اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس انجمن فانکشنال فیتنس گفت: با کارشکنی و با نفوذ برخی افراد در وزارت ورزش از اعزام به مسابقات آسیایی جلوگیری شد و حالا نمی‌دانیم این اتفاق باز هم برای رقابت‌های جهانی رخ خواهد داد یا خیر.
قم- مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران روستایی و عشایری باید توان خود را در میادین مختلف نشان دهند و حمایت از ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قم در برنامه ها است.
چهاردهم آوریل، روز ورزش پاک (Play True Day) نام دارد. «وادا، آژانس جهانی ضد دوپینگ» (WADA)، همچون سنوات گذشته در سال ۲۰۲۳ نیز از سازمان‌های ملی و منطقه‌ای ضد دوپینگ، ورزشکاران و فدراسیون‌های ورزشی دعوت کرد تا به این کمپین بپیوندند.
نام ساکت الهامی به عنوان یکی از 7 گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی مطرح شده است.
محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، انتظار حمایت بیشتری از وزارت ورزش دارد.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان خوش‌نام ورزش ایران است و اتحادیه اروپا ثابت کرد ورزش تحت تاثیر سیاست است .
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی المپیاد دانش آموزی به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: ورزش دانش آموزی نیاز به حمایت بیشتر دارد تا بتوانیم جوابگوی ۱۶ میلیون دانش آموز سراسر کشور باشیم.
صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مراسم تجلیل از سه اسطوره ورزش کشور در رشته های فوتبال، جودو و یک داور کشتی را در محل خانه پیشکسوتان برگزار کرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دفاع از حقوق جوانان بسیار ضعیف بوده، ابتدایی‌ترین نیاز جوانان وام ازدواج است که پرداخت نمی‌شود و هزاران نفر در نوبت دریافت آن هستند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: واگذاری اماکن ورزشی در منطقه آزاد اروند به ادارات ورزش و جوانان آبادان و خرمشهر سبب توسعه ورزش و حمایت بیشتر از ورزشکاران این منطقه می‌شود.
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به موضوع استیضاح وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان داد.
ملی پوشان هندبال ایران در بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم درخواست کردند به آنها هم مثل سایر رشته ها رسیدگی شود.
حمید سجادی، وزیر ورزش به حواشی فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.
ملی‌پوش قایقرانی ایران گفت: با وجود مقام هایی که گرفته‌ام و تاریخ سازی‌هایی که کرده‌ام اما مسئولان هیچ حماتی نمی‌کنند و به دنبال تقدیر و تشکر از رشته‌ای هستند که حتی پرچم ایران را بالا نمی‌برد.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید مجلس حمایت بودجه‌ای خوبی از فوتبال کرده است.
بررسی شرایط دو فدراسیونی که در هفته های اخیر درگیر تصمیم وزارت ورزش بودند نشان می دهد که حمایت کنندگان از این تصمیم بیشتر به دنبال منافع شخصی هستند تا تامین سلامت مردم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر بتوانیم در دوره ابتدایی تندرستی و ورزش را در کودکان نهادینه کنیم نتیجه بهتری خواهیم داشت.
به باور محققان و متخصصان سلامت، به‌طورکلی هرچه افراد تماس یا حمایت اجتماعی بیشتری در طول ورزش داشته باشند از مزایای بیشتری بهره‌مند خواهند شد.
حمید سجادی به شائبه ایجاد شده درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان از یک نامزد تصدی صندلی ریاست فدراسیون پاسخ داد.
تکذیب افزایش هزینه صدور گذرنامه
اعلام حمایت وزیر ورزش از تصمیم فدراسیون درباره اسکوچیچ

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ