عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در هیچ جای قانون تصریح نشده که باید متن توافق به صحن آید بلکه ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌گوید که کمیسیون امنیت ملی بعد از بررسی گزارش وزارت خارجه درباره عملکرد طرف مقابل در لغو تحریم ها، گزارشی به صحن علنی ارائه کرده و مجلس روی این گزارش اظهار نظر می‌کند و نه روی متن توافق.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاول متئوس وویسکی ترجیح داد فعلاً درباره جدایی‌اش از کادر فنی تیم بهروز عطایی چیزی نگوید.
برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین احتیاجی به «اجازه محضری» همسران نیست و زنان می‌توانند به همراه شوهران خود به ادارات پلیس گذرنامه مراجعه کنند و همان جا زوجیت آن‌ها توسط مامور مورد نظر تایید و اجازه همسر اخذ شود.
افشین پیروانی پیش از ورود به باشگاه پرسپولیس گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
فیل فودن، بازیکن منچسترسیتی نزدیک بود در جشن قهرمانی خیابانی تیمش با یک مصدومیت بزرگ مواجه شود.
موقعی که من پول را قرض دادم فکر نمی‌کردم احتیاجی به چک و سفته باشد ولی ایشان خودش می‌داند این اتفاق بین‌مان افتاده و چرا من در مورد آدم‌های دیگر این حرف را نزدم؟
اخراج مهرداد عبدی در نیمه اول بازی پرسپولیس، اعتراضات شدیدی را به دنبال داشته است.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «یا من لا یحتاج الی التّفسیر و السّؤال» اظهار می‌کند:‌ ای خدایی که احتیاج نداری من شرح بدهم. خدا خودش همه چیز را می‌داند و احتیاجی ندارد که ما تفسیر کنیم. نه تنها خدا به تفسیر و سوال احتیاج ندارد، بلکه ائمه ما هم به آن احتیاج ندارند و از احوال ما باخبرند.
مجید انصاری گفت: واقعا نمی‌فهمم چرا FATF همان روز‌های اول که به مجمع آمد، تصویب نشد! آن‌قدر این موضوع و احتیاج کشور برای پیوستن به سیستم بانک جهانی آشکار است که اساسا نیازی به تحلیل ندارد.
والیبال یک بار دیگر نشان داد که لایق نگاه حمایتی بیشتر و بهتری است.
رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه هرچقدر زمان گذشت احتیاج و نیاز کشور به بسیجی بیشتر احساس شد، گفت: بسیجی خط شکن است و بن‌بست ندارد.
سرمربی صنعت نفت ابراز امیدواری کرد که مقابل تراکتور سرانجام اولین برد خانگی را به دست بیاورند.
مربی تیم کشتی فرنگی سپاهان تاکید کرد که علاوه بر بحث تیم‌داری، این باشگاه به دنبال فعال کردن آکادمی در سطح کشتی اصفهان است.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهر علاوه بر نیاز به توسعه ساخت و ساز به پایش نیز احتیاج دارد.
رمضانی می‌گوید احتیاج به عمل جراحی ندارد و با فیزیوتراپی مشکلش برطرف خواهد شد.
این هلی‌کوپتر تهاجمی برای حمله به اهداف زمینی توسعه پیدا کرده است و با استفاده از دو پروانه‌ای که خلاف جهت هم می‌گردند، احتیاجی به پروانه دم ندارد. این طراحی قدرت مانور بالایی به پرنده ترسناک می‌دهد.
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فرابورس ایران برگزار شد و طی آن افزایش سرمایه ۲۰ درصدی «فرابورس» از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی به تصویب رسید.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه جدال مس و استقلال دیدنی خواهد بود گفت: استقلال باید برای رسیدن به بالای جدول این دیدار را با برد به پایان برساند.
احتیاجی به تصویب توافق احتمالی در مجلس نیست؛ حرکت جدیدی شروع نشده بلکه استمرار توافق قبلی است که قبلا مجلس اذن داده بود. در مجلس قبلی هم ما برجام را تصویب نکردیم و وارد بحث برجام با آن همه مواد و تبصره و پیوست نشدیم بلکه به دولت اجازه دادیم که با رعایت خطوط قرمز می‌تواند برجام را اجرا کند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از گل مهدی قایدی واکنش های جالب توجهی در کنار زمین داشت.
شیراز – رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: مطابق قانون اساسی هرقرارداری در سطح بین المللی باید با تصویب مجلس باشد اما چنانچه توافقی در برجام انجام شده احتیاج به تصویب مجلس نیست.
رئیس سابق کانون صرافان با بیان اینکه دلار به اندازه کافی در صرافی‌ها وجود دارد، از روند کاهشی نرخ دلار در بازار آزاد خبرداد.
حمله مجلس به ماجدی: اگر فوتبال با پول دولت اداره شود، چه احتیاجی به رییس فدراسیون است؟
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ