وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور عراق به موضع گیری درباره اوضاع امنیتی مرزهای این کشور با ایران، سوریه و ترکیه پرداخت.
وزیر خارجه عمان به تشریح موضع این کشور در قبال جنگ اوکراین پرداخت و خواستار پایان دادن به آن شد.
در قانون نظارت بر رفتار نمایندگان آمده است : کلیه امور مربوط به حقوق نمایندگی ملت که در قانون اساسی به آن تصریح شده است اعم از اظهارنظر و اعلام مواضع در مسائل داخلی و خارجی کشور و آزادی در انجام وظایف قانونی و اعمال رأی خود و کسب اخبار و اطلاعات مورد نیاز وظایف نمایندگی و قانونگذاری ...... از شمول مجازات موضوع این قانون مستثنی است.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام درباره برنامه هسته ای ایران تصریح کرد که پیشرفت هایی حاصل شده است.
امیرعبداللهیان در پاسخ به اظهارات بورل در موضوع اعدام «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال تروریست حادثه اهواز، تصریح کرد: برخی مقامات اروپا به جای اینکه در مقابله با تروریسم عزم راسخ خود را به نمایش بگذارند، متاسفانه با اتخاذ مواضع مداخله جویانه، به ترویج پدیده شوم تروریسم کمک می‌کنند.
امیرعبداللهیان درخصوص اوکراین با تشریح مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با این منازعه تاکید کرد: ایران به هیچ طرفی در جنگ کمک نظامی نمی‌کند و جنگ را راه حل نمی‌داند و از حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشور‌ها از جمله اوکراین حمایت می‌کند.
مدیر طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته با تشریح‌ موانع توسعه وسائل نقلیه برقی در کشور گفت: تا سال آتی بستر راه اندازی ایستگاه های شارژ فراهم می شود.
نخست وزیر قطر به موضع گیری درباره فلسطین پرداخت و سیاست دوحه را در قبال آن تشریح کرد.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
سرهنگ جهان تاب تصریح کرد: حضور خودرو های شخصی در مناطق شهری استان بسیار قابل توجه است و در برخی مواقع نقاط استان به دلیل ترافیک شدید، قفل می شود، بنابرین در این ایام و در روزهای نوروزی از شهروندان می‌خواهیم که ترددهای خود را مدیریت کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط کشور‌های منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه‌ای تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، از موضع چین در مورد حل و فصل سیاسی بحران اوکراین مورخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ حمایت می‌کند.
مدیر پروژه طرح حفاظت از بافت تاریخی شیراز موانع اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: برای این طرح حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان هزینه شد ولی در اجرا مشکلات متعددی داشت.
ماکرون با بیان اینکه فرانسه هم خواستار شکست روسیه در اوکراین است، اما تصریح کرد: «آن افراد می‌خواهند روسیه را خُرد کنند. این مسئله، هرگز موضع فرانسه نبوده و هیچوقت هم موضع ما نخواهد بود».
معاون سازمان انرژی اتمی درباره حل و فصل سوالات باقی‌مانده میان ایران و آژانس به عنوان یکی از گره‌های احیای برجام و نیز برداشتن موانع بر سر فعالیت عادی سازمان تصریح کرد: اگر غرب از خواسته‌های فرابرجامی خود کوتاه بیاید، توافق قابل دسترس است. این خواسته زیادی نیست که از طرف مقابل تضمینی بگیریم که بار دیگر خروج یک جانبه از برجام رخ ندهد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران موانع بازآفرینی در حوزه خدمات و زیرساخت را تشریح کرد.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، موانع صادرات محصولات کشاورزی و اقدامات دولت برای تسهیل روند صادرات در استان را تشریح کرد.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای در واکنش به موضع گیری سئول تصریح کرد: جنگنده‌های روسی و چینی حریم هوایی هیچ کشوری را نقض نکردند.
مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای موضع این گروه مقاومت را نسبت به تشکیل دولت جدید عراق تشریح کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به تشریح وضعیت محیط زیست کشور پرداخت و در مورد مهم ترین مسائل و چالش های زیستی محیطی، توضیحاتی ارائه داد.
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: آمریکا عقیده دارد برخی مسائل هنوز در مذاکرات وین باقی‌مانده‌اند و به زمان بیشتری برای تشریح مواضعش درباره آن‌ها نیاز دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ