فیل فودن، بازیکن منچسترسیتی نزدیک بود در جشن قهرمانی خیابانی تیمش با یک مصدومیت بزرگ مواجه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لذت شنا و آب‌تنی در ماه‌های گرم سال بسیاری از افراد را به سمت استخرها و رودخانه‌ها و دریاها می‌کشاند. اما عدم توجه به هشدارها و بی‌احتیاطی می‌تواند این لذت را به فاجعه غرق‌شدن تبدیل کند.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۳۷ هکتار از مراتع استان طی چهار ماه ابتدای امسال بر اثر بی احتیاطی در آتش سوخت.
سفارت روسیه در واشنگتن در واکنش به کشته شدن خبرنگار حوزه جنگ خبرگزاری اسپوتنیک و زخمی شدن چند روزنامه‌نگار دیگر با بمب‌های خوشه ای، اعلام کرد: این موضوع بی اعتباری سخنان آمریکایی‌ها در استفاده با احتیاط و سنجیده از این مهمات را برهمگان آشکار کرد و نشان داد که واشنگتن کنترل دست نشانده‌های خود را از دست داده است.
با افزایش گرمای هوا شاهد خشک شدن پوشش گیاهی و علفزارها در عرصه‌های منابع طبیعی هستیم که کوچک‌ترین بی‌احتیاطی و عدم رعایت ایمنی سبب می‌شود جنگل‌ها و مراتع دچار خسارت های جبران ناپذیر شوند.
بی احتیاطی این سرایدار دست‌کم یک میلیون دلار خسارت به آزمایشگاه تحمیل کرده است و شکایتی در این مورد از سوی دانشگاه تنظیم شده است.
اهواز- رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: در روز جاری ۱۳ حریق در شهرستان اهواز ثبت شده که بر اثر اتصال برق، شدت گرما و بی احتیاطی در اهواز رخ داده است.
اخراج مهرداد عبدی در نیمه اول بازی پرسپولیس، اعتراضات شدیدی را به دنبال داشته است.
رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن راکب موتور سیکلت در رشت خبر داد و گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راکب موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو اعلام کردند.
صحنه بحث برانگیز دیدار آلومینیوم و استقلال مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
تربت‌حیدریه - سخنگوی ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: در حوادث چهارشنبه‌سوری ۱۷ نفر بر اثر بی‌احتیاطی و انفجار مواد محترقه، مصدوم و روانۀ بیمارستان شدند.
دروازه‌بان پرسپولیس با بی‌احتیاطی و تکل خطرناک روی پای کاپیتان آلومینیوم با کارت قرمز مستقیم مواجه شد.
او با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو به دلیل عدم توجه راننده به جلو با با یک نفر عابر پیاده از پرسنل شیفت شب شهرداری برخورد کرده است، افزود: متأسفانه عابر پیاده بر اثر این سانحه و شدت جراحات در محل جان باخت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید موتورسیکلت با سواری ریو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب خبر داد و گفت: بی احتیاطی، راکب موتورسیکلت ۲۳ ساله را روانه بیمارستان کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید موتورسیکلت با سواری ریو در مسیر جنوب به شمال نواب خبر داد و گفت: بی احتیاطی، راکب موتورسیکلت ۲۳ ساله را روانه بیمارستان کرد.
بی‌دقتی و بی‌احتیاطی یک راننده، باعث به خطر انداختن جان خود و دیگران شد. در این ویدیو صحنه واژگونی خودرو و برخوردش به اتومبیل‌های دیگر را می‌بینید.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نامه ای سرگشاده به قضات کشور تاکید کرد: باعث تاسف است که در این ایام افرادی از ذوی المناصب بدون هیچگونه آشنایی با الفبای قضاوت و آگاهی از صعوبت امر نسبت به دستگاه قضایی تعیین تکلیف می‌کنند، و به آنان امر و نهی می نمایند یکی تسریع می خواهد و دیگری تغلیظ می طلبد! ولی اطمینان دارم که اینگونه فضا سازی‌های غیرکارشناسانه و غیر مسئولانه هرگز تاثیری در قضات شریف و خردمند و شجاع و با تقوا نخواهد داشت و موجب بی احتیاطی و خدای ناکرده تساهل در اعراض و نفوس نمی گردد.
فیلم تصادف هولناکی که در عوارضی آزادراه ساوه به سلفچگان بر اثر بی‌احتیاطی راننده وانت رخ داده است، را مشاهده می‌کنید.
لحظه هولناک برخورد قطار با جوانی که بدون در نظر گرفتن عبور قطار از ریل عبور کرد و جان خود را از دست داد ببینید.
سرپرست اردوهای تیم‌های ملی کشتی گفت: غلامی بی‌احتیاطی کرد وگرنه ایران راحت قهرمان جهان می‌شد.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید وحید امیری به دلیل بی احتیاطی باید اخراج می‌شده است.
تصاویری از لحظه انفجار آشپزخانه در اثر بی احتیاطی یک آشپز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
دو پسر ۱۴ و ۱۸ ساله که به همراه دوستانشان برای شنا به دریا رفته بودند، به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا و بی احتیاطی، در خارج از طرح شنا غرق شدند.
اگر وزارت دادگستری و اف بی آی توانستند مانع از درز اخبار مربوط به این حمله به بیرون شوند این بدان معناست که آنان با احتیاط کامل تحقیقات درباره ترامپ را دنبال می‌کنند. حمله به چنین شخصیت سیاسی برجسته‌ای که جامعه بر سر آن قطبی شده توسط مقام‌های عالی رتبه تایید و نظارت می‌شد و دست کم آژانس‌های مجری قانون باید از یک قاضی فدرال حکم دریافت می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ