رئیس قوه قضائیه گفت: باید اهداف مقدس قیام‌کنندگان روز تاریخی ۱۵ خرداد و ابعاد معرفتی و مبارزاتی پرچمداران این قیام به درستی تبیین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار نقد و بررسی لایحه ۷۰ ماده‌ای حجاب داغ است و مجلس هفته جاری یک فوریت این لایحه را بررسی می‌کند. لایحه‌ای که به گفته کارشناسان ۳ نکته اساسی دارد و هدف از اجرای آن پیشگیری از آسیب‌ها است.
بانک ها در عرصه بانکداری دیجیتال، طی سال های اخیر به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود، بیش از پیش توجه کرده اند و با ایجاد باشگاه مشتریان، سعی خود را در زمینه سرمایه گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه نهاده اند. برهمین اساس بانک"ایران زمین" تا به امروز نیز یکی از باشگاه های فعال است که همواره سعی در به روزرسانی و تنوع خدمات خود دارد.
سمنان- سفیر جمهوری غنا در ایران با بیان اینکه ایران و غنا تعاملات باید به همکاری‌های اقتصادی منجر شود، گفت: ضرورت دارد تا راه‌هایی ارتباط بیشتر میان دو کشور را بیابیم.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارای کارکردهای بسیار اثربخشی در اقتصاد و صنعت کشور است و با توجه به نقش ارزآوری این صنعت، ضرورت دارد تا شبکه بانکی بیش از پیش از آن حمایت کند.
پناهیان گفت: بعضی از سیاسیون درجه‌یک این کشور که بعضاً آنها را برای ریاست‌جمهوری قبول‌ می‌کنند، می‌روند حجاب را مسخره می‌کنند رأی می‌آورند. آیا کسی دندانپزشکی را مسخره می‌کند تا رأی بیاورد؟! نه؛ پس چرا حجاب را مسخره می‌کنند؟ چون حجاب را یک امر ارزشی می‌دانند و می‌گویند: حجاب به عقیده افراد بستگی دارد، عقیده را تحمیل نکنید! هنوز در این کشور بی‌سوادهایی هستند که می‌گویند حجاب عقیده است و عقیده را تحمیل نکنید.
نوری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه هایی در این مورد دارد و آموزش هایی در طول این هفته و هفته های قبل به دانش آموزان داده شده است، اما ضروری است خانواده ها نیز در این موضوع تمهیداتی انجام داده و در پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال مشارکت کنند.
به گفته متخصصان خواب، بالش‌ها باید هر یک تا دو سال یکبار تعویض شوند، گرد و غباری که روی بالش جمع می‌شود می‌تواند باعث مشکلات سلامتی بی‌شماری شود.
دبیر کمیسیون تامین کنندگان برنج کشور گفت: ایران سالانه به ۱.۵ تن برنج نیاز دارد که درحال حاضر یک میلیون تن آن وارد شده و برای تنظیم بازار باید ۳۰۰ هزار تن دیگر تا پایان سال وارد وتأمین شود.
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم پایداری و سکون جوی نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران و کرج تا حد «بسیار ناسالم» هشدار داد و بر ضرورت خودداری از تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها و پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز تاکید کرد.
مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی دهیم، در حالی که ما مکرر تذکر داده و می دهیم و این تذکرات در سایت ما نیز منعکس است، حال اینکه چرا صداوسیما تذکرات مراجع را منعکس نمی کند، حتما مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.
جلایی‌پور استاد جامعه شناسی در پاسخ به این سوال که چقدر ضرورت دارد تا کرسی آزاد اندیشی که همیشه بر شکل‌گیری آن تاکید شده بود بین تمام دانشجویان با هر گرایش فکری دایر شود تا هر دانشجویی بتواند آزادنه عقاید خود را بیان کند، گفت: کرسی آزاداندیشی بیشتر یک دستور ماند.برخی آن را اینگونه معنا کردند که اساتید بیایند مواضع حکومت را تایید کنند. آزاداندیشی به آزادی نهادی در جامعه و دانشگاه‌ها نیاز دارد. وقتی گزینش، حراست و کمیته‌های انضباطی بر محیط دانشگاهی حاکم است انجام پژوهش و گفت‌وگوی آزاد با مشکل روبرو می‌شود. تولید اندیشه دستوری نیست.
رویداد‌هایی که انتظار می‌رود به دقت مورد بررسی قرار گیرند و بر این اساس ضرورت دارد که وزارت علوم و حتی وزارت بهداشت به سرعت در این مسیر گام برداشته و مانع از تکرار این رویداد‌ها و ریشه یابی موارد رقم خورده تا به امروز شوند تا در شرایط حساس کنونی مانع از اجرای نقشه‌های شوم احتمالی برای ایجاد ناآرامی با تهدید سلامت دانشجویان گردند.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
علی مجتهدزاده نوشت: در شرایطی که درباره رفتار‌های ماموران حاضر در خیابان حرف و حدیث‌ها و انتقادات بسیار زیادی مطرح است، ضرورت دارد تا درباره انتساب سازمانی گروه‌های مختلف این ماموران بدون ابهام و طبق همان تعاریف قانونی و سازمان‌هایی که مسوولیت مشخص دارند، سخن گفته شود.
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان بیان کرد: ترس از مدرسه می‌تواند از بخش خاصی از مدرسه، عملکرد تحصیلی، محیط مدرسه یا در اثر تجربه اتفاق‌های ناخوشایند، مانند آزار دیدن از دوستان در مدرسه یا مشکلاتی در مسیر خانه تا مدرسه باشد، در این موارد پی بردن به علت هراس، برای مداخلات درمانی ضرورت دارد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه زائرین اربعین حسینی با نیروهای امنیتی، انتظامی و خدمت رسان گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین تا بازگشت کامل آنان به کشور ادامه دارد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه زائرین اربعین حسینی با نیروهای امنیتی، انتظامی و خدمت رسان گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین تا بازگشت کامل آنان به کشور ادامه دارد.
محسنی اژه‌ای با اشاره به ضرورت سرعت عمل بیشتر نیروی انتظامی در دستگیری زورگیران و سارقان به عنف، گفت: قوه قضاییه این آمادگی را دارد تا در راستای دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان خشن، به نیروی انتظامی کمک کند؛ همچنین فراجا می‌تواند در انجام این مهم از نیرو‌های بسیج نیز کمک بگیرد.
درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم، ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.
درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.
درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از ایرادات طرح دارویار، نداشتن بیمه برای یکسری از اقشار جامعه است که باید ایرادات آن را رفع کرد تا این طرح بتواند به اصلاح نظام توزیع دارو کمک کند.
هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ