پاول متئوس وویسکی ترجیح داد فعلاً درباره جدایی‌اش از کادر فنی تیم بهروز عطایی چیزی نگوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی می‌گوید به نظرش تصمیم بسیار خوبی برای پیوستن به پرسپولیس گرفته و امیدوار است با تیمش سه‌گانه بگیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دو سال از عمر دولت سیزدهم گذشته و الان زمان مناسبی برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی نیست و این اقدام منجر به مختل شدن فرآیند ساخت مسکن می‌شود.
سرمربی استقلال در تمرین عصر سه‌شنبه از شاگردانش خواست فقط به فکر بازی با نساجی باشند.
کریستوف گالتیه عصبانیت کیلیان امباپه از باشگاه و بحث او با مدیران را تایید کرد ولی گفت مشکل حل شده است.
توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، تاکید کرد که با توجه به شناخت کم از بازیکنان ترکیب فردا ناعادلانه خواهد بود.
ستاره چلسی گفت که او رابطه خوبی با الاغ ها دارد و آنها را الگوی خود قرار داده است.
آلوی روم، دروازه‌بان تیم ملی کوراسائو، علیرغم دریافت 7 گل از آرژانتین با لبخند رضایت ورزشگاه را ترک کرد.
پدری احتمال اینکه روزی در لیگ برتر انگلیس بازی کند را رد نکرد ولی گفت که فعلا در بارسلونا راحت است.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید حالا وقت حمایت از امیر قلعه‌نویی است.
مهاجمی که قرار بود جانشین یورگن لوکادیا در خط حمله شود و مشکلات این تیم را پایان دهد، هنوز موفق به ثبت اولین خود در این فصل نشده است.
سرمربی آلومینیوم اشاره کوچکی به مشکلات به وجود آمده برای تیمش داشت.
تیری هانری در برنامه‌ای زنده خودش را یکی از شانس‌های سرمربیگری تیم ملی آمریکا مطرح کرد.
سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی امشب مقابل فیورنتینا شرح داد که تیمش بعد از کسر امتیاز، قهرمانی در جام های دیگر را نشانه گرفته است.
احمد یامان، رئیس باشگاه مالاتیا اسپور اعلام کرد که این تیم پس از تشکیل جلسه هیئت مدیره، از مسابقات کناره‌گیری خواهد کرد.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
وقتی والدین نوزاد برای استراحت می‌ایستند، می‌توانند «الا» را در حالت Rock-My-Baby قرار دهند، که در این حالت «الا» به آرامی به جلو و عقب می‌چرخد ​​و اساسا مانند یک گهواره نوزاد را تکان می‌دهد.
«آقایان مخالف مذاکره، کسانی بودند که در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند و با ائتلاف خود را کنار کشیدند. حالا که دولت ائتلافی به روی کار آمده از همان ایده‌ها و برنامه‌های خودشان استفاده کنند و حداقل چندماه آرامش را به کشور بیاورند. این آقایان در تبلیغات انتخاباتی خود مدعی بودند هر کدام جداگانه برنامه برای نجات ایران دارند. الان که دولت ائتلافی خودشان روی کار آمده از این برنامه‌ها استفاده کنند.»
باید بگویم مسئله این است که اصلا اراده‌ای برای بهبود اوضاع وجود ندارد. نه اراده‌ای برای به کارگیری نیرو‌های کارآمد، نه اراده‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی، نه اراده‌ای برای پیدا کردن راه حل و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم. الان هم بودجه را انبساطی بسته‌اند و سال دیگر هم باز تکرار داستان کسری بودجه و استقراض از بانک مرکزی و افزایش نقدینگی و تورم سرسام آور است.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: در شرایط فعلی اقتصادی و بحران‌های موجود که مجلس نیز در این زمینه دغدغه دارد، نباید طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستورکار قرار می‌گرفت.
کارشناس سیاسی اردنی ضمن اشاره به چارچوب کلی مطالبات معترضان و تلاش امان برای کنترل نا آرامی ها در این کشور گفت که هیچ طرف خارجی جز رژیم صهیونیستی نفعی در تغییر حکومت اردن ندارد.
به نظر می رسد ایلان ماسک پس از خرید توئیتر با اخراج انبوهی از کارمندان و اقدامات دیگر آرام آرام این شبکه اجتماعی را به لبه پرتگاه نابودی سوق می دهد.
کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا گفت: مردم عزیز و شریف ما امروز در وضعیت بد اقتصادی به سر می‌برند و دیدیم که اکثریت مطلق مردم با نظام همراهی دارند و به نظام در مقاطع مختلف کمک کردند، اما این باعث نمی‌شود که الان که آرامش تقریباً برقرار است مسئولان از مسئولیت خود غفلت کنند.
سازمان امنیت فدرال روسیه "اف اس بی" روز دوشنبه اعلان کرد که به کنسول ژاپن در شهر بندری ولادی وستوک در حاشیه اقیانوس آرام که به اتهام جاسوسی دستگیر شده، دستور ترک این کشور داده شده است.
سعید لیلاز: شما می‌گویید که این ملت دارد له می‌شود، من می‌گویم که این ملت زیر بار سوءمدیریت و فساد له می‌شود. از روز ازل اختراع پول در تاریخ ایران تا پایان محمدرضا پهلوی ما ۴۲۰ میلیارد تومان تجمعی نقدینگی درست کرده‌ایم، الان در هر دو ساعت این مقدار را تولید می‌کنیم. یعنی آنقدر این دستگاه فاسد شده که بدون ایجاد روزی ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی نمی‌تواند ادامه حیات بدهند، همه‌اش هم کسری بودجه نیست، یک‌سومش کسری بودجه است، بقیه‌اش عین دزدی است، عین دزدی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ