حمله مجلس به ماجدی: اگر فوتبال با پول دولت اداره شود، چه احتیاجی به رییس فدراسیون است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس در واکنش به انتقادات محقق داماد، روحانی سرشناس او را آخوند دو ریالی خطاب کرد!
سازمان منافقین به علت سابقه طولانی در دشمنی و جنایت با ملت قهرمان ایران توانسته است کوله‌باری از تجربه در حوزه‌های اقدامات تروریستی کسب کند. این مسئله موجب شده که اتفاقاتی مخرب در ایران حادث گردد.
یک منبع امنیتی افغان از کشته و زخمی شدن شماری بر اثر انفجاری خبر دادند که مجلس ختم معاون والی ولایت بدخشان در شمال این کشور را هدف قرار داد.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوب‌ها را شکست‌خورده می‌داند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوب‌ها به استناد سخنان و شعار‌ها و مواضع لیدر‌ها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاح‌طلبان دنبال چسباندن شعار‌ها به عنوان خواسته‌های معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی می‌بیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به طالبان هشدار جدی داد.
بررسی‌های دولت، حتی پیش از طرح ادعا از سوی آن نماینده انجام و نتایج نیز به نهاد‌های نظارتی اعلام شد. این امر نشان می‌دهد که دولت، فارغ از فراز و فرود‌های سیاسی و جنجال‌های جناحی، بر مبارزه با فساد و رانت اهتمام ویژه دارد و به هیچ قیمتی حاضر نیست از کنار ادعا‌ها یا مواردی از این دست بگذرد.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
روزنامه ایران نوشت: مجلس به بهانه عدم ارسال لایحه برنامه هفتم توسعه از اعلام وصول آن ممانعت می‌کند؛ اقدامی که به گفته بسیاری از حقوقدانان خلاف قانون اساسی است و هیأت رئیسه مجلس در جایگاهی نیست که لایحه دولت را بلوکه کند.
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
خلاصه‌ای از انتقادات امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از حمید سجادی
غلامرضا منتظری گفت: این ایام چنین اتفاق‌هایی می‌افتد؛ بله، تهاجم به دفتر ما هم صورت گرفته است. نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تهاجم که چند کوکتل مولوتف انداختند و بنر ورودی را آتش زدند. وی درباره این‌که آیا مشخص شده است این افراد چه کسانی بودند، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی پیگیر این موضوع هستند.
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مراکز گروه‌های دموکرات، کومله و حزب پاک در اقلیم مورد حمله قرار گرفته و آسیب‌های جدی دیده اند.
مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
«مسعود پزشکیان»، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ حضور در مسجدی در تبریز، از سوی فردی مورد حمله‌ قرار گرفت.
نقدعلی خطاب به رییس جمهوری بیان کرد: آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید که به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت‌های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.
نماینده مردم تهران در پایان افزود: در صورتی که هر گروه ضد انقلاب بخواهد چنین تصمیمی‌ بگیرد که در جهت تجزیه طلبی و اغتشاش در ایران اقدامی بخواهد انجام دهد قطعا سپاه پاسداران با شدت بیشتری متقابلا دشمن را سرکوب خواهد کرد.
رسول خادم، رئیس اسبق فدراسیون کشتی و قهرمان کشتی جهان در اظهاراتی تند از مجلس انتقاد کرد.
کاظم موسوی گفت: کرباسچی ۲۵ سال قبل از ریل خارج شده است، اما صدا و سیما به عنوان یک نهاد مقدس و مربوط به نهاد رهبری از وی دعوت می‌کند.
حال که دولت سیزدهم این شجاعت را داشته که سیاست ارز ترجیحی را اصلاح و به ریل اصلی خود بازگرداند، تعریف بار مالی جدید برای دولت می‌تواند به قیمت از دست رفتن تمام نتایج مثبت آن شود.
مالک شریعتی نیاسر، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی به تشریح سه فرضیه پیرامون حمله به سلمان رشدی پرداخت.
تکذیب اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران
اصلا نهاد ریاست جمهوری بگوید، وزارت ورزش بگوید. مجلس که در همه کار دخالت می‌کند و بازدهی دخالت‌هایش هم در حد صفر بوده، تضمین می‌دهد که دخالتش در فوتبال موثر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ