رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه هرچقدر زمان گذشت احتیاج و نیاز کشور به بسیجی بیشتر احساس شد، گفت: بسیجی خط شکن است و بن‌بست ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچقدر که شایعات و خبرها درخصوص انتقال هری کین مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس به بایرن مونیخ بیشتر می شوند، انتقال جذاب طارمی به تاتنهام رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، می‌گوید آماده است تا به هدف گلزنی‌ای که کارلو آنچلوتی برایش تعیین خواهد کرد برسد.
هرقدر که به زمان مقرر برای برگزاری جلسه کنست در خصوص تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی نزدیک می‌شویم، چندپارگی صهیونیست‌ها آشکارتر می‌شود.
این داروخانه به مراجعان این امکان را می‌دهد که هرچقدر که تمایل دارند، کارت بکشند تا به کسانی که از پس هزینه دارو برنمی‌آیند، کمک شود.
مارسلو بروزوویچ با وجود ابراز علاقه عربستانی‌ها، فقط یک تیم را می‌خواهد: بارسلونا؛ و حاضر نیست بارسا را با عربستان عوض کند، حالا هرچقدر هم که عرب‌ها پول بدهند.
دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی و پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیت خود توضیحاتی ارائه کرد.
هویج پلو طعم شیرینی دارد و هرچقدر زعفران این غذا بیشتر باشد رنگ و لعاب بهتری خواهد داشت و شما می‌توانید فیله مرغ را لای پلو قرار دهید و یا در موقع سرو روی پلو قرار دهید.
بیرانوند: دبل کردبم، هرچقدر می‌خواهند فحش بدهند
دیپلمات ارشد چین می‌گوید هرچقدر که چین به حل بحران اوکراین کمک می‌کند، همانقدر آمریکا آتش جنگ را شعله‌ور می‌کند.
میثاقی در جریان ریزش سقف استادیو گفت: گردنت هرچقدر هم کلفت باشد، زیر این آوار می‌شکند و تحمل نمی‌کند.
مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد گفت: هرچقدر شهروندان آب بیشتری مصرف کنند حجم مخازن شهر تهران که به صورت شبانه‌روز ذخیره می‌شود کاهش پیدا می‌کند و این موضوع منجر به افت فشار در برخی از شبکه‌ها می‌شود.
مدیران لیورپول قصد دارند بودجه قابل توجهی برای خرید بازیکن را در تابستان آینده در اختیار یورگن کلوپ قرار دهند.
شکلات‌های تلخ حاوی مقادیر مناسبی از کافئین هستند. درواقع، هرچقدر درصد خلوص شکلات بالاتر برود، میزان کافئین آن هم بیشتر می‌شود. به‌علاوه، شکلات به‌عنوان منبع خوبی از کربوهیدرات‌ها شناخته می‌شود که اولین منبع سوخت‌رسانی به بدن است و انرژی بدن هم در درجه اول از همین طریق تامین می‌شود.
مطالعات نشان می‌دهد هرچقدر مدت زمان بیدار ماندن و زمان خواب متغیرتر باشد، خلق و خو فرد وخیم‌تر و احتمال ابتلا به افسردگی بیشتر است.
هرچقدر قاچاقچیان سعی می‌کنند که با ذهنی خلاق، پلیس را دور زده و موادهایشان را جابه‌جا کنند، ماموران، اما راه‌های خلاقانه‌تر و به‌روز‌تر را در پیش می‌گیرند و همیشه یک قدم از این سوداگران مرگ جلوتر هستند. به‌طوری‌که آن‌ها می‌توانند یک ظرف چینی ساخته‌شده از شیشه را به راحتی تشخیص داده و آن را توقیف کنند. یکی از نمونه‌های عجیب‌وغریب به روز هفدهم دی امسال برمی‌گردد. قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای، تریاک را در نان برنجی جاسازی کرده بودند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر لزوم تسریع در بهره برداری از راه آهن رشت - انزلی و رشت - آستارا، عنوان کرد: حضور دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در گیلان می‌تواند زمینه ساز تکمیل هرچه سریع‌تر کریدور شمال به جنوب و در نتیجه شکوفایی اقتصاد گیلان و ایران باشد.
سخنگوی صنعت برق گفت: هرچقدر که صرفه‌جویی در مصرف گاز انجام شود، سهم نیروگاه‌ها بیشتر شده و پایداری برق‌رسانی به مناطق سردسیر را بهبود خواهد بخشید.
اسکناس‌های داخل دستگاه‌های خودپرداز، به منابع غیرسودآور یا حتی زیان‌آور معروف هستند. یعنی این اسکانس‌ها هرچقدر در آنجا بماند برای بانک‌ها نه تنها سودآوری ندارند بلکه زیان‌آور هم هستند؛ لذا بانک‌ها ترجیح می‌دهند با توجه به اینکه قیمت تمام شده اسکناس بالا است، منابع خود را صرف تسهیلات یا سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند سود ببرند
در انقلاب زمستانی دسامبر، هرچقدر در نیم‌کره‌ی شمالی بیشتر به سمت شمال حرکت کنید، نور خورشید چند ساعت کمتر به شما می‌تابد. افراد ساکن در نیم‌کره‌ی شمالی می‌توانند ببینند که خورشید حتی هنگام ظهر در نقطه‌ی بالایی از آسمان قرار ندارد.
هرچقدر هم بزرگ و پیروز و فاتح، شکست سرانجام فرا می‌رسد اما حتی دشمنان کریس رونالدو هم چنین پایانی را برایش آرزو نمی‌کردند.
کوچه‌های شماره بالای کرناچی یکی از محروم‌ترین مناطق کلانشهر کرمانشاه است، کوچه‌های شماره بالا یعنی هرچقدر به انتهای شهرک و رودخانه نزدیک‌تر می‌شویم و کوچه‌ها به ۱۱۹ و ۱۲۰ تا ۱۲۴ می‌رسد. از یک جایی پایین‌تر که دیگر خبری از کوچه هم نیست جایی مثل یک دشت که آنقدر فاضلاب به آن ریخته شده که در گوشه و کنارش نیزار تشکیل شده و آلونک‌ها به صورت پراکنده ساخته شده‌اند.
حاجی دلیگانی گفت: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن‌ها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.
ایوب والی می‌گوید تیمش در دو بازی نخست لیگ عالی ظاهر شده و هرچقدر جلو‌تر می‌روند هماهنگی بین بازیکنان بیش‌تر می‌شود.
ما از 60 هزار نفر فحش می‎‌شنویم و هرکسی در فوتبال هرچقدر که پول بگیرد، حقش است؛ هیچ جای دنیا قراردادها علنی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ