سرمربی صنعت نفت ابراز امیدواری کرد که مقابل تراکتور سرانجام اولین برد خانگی را به دست بیاورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عفونت‌های قارچی مرگبار مومیایی‌ها مطمئنا اتفاقات رایجی نیستند، اما بی‌سابقه هم نیستند. ۱۰ نفر از ۱۲ دانشمندی که در سال ۱۹۷۰ در گشایش مقبره پادشاه کازیمیر چهارم در لهستان حضور داشتند، در عرض چند هفته پس از این رویداد جان خود را از دست دادند و احتمالا در اثر قارچ رشد کرده درون مقبره و این تنها نمونه ثبت شده هم نیست.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: موراس در تمرینات انرژی خاصی را به بازیکنان منتقل می‌کند و نکته‌های فوق العاده ضروری را می‌گوید. اگر آماده باشیم و نکات مورایس را انجام دهیم نتیجه می گیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال هلند گفت: تیم ایران در این دیدار شکست خورد اما مطمئنا در روزی دیگر پیروز خواهد شد.
بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
اینتر در سه دقیقه ابتدایی دیدار مقابل آتالانتا با نتیجه 2-0 پیش افتاده است.
این ضربه را مسعود شجاعی بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه ۳۵ زد اما علیرضا بیرانوند توپ را مهار کرد تا برتری سرخ ها مطمئن باقی بماند و دقایق باقی مانده حساسیت بیشتری پیدا نکند.
مهدی طارمی در مرز ۳۰ سالگی تولدش را جشن گرفته مطمئنا آرزوهای بزرگی در ادامه مسیر زندگی‌اش دارد.
ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
در حالی که کارشناسان نمی‌توانند مطمئنا بگویند که سنگ نگاره‌های الجساسیه چه زمانی و توسط چه کسی ساخته شده تمام آنان موافق هستند که جذاب‌ترین و غیر عادی‌ترین حکاکی‌ها در این مکان مربوط به قایق‌ها و کشتی‌ها هستند.
عفونت‌های قارچی مرگبار مومیایی‌ها مطمئنا اتفاقات رایجی نیستند، اما بی‌سابقه هم نیستند. ۱۰ نفر از ۱۲ دانشمندی که در سال ۱۹۷۰ در گشایش مقبره پادشاه کازیمیر چهارم در لهستان حضور داشتند، در عرض چند هفته پس از این رویداد جان خود را از دست دادند و احتمالا در اثر قارچ رشد کرده درون مقبره و این تنها نمونه ثبت شده هم نیست.
خواص کاکتوس در خانه و حتی خواص میوه آن به‌قدری زیاد است که مطمئنا با دانستن آن‌ها مشتاق خریداری کردن آن خواهید شد.
طبق ادعای اسپورت، در حال حاضر در مورد آینده مسی تنها یک قطعیت وجود دارد و آن هم منتفی بودن انتقالش به الهلال عربستان است.
وزیر دفاع استرالیا امروز در سخنانی اعلام کرد: کانبرا پیرامون دفاع از تایوان مطمئنا به آمریکا قولی نداده‌ است.
علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با استقلال، حمایت ویژه‌ای از سرمربی جدید تیم ملی داشت.
زلنسکی گفت: «مطمئنا زمانی شکنندگی رژیم در روسیه آشکار خواهد شد، آنگاه «آدمخواران»، «آدمخواری» را خواهند کشت و این بسیار مهم است. آن‌ها برای آن توجیه و دلیلی خواهند تراشید. این اتفاق خواهد افتاد. اما چه زمانی؟ نمی‌دانم».
تغییر وضعیت مدافع مطمئن پرسپولیس حضور او در اخرین بازی دور رفت رقابت های لیگ برتر را تضمین کرد.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
امیر قطر مطمئنا از رسیدن فرانسه و آرژانتین به فینال جام جهانی بسیار خوشحال شده است.
دهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده موقعیتی نصیب انگلیسی‌ها که مطمئنا تمام هواداران این کشور آرزو داشتند در این صحنه دیوید بکام بازنشسته نشده و در ترکیب تیم حضور داشت.
مسلم مجدمی بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره شرایط فعلی خودش و این تیم صحبت کرد.
مدافع سابق تیم ملی اروگوئه و باشگاه پی اس جی، ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه یکدلی وجود ندارد و برخی از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شدند.
آخرین تصمیمات تاکتیکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام‌جهانی قطر نشان از نیمکت نشینی یکی از چهره های امیدوار در خط دفاعی دارد.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، کاسمیرو را بازیکن خوبی می داند ولی مطمئن نیست که او به کار یونایتد بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ