عضو شورای شهر تهران گفت: شهر علاوه بر نیاز به توسعه ساخت و ساز به پایش نیز احتیاج دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: بعد از اجرای طرح پایش انبارها در انبارهای منطقه شورآباد تهران، نزدیک به ۱,۶۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق که عمده آن لوازم‌خانگی بود، کشف و ضبط شد.
استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی با اشاره به اینکه زمین لرزه امروز در شرق تهران ناشی از فعال‌بودن گسل ایوانکی است، گفت: باید پایش دقیق این گسل صورت گیرد.
پژوهشگران سنجش از دور و GIS دانشگاه تهران، شاخص تازه‌ای برای پایش خشکسالی با کمک سنجش از دور معرفی کردند.
معاون پیشین محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران گفت:‌ چوب حراج زدن به منابع مالی شهر و پر کردن خزانه با تخفیف 40 درصدی یکی از دستاوردهای غیر قابل انکارمدیریت شهری دوره ششم است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آغاز فعالیت دو مرکز ویژه پایش شبکه توزیع برق تهران را گامی بزرگ در مسیر خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و شبکه توزیع برق کشور دانست.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسراها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به صورت سرزده از دادسرای کارکنان دولت بازدید کرد.
شهردار تهران گفت: بیش از ۱۶ هزار ساختمان بالای هفت طبقه در تهران از لحاظ ایمنی پایش شدند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در طرح واحدهای کنترل کنار جاده‌ای پایش وضعیت آلایندگی خودروها، علاوه بر خودروهای سنگین، خودروهای سبک نیز مورد کنترل و بررسی قرار خواهند گرفت.
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران از امروز ۸ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از نظارت دقیق بر محل های نگهداری حیات وحش در شهرداری خبر داد.
معاون نظارت و پایش سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران توضیحاتی درباره سوخت ۳ نیروگاه مهم پایتخت، دلایل تشدید آلودگی و ماجرای تغییر استانداردهای شاخص آلودگی هوا ارائه داد.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدارسازی این ساختمان‌ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت ساختمان ناایمن در این منطقه تخریب شده‌اند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تشدید گشت و پایش شبانه روزی صنایع، معادن و واحدهای صنفی استان همزمان با پایداری و افزایش آلودگی هوا در تهران خبر داد.
معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از شناسایی ٩ گروه از اصناف و واحدهای خدماتی ـ تولیدی به عنوان کانون اثرگذار بر کیفیت منابع آب پایتخت خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از آغاز گشت و پایش شبانه روزی صنایع، معادن و واحدهای صنفی استان همزمان با فصل سرما و افزایش آلودگی هوا در تهران خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدار سازی این ساختمان‌ها خبر داد.
اصولا پایش هوا همواره یکی از معضلات کشور ما بوده است، چون هیچ‌وقت دیدگاه ما بر «پایش» نبوده است. برای همین وقتی که معضل بوی نامطبوع تهران حل شد، پایش‌های مربوطه نیز متوقف شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در حال ورود به چهارمین برنامه توسعه شهری هستیم اما هنوز گزارش عملکرد پایش برنامه سوم شهری به ما ابلاغ نشده است.
معاون توسعه و پایش اداره کل محیط زیست شهرداری تهران از اجرای نظام مدیریت سبز در ساختمان‌های تحت پوشش شهرداری تهران خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:سامانه پایش ساختمان‌ها به شهرداران ۲۲ گانه اخطارهایی ابلاغ شده است.
پایش بر موارد ایمنی، سلامت و بهداشت محلهای استقرار و مسیرهای عبوری از سوی گروه اعزامی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مبادی ورود و خروج زائران کربلا در حال انجام است.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت:در تحقیقات میدانی و پایش اطلاعات به دست آمده، مشخص شد متهم اصلی پرونده یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بوده که در چند وقت اخیر بر سر جای پارک خودرو با یکی از همسایگان درگیر و متعاقب آن با اجیر کردن ۲ تن از اراذل و اوباش سابقه دار با عربده کشی و تیراندازی با سلاح گرم بلافاصله از محل متواری شده اند.
مدیر گروه مقاوم سازی پل ها و ابنیه بزرگراهی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، با بیان اینکه پل‌های شهر تهران در سه نوبت بازدید شده است، از ثبت نرم افزاری اطلاعات مربوطه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ