیشتری تردد را داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی طی سه روز از طریق ۱۲ گذرگاه مرزی وارد عراق شدند.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: زمانی که موتورسیکلت‌ها از مسیر مجزا تردد می‌کنند با آسایش خاطر بیشتری حرکت کرده و انضباط ترافیکی در این مسیرها بیشتر انجام می‌پذیرد.
وجیدی گفت: با توجه به گرمای زیاد در مرز‌های دیگر و مساله بُعد مسافت، امیدواریم زائران بیشتری از مرز تمرچین عبور کرده و ما نیز زمینه سفر بهتر را فراهم کنیم.
سوخت‌بران و کولبران بیشترین آمار ابتلا به این بیماری را دارند؛ آن‌ها که از مرز‌های غیررسمی به پاکستان تردد دارند، آنجا توقف می‌کنند، پشه آن‌ها را نیش می‌زند، به روستای‌شان بر می‌گردند و یکی، دو روز بعد با نشانه‌های ابتلا مواجه می‌شوند. مالاریا یک بیماری انگلی است که به‌صورت عفونت حاد با تب‌ولرز و کم‌خونی، بزرگی طحال و... تشخیص داده می‌شود. انگل مالاریا توسط یک تیره از پشه به‌نام آنوفل به انسان منتقل می‌شود.
محمدی با بیان اینکه بیشترین تعداد ساختمان‌های ناایمن در مناطق ۱۱و ۱۲ شهر تهران است، افزود: این ساختمان‌ها بیش از ۱۰ اخطار کتبی دریافت کردند و بیش از سه جلسه حضوری هم با مالکان ساختمان‌های ناایمن برگزار کردیم و نسبت به خطرات و اینکه شهروندان زیادی در این اماکن تردد دارند، توجیه کردیم که توجهی نکردند.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران گفت: معابر بزرگراهی از معابری هستند که تردد موتورسوران در آنها بسیار خطرناک و شدت حوادث بسیار زیاد است.
بقاء نظام جمهوی اسلامی، بدون تردید به ترمیم اعتماد عمومی وابسته است. تجربه سال‌های متمادی نشان داده است تا زمانی که افراطیون و خود انقلاب و خوداسلام پنداران در تصمیم سازی دخالت داشته باشند، اعتماد عمومی همچنان ضربه‌های بیشتری خواهد دید. آن‌ها بیشترین خسارت را به اقتصاد، به فرهنگ، به انسجام داخلی، به حقوق عمومی و به سیاست خارجی کشور وارد کرده‌اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، محور قرچک - ری، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه قم - تهران، محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان و آزادراه قزوین - رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک در برخی محورهای شمالی و سایر محورها از بیشترین تردد در آزاد راه کرج- قزوین خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و در این روزها ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
با افزایش تردد در جاده ها رانندگان باید احتیاط بیشتری برای سفر داشته باشند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه من به رانندگان این است که در صورتی که الزام ندارد از تردد در خیابان‌ها جلوگیری کنند و اگر مجبور به تردد شدند تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.
استدلال آقایان این است که چون بنزین یورو ۶ در کشور تولید نمی‌شود، لذا استفاده از بنزین یورو ۴ در خودرو‌های وارداتی با استاندارد آلایندگی یورو ۶ به صلاح نیست و موجب افزایش بار مالی خودرو‌های وارداتی می‌شود! این در حالی‌ست که سال‌هاست خودرو‌های روز اروپایی گران قیمت که همگی استاندارد یورو ۶ دارند در کشور تردد و از همین بنزین موجود استفاده می‌کنند و هیچ مشکلی نداشتند!
رئیس دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت: وزارت امور خارجه مأموریت دارد در زمینه تردد هموطنان ایرانی مقیم خارج کشور تسهیلات بیشتری ارائه کند.
تحریم‌ها روسیه را تضعیف کرده و در مورد رهبری پوتین تردید ایجاد کرده است. فشار بیشتری برای پایان دادن به جنگ مورد نیاز است.
بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، به‌استثنای برخی از محورهای مسدود مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز است.
آزادراه کرج - قزوین و آزادراه تهران - کرج در هر دو مسیر دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران را تشریح کرد و گفت: بزرگراه نواب، حکیم و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت، خیابان هایی که دارای حجم ترافیک بیشتری هستند را اعلام کرد.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت ها در روزهای پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: عابران پیاده هم توجه داشته باشند که با توجه به پوشش تیره‌ای که بر تن دارند، در زمان تاریکی هوا از محل‌های مجاز و دارای روشنایی کافی تردد کنند. رانندگان نیز دقت و توجه بیشتری به مسیر مقابل خود داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ