در نشست کمیسیون ایمنی راههای کشور، کاهش ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت مجازوسایل نقلیه در آزادراهها وبزرگراه‌های سطح کشوردر بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین برای افزایش ایمنی تردد اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیشترین خواص زیره را باید کمک به هضم، تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به گردش خون دانست که دارای طبیعت گرم و خشک و خاصیت آنتی‌اکسیدانی فراوان است و سبب افزایش شیر مادر و برای دل‌درد کودکان مفید است. رفع مشکلات مثانه و کلیه - دفع گاز روده و معده - ضدعفونی‌کننده - کاهش وزن از خواص متعدد زیره سبز است.
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تولید حصارهای الکتریکی، ضمن جلوگیری از ورودهای غیر مجاز، به ارتقای ایمنی امکان از جمله مزارع کشاورزی کمک کنند.
مشخص است که دخانیات بر ظاهر فرد مصرف‌ کننده نیز تأثیر می­‌گذارد؛ از زرد شدن دندان­‌ها و ایجاد پلاک‌های دندانی گرفته تا اثرگذاری بر کلاژن پوست و ایجاد پیری زودرس. افت عملکرد ریه و اختلالات تنفسی، فشارخون و افزایش خطر سکته قلبی و مغزی، کاهش توان باروری، انواع سرطان‌ها از جمله سرطان ریه، حنجره، دهان، مری، معده، کبد و ...آب مروارید، شکاف کام و لب در نوزادان مادران سیگاری، تضعیف سیستم ایمنی و ... از جمله بیماری‌ها و عوارض مصرف دخانیات هستند.
پژوهش‌ها نشان می‌دهد که شکلات تلخ مانند آنتی‌اکسیدان‌ها به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. مصرف منظم این ماده غذایی خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت را کاهش می‌دهد.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: عملیات تعمیرات سامانه آتش‌نشانی بخشی از مخازن ذخیره‌سازی نفت‌خام و تعویض خط آب آتش‌نشانی در پایانه نفتی خارک به پیمانکاران واگذار شد.
جانشین پلیس راهور با بیان اینکه همچنان "پراید" و "پژو ۴۰۵" علی‌رغم اینکه خط تولیدشان متوقف شده است، در صدر تصادفات فوتی هستند، گفت: علی‌الظاهر تولید یک خودرو متوقف می‌شود، اما با همان بن‌سازه، خودرو‌های دیگری تولید می‌شود که فقط در ظاهر با هم متفاوت هستند و از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با خودرویی که تولیدش متوقف شده است، ندارد!
کمبود ویتامین D باعث مشکلات مزمن سلامتی و افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌شود. برخی از کارشناسان معتقدند ترس ما از بیرون رفتن بدون استفاده از ضد آفتاب باعث کاهش سطح ویتامین D می‌شود. دانستن اینکه چگونه و چه زمانی به طور ایمن نور خورشید را جذب کنید، می‌تواند برای افزایش سطح ویتامین D بدن شما حیاتی باشد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از سوی کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد می شود سهمی از فروش خودروها به عنوان منابع مالی پایدار برای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی اختصاص یابد.
عضو شورای شهر تهران گفت: توسعه و تکمیل پایگاه‌های مدیریت بحران یکی از وظایفی است که شهرداری تهران باید آن را انجام دهد و برای ساخت و تکمیل سوله‌های مدیریت بحران ردیف بودجه‌ تعین شد.
مطالعات مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در فلفل قرمز تند می‌توانند در تقویت سیستم ایمنی بدن اثرگذار باشند. خوردن فلفل کاین گرمای بدن را افزایش می‌دهد که این موضوع هم به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.
سرهنگ مومنی با بیان اینکه در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجرا است اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون با ۱۲۱۳ توقیف ساعتی و ۱۶۳۲ فقره اعزام به پارکینگ با متخلفان برخورد کرده است.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
شوید در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. توانایی بدن برای مبارزه با میکروب‌ها با ایمنی قوی افزایش می‌یابد. شوید خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی قوی‌ای در پیشگیری از عفونت‌های مختلف نشان می‌دهد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ از بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به‌منظور افزایش ایمنی معابر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:در حوزه ایمنی نیز بودجه سال آینده با ۲۴ درصد افزایش مواجه بوده و مبلغ آن به ۴ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان رسیده است.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
فرمانده انتظامی جدید تهران بزرگ گفت: امنیت محله محور، ایمنی انضباط ترافیکی و کاهش سرقت در دستور کار پلیس تهران است.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در فصل پاییز از نصب و مرمت بیش از هزار تابلو و تجهیزات ترافیکی با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی خبر داد.
شهردار منطقه ۹ از احداث ۱۱ سرعتکاه آسفالتی با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده در غرب پایتخت خبر داد.
ویتامین D فواید متعدد زیادی دارد، میزان جذب کلسیم در بدن را افزایش می‌دهد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و راهی برای کاهش التهاب در بدن است.
احمد مهری، اپیدمیولوژیست می‌گوید، امسال ۴۰ تا ۷۰ درصد موارد مراجعه بیماران با علائم تنفسی و سرماخوردگی مربوط به ویروس آنفلوانزا است. البته به گفته این کارشناس حوزه سلامت، طبق پیش‌بینی‌هایی که از اردیبهشت‌ماه امسال انجام شده بود احتمال موج جدید آنفلوانزا در فصول سرد وجود داشت، ولی این موج حدود دو هفته زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی شروع شد. شرایط این‌چنینی نیز به کمبود دارو و افزایش مصرف بی‌رویه آنتی بیوتیک‌ها در طول یک ماه اخیر دامن زد.
لیموشیرین در سم‌زدایی بدن و دفع سموم بسیار مؤثر بوده و همچنین این میوه می‌تواند تأثیرات مضر استرس و آلودگی‌ها را خنثی کند. همچنین منبع مناسبی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به کاهش التهابات، تنظیم سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر عفونت‌ها کمک می‌کند.
با افزایش سن، احتمال ابتلاء به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت نوع ۲، آب مروارید، کم شنوایی و زوال عقل و همچنین کاهش عملکرد سیستم ایمنی و توده عضلانی بیشتر می‌شود و تئوری‌های متعددی در مورد علت آن وجود دارد.
در نشست اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو، دستورالعمل‌های مربوط به ارتقا ضریب ایمنی فعالیت‌های شبکه مترو پایتخت مورد جمع بندی نهایی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ