احتیاجی به تصویب توافق احتمالی در مجلس نیست؛ حرکت جدیدی شروع نشده بلکه استمرار توافق قبلی است که قبلا مجلس اذن داده بود. در مجلس قبلی هم ما برجام را تصویب نکردیم و وارد بحث برجام با آن همه مواد و تبصره و پیوست نشدیم بلکه به دولت اجازه دادیم که با رعایت خطوط قرمز می‌تواند برجام را اجرا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این‌که تعطیلی به دلیل گرمای هوا، نیاز به تصویب در هیئت دولت دارد، گفت: در صورتی که وزارت بهداشت تشخیص بدهد که گرمای هوا برای سلامتی مردم مخاطره ایجاد می‌کند، مجدداً پیشنهاد تعطیلی مطرح خواهد شد.
روزنامه اطلاعات ۹ مرداد ۱۳۴۲ در صفحه حوادث خود نوشت که حسن نیازی، مستخدم مطب یک پزشک عمومی در خیابان کارون تهران با همدستی مرد جوانی به نام مجید خطیبی با استفاده از غیبت پزشک، خود را به عنوان دکتر جا زده و بیماران را ویزیت می‌کرده.
وحیدی گفت: دستگاه‌های امنیتی کنترل‌ها و نظارت‌های خاص خود را دارند، ولی ساماندهی مهاجرین به نظارت بیشتری نیاز دارد و امیدواریم سازمان ملی مهاجرت که پیشنهاد داده ایم در مجلس تصویب شود، چون ما به ساختار قوی تری نیاز داریم.
سخنگوی کمیسیون عمران گفت: به نظر بنده اگر لایحه تفکیک وزارت راه و شهرسازی تدوین و تصویب شود می‌تواند به سامان دهی و نظارت بهتر بر فرآیند ساخت مسکن و تأمین نیاز جامعه منجر شود.
دبیر شورای امنیت کشور گفت: چنانچه خواسته‌های مسئولان سنجش برآورده نشد و نگرانی برای امنیت آزمون بوجود آمد ما مجبور هستیم تصمیماتی را برای محدودیت اینترنت در زمان برگزاری آزمون اعمال کنیم. اگر لازم شد و بررسی‌ها به این نتیجه رسید در جلسات مربوطه تصویب خواهد شد و به اطلاع مردم می‌رسد.
برنامه تلگرام به مهاجم اجازه جاسازی یک کتابخانه پویای خارجی را می‌دهد که می‌تواند از امکانات تلگرام در سیستم به نفع خود استفاده کرده و کنترل میکروفن و دوربین کامپیوتر را در دست بگیرد. اگر ابزار LaunchAgent فعال باشد، چنین کتابخانه مخربی می‌تواند پس از راه اندازی مجدد کامپیوتر، خود را راه اندازی کند و نیازی به باز کردن برنامه تلگرام برای فعال شدن آن نیست.
نیاز است دولت ۳ وزیر را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند؛ البته دولت لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را هم به مجلس ارائه کرده که در صورت تصویب، این وزارتخانه هم وزیر جدید می‌خواهد.
یک مقام مسئول گفت: درخواست افزایش قیمت گندم زودتر از زمان موعد و سال زراعی داده شده است بنابراین باید یک متمم به لایحه بودجه افزوده و به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران در شورای انقلاب را تبریک گفت و این نهاد انقلابی و مردمی را میدان‌دار عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور در حوادث سرنوشت‌ساز دانست.
مجید انصاری گفت: واقعا نمی‌فهمم چرا FATF همان روز‌های اول که به مجمع آمد، تصویب نشد! آن‌قدر این موضوع و احتیاج کشور برای پیوستن به سیستم بانک جهانی آشکار است که اساسا نیازی به تحلیل ندارد.
مدیرکل راه و شهرسازی البرز در ادامه به بحث دو طبقه شدن اتوبان کرج- تهران اشاره کرد و گفت: مطالعات آن در حال انجام است و اگر به تصویب برسد، اجرای پروژه کنارگذر شمالی که طبق برآورد‌های اولیه حدود ۱۰ هزار تومان اعتبار نیاز دارد، منتفی می‌شود.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس گفت: شورای عالی امنیت ملی طی نامه‌ای به مجلس خواستار تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز در حوزه صوت و تصویر فراگیر با قید فوریت شده است.
علی جدی یکی از نمایندگان مجلس است که می‌گوید: «من هرگز چیزی درباره تفویض حق قانون‌گذاری مجلس به شورای عالی فضای مجازی نشنیده‌ام. اگر قانونی در حوزه فعالیت‌های مرتبط با فضای مجازی، مورد نیاز باشد، این قانون توسط مجلس تصویب می‌شود و نه شورای عالی فضای مجازی یا هر نهاد بالادستی دیگری.»
بنا بر اظهارات رسمی مسئولان حوزه فضای مجازی بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده، ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد که تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد: با تصویب کمیسیون ارایه خدمات مرکز تماس (Contact Center) از فهرست خدمات نیازمند دریافت پروانه حذف شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که «متن توافق احتمالی نیاز به تصویب در مجلس ندارد، اما گزارش دولت از رفع تحریم‌ها باید در مجلس بررسی شود» گفته است: متن برجام هم در دوره قبل به رأی گذاشته نشد. در واقع در مجلس نهم اجازه داده شد که برجام مورد اجرا قرار گیرد.
گروهی از نمایندگان معتقدند: «مجلس به تیم مذاکره‌کننده اختیار تام داده است، بنابراین نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست.» در نقطه مقابل نیز گروه دیگری از نمایندگان قرار گرفته‌اند که از ضرورت ورود هر نوع توافقی به صحن علنی مجلس مطابق قانون اقدام راهبردی سخن می‌گویند.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده کشورمان برای توافق اختیار تام داده شده است، گفت: هرگونه توافق تیم مذاکره کننده کشورمان با طرف مقابل نیازی به تصویب مجلس ندارد.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده کشورمان برای توافق اختیار تام داده شده است،گفت: هرگونه توافق تیم مذاکره کننده کشورمان با طرف مقابل نیازی به تصویب مجلس ندارد.
ساعت کاری بانک‌ها از ۲۱ خرداد اعلام شد
رئیس سابق کانون صرافان با بیان اینکه دلار به اندازه کافی در صرافی‌ها وجود دارد، از روند کاهشی نرخ دلار در بازار آزاد خبرداد.
یکی از مواردی که جامعه امروز ما نیاز دارد برای اینکه ما یک امنیت قضایی ایجاد کنیم و به نوعی حفظ شأن و جایگاه اسناد را رعایت کنیم، توسعه سند رسمی است. متاسفانه بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های قضایی ما مربوط به بحث‌های املاک است و شاید از این ۷۰ درصد نیز بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد مشکل اساسی مربوط به قولنامه‌های عادی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ