رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» در تشریح برخی ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید سلیمانی به بیان نکات مهمی درباره اغتشاشات اخیر و لزوم نوسازی حکمرانی مبتنی بر مردم و محترم دانستن مردم پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برخی مواقع با کم و زیاد کردن جلسات تراپی می‌توان روند درمان را بهبود بخشید.
برخی منابع روسیه گفته‌اند که سرگئی سوروویکین ژنرال ارشد وابسته به واگنر در حال استراحت است.
رفاه عمومی تا چه حد محقق شده؟ تصمیمات دولت‌ها تا چه حد این رفاه عمومی را پشتیبانی کرده است؟ این‌ها سوالاتی است که برخی باید از خود و از افرادی که قدرت دارند بپرسند. درواقع پاسخ دهنده این سوالات باید مسئولان باشند و نه مردم. اگر رفاه حقی است که باید به مردم اعطا شود و باید برای رسیدن جامعه به رفاه تلاش کرد، پس مسئولان به جای پرداختن به حواشی، باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و خود را مقصر بدانند که نتوانسته اند برای مردم رفاه مناسبی را ایجاد کنند.
امروز برخی از نمادها به یک باره پرتقاضا شده و باعث شدند شاخص کل نیز حرکت صعودی را انجام دهد.
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان گفت: فیلم منتشرشده در فضای مجازی را مشاهده کردم و دراین‌باره بلافاصله تیم‌های بازرسی را برای روشن شدن این موضوع به شهرستان اندیمشک اعزام کردم، نتیجه این بازرسی شنبه هفته آینده اعلام می‌شود.
برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که وزارت ارتباطات مجوز‌هایی برای ارائه VPN قانونی برای استفاده برخی مشاغل و گروه‌های هدف اینترنت ارائه خواهدکرد و بعد همه فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌ها مسدود می‌شوند.
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
برای خرید برخی خودرو‌ها در بورس کالا پنج محدودیت وجود دارد. درمورد خرید خودرو از بورس، افرادی که از سال ۹۸ به بعد از خودروسازان اقدام به خرید خودرو کرده اند، نمی‌توانند ثبت سفارش کنند.
امروز شاخص وزن به عبارتی برخی از تک سهم‌ها وضعیت مطلوب تری داشتند و ۴۳۲ میلیارد تومان خروج پول افراد حقیقی از بازار رقم خورد.
محمد باقر قالیباف در یک برنامه تلویزیونی از برخی رویکردها به مردم، بحث حجاب و برخی رفتارها در حوادث اخیر انتقاد کرد. او صراحتا تاکید کرد که پلیس باید پس از درگذشت مهسا امینی عذرخواهی می‌کرد.
برخی پیش بینی‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که علیرغم آن که در حالی که اروپایی‌ها امسال دوباره تعدادی باشگاه ملی قدرتمند دارند این بار رقبایی، چون برزیل و آرژانتین در یک مسابقه کلاسیک به دوئل از نوع فوتبالی آن در برابر یکدیگر خواهند پرداخت.
برخی اوقات یک دانش آموز ترک تحصیل می‌کند و یا از تحصیل اخراج می‌شود؛ در این بین سوال ایجاد می‌شود که فرد تا چه زمانی می‌تواند به سربازی نرود و وارد غیبت سربازی نشود؟
برخی غذا‌ها و نوشیدنی‌ها مانند غذا‌های تند، غذا‌های پرچرب و قند بالاتر محرک‌های رایج برای تپش قلب در بیمارانی است که به تپش قلب مبتلا هستند و باید از آن اجتناب و یا حداقل مصرف‌شان را محدود کرد؛ محرک‌های رایج شامل کافئین بیش از حد، قند، الکل و غذا‌های غنی از خانواده کربوهیدرات‌هاست.
همزمان با فراخوان گسترده رسانه‌های معاند خارجی برای سوءاستفاده از موضوع درگذشت مرحومه «مهسا امینی» به جهت ایجاد آشوب، عصردیروز (چهارشنبه) تجمعات همراه با آشوب در چند شهر کشور شکل گرفت.
همزمان با فراخوان گسترده رسانه‌های معاند خارجی برای سوءاستفاده از موضوع درگذشت مرحومه «مهسا امینی» به جهت ایجاد آشوب، عصردیروز (دوشنبه) تجمعات محدودی در سطح تهران شکل گرفت.
به گفته برخی کارشناسان، با توجه به برنامه‌ریزی مقامات مسئول ضرب، پیش‌بینی می‌شود که چهره شاه چارلز ظرف یک یا دو سال بر روی واحد پول کانادا ظاهر شود. الیزابت دوم در سال ۱۹۳۵ در اولین سری از اسکناس‌های بانک کانادا با چهره دوران کودکی خود ظاهر شد
برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد با توجه به بالا بودن قیمت زمین، افراد سودجویی که اراضی کشاورزی‌شان در حاشیه نیزار‌ها واقع شده، این نیزار‌ها را آتش می‌زنند و به زمین خود وصل می‌کنند. سودجویان تلاش می‌کنند آثار طبیعی در منطقه را از بین ببرند و زمین‌ها را به مناطقی بایر بدل کنند تا بتوانند از آن‌ها برای اهداف سوداگرانه خود بهره گیرند.
برخی از کارشناسان اقتصادی انگلیس تخمین زده‌اند که با وضعیت کنونی قیمت‌های انرژی، روسیه می‌تواند به مدت یک سال صادرات گاز به اروپا را متوقف کند.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، معتقد است که بر خلاف انتقادات می تواند مربی شایسته ای باشد و تیمش را قهرمان چمپیونزلیگ کند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.
مانی حقیقی با فیلم «تفریق»، هومن سیدی با فیلم «جنگ جهانی سوم»، وحید جلیلوند با فیلم «شب، داخلی، دیوار» و سعید روستایی با فیلم «برادران لیلا» از جمله اسامی مطرح‌تر هستند که ترجیح دادند آثارشان به دلیل آنچه عدم امکان طی مراحل فنی تا زمان جشنواره خوانده شد، در جشنواره فجر حضور نداشته باشد... برخی از آثار نیز علی رغم شایستگی بیرون گذاشته شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ