اژه ای: حادثه فروریختن ساختمان متروپل حادثه حقیقتاً تلخ و ناگواری بود؛ اما اقدامات قضائی صورت گرفته در قبال این موضوع بعد از این حادثه تلخ، بسیار مجاهدانه و فوق‌العاده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته کنترل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از آمادگی کامل تیم‌های پزشکی در این مسابقات خبرداد.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
مسئول فرآیند ارزیابی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون امسال گزینش و مصاحبه‌های اختصاصی شصت درصد نتیجه آزمون را مشخص می‌کند.
در اجلاس کمیته اسلامی هلال بین‌الملل در جده، دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران ظرفیت‌های هلال احمر در حوادث را تشریح کرد.
دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز ضمن تشریح ابعاد مختلف نشست روسیه و آفریقا در اجلاس سن‌پترزبورگ، از سفر «ولادیمیر پوتین» به ترکیه و چین خبر داد.
«یوری اوشاکوف» دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز به‌تشریح ابعاد مختلف نشست روسیه و آفریقا در اجلاس سن‌پترزبورگ پرداخت.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: حمایت‌های ما ارائه کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی به دانش آموزانی است که نیازمند این وسایل هستند.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت با اشاره به تشدید فعالیت شبانه روزی کارکنان معاونت مهاجرت و گذرنامه برای خدمات دهی به زائران عتبات عالیات در ایام محرم و صفر، آخرین وضعیت صدور را تشریح کرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با رئیس جمهور ضمن گزارشی از فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ چشم انداز این ستاد را تشریح کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: باید اهداف مقدس قیام‌کنندگان روز تاریخی ۱۵ خرداد و ابعاد معرفتی و مبارزاتی پرچمداران این قیام به درستی تبیین شود.
اژه ای: حادثه فروریختن ساختمان متروپل حادثه حقیقتاً تلخ و ناگواری بود؛ اما اقدامات قضائی صورت گرفته در قبال این موضوع بعد از این حادثه تلخ، بسیار مجاهدانه و فوق‌العاده بود.
داریوش یزدی، سرمربی نفت و گاز گچساران ابعاد جدیدی از فوت امیرحسین شیرچی، بازیکن تیم شهدای بابلسر، تشریح می کند.
فرمانده کل انتظامی کشور، به تشریح اهمیت نقش های انتظامی در ساختار و ابعاد مختلف فراجا پرداخت.
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم به تشریح ابعاد تحریم های اروپا علیه ایران پرداخت و آن را به زیان خود اروپایی ها دانست که نمادین است و تاثیرات محدودی به همراه دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
رئیس مجلس در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
کنعانی با توجه به پیشینه سیاسی دولت فرانسه در اتخاذ سیاست های تبعیض آمیز نسبت به‌ اقلیت ها و مهاجران و نیز برخوردهای خشونت آمیز با معترضان تصریح کرد: تحقیقات بی طرفانه در خصوص حادثه پاریس می تواند به روشن شدن ابعاد آن کمک کند.
یک رسانه غربی در گزارشی به تشریح ابعاد مختلف مسیری پرداخت که روسیه و ایران برای دور زدن تحریم ها از آن استفاده خواهند کرد.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
سفیر چین در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با اشاره به اینکه پرونده ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران موسوم به پی‌ام‌دی در سال ۲۰۱۵ بسته شد تصریح کرد که مسائل باقی‌مانده مربوط به دو دهه پیش است «که نه فوریت دارند و نه خطر اشاعه.» کوان بر همین اساس تاکید کرد که این مسائل نباید بزرگنمایی و به مانع عمده‌ای برای حصول توافق وین تبدیل شود.
سازمان دیده‌بان حقوق بشر در گزارشی به تشریح ابعاد مختلف جنایت‌های گروهک داعش در افغانستان پرداخت.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: همه افراد مکلف به اعلام آخرین نشانی خود به سازمان ثبت احوال هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ