فرمانده کل انتظامی کشور، به تشریح اهمیت نقش های انتظامی در ساختار و ابعاد مختلف فراجا پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس ملی ویتنام در نشست دوجانبه هیأت‌های ایران و ویتنام، با بیان اینکه بازار ویتنام به روی کالاهای ایرانی باز است، گفت: ویتنام برای نقش مهم ایران در منطقه اهمیت بسیاری قائل است.
سیاست‌های توسعه طلبانه غرب برای حفظ و احیای جهان تک قطبی و تشدید رقابت‌های جهانی با رویکردهای نظامی و امنیتی، اهمیت و حساسیت عضویت و نقش آفرینی سازمان شانگ‌های را چندین برابر کرده است.
در سومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری»، «اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال»، «دی فای» و «مدیر در نقش کوچ» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و سخنرانی‌های «انقلاب در پلتفرم: وقتی داده تصمیم می‌گیرد» و «بلاکچین و دنیای غیرمتمرکزها» در قالب رویداد الکام تاکز با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن‌ ۸و۹ برگزار شد.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد با همکاری مشترک با وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه محقق اردبیلی، روز جهانی شتر ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (اول تیر۱۴۰۲) را در استان اردبیل گرامی داشت.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اهمیت صنعت پتروشیمی در کشور گفت: نقش پتروشیمی‌ها برای اعتلای اقتصاد و حتی امنیت و اقتدار کشور حیاتی و اثربخش است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با راهبردی خواندن نقش و اهمیت شرکت صنعتی نیرومحرکه در صنعت خودرو کشور، گفت: توسعه گیربکس اتوماتیک از پروژه های مهمی است که این شرکت با سرعت بالایی باید آن را محقق کند تا سهم محصولات اتوماتیک در سبد تولیدات ایران خودرو افزایش یابد.
رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت نقش سازمان‌های منطقه‌ای در توسعه اقتصادی کشورها، ظرفیت‌ها و اولویت‌های اعلام شده از سوی ایران برای توسعه تعاملات با اتحادیه آسه‌آن را مورد اشاره قرار داد.
مکارم شیرازی گفت: مردم انتظار دارند قم شهری معنوی و روحانی باشد و چنانچه مفسده‌ای در آن رخ دهد، اهمیت بیشتری دارد.
مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اهمیت اتاق‌های بازرگانی و نقش آنها به عنوان ابزار حیاتی توسعه صنعت و بخش خصوصی در کشور، جایگاه آنها را به مثابه میانجی‌گر دولت و بخش خصوصی تبیین کرد.
محسنی اژه‌ای با اشاره به اهمیت نقش مردم در اداره امور کشور، اظهار داشت: ما در زمینه مردمی‌سازی در برخی حوزه‌ها، عقب‌ماندگی‌هایی داریم که باید جبران کنیم. ضروری است همواره توجه کنیم که نظام ما یک نظام مردمی است و بسیاری از مشکلات و خطرات به واسطه حضور مردم رفع و دفع شده‌اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه روابط ایران و عمان،کریدور شمال-جنوب به‌خصوص در شرایط کنونی تحولات منطقه‌ای و جهانی بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند در تقویت حوزه اقتصاد دو کشور مؤثر باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.
وزیر ارتباطات با اشاره به نقش و اهمیت فناوری اطلاعات در ارتقای بهره وری، گفت: استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و هوشمندسازی می تواند به ارتقای بهره وری بخش های گوناگون بینجامد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر نقش و اهمیت دانشگاه ها در توسعه و حل مسائل کشور، تاکید کرد: بودجه آموزش عالی برنامه محور و مسئله محور باشد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قسمت‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تبیین و گردشگری را در صفحه شخصی خود بازنشر کرد.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تبادلات علمی بین گرجستان و ایران گفت: زنان می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی نقش بسیار مؤثری داشته باشند.
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار مقابل ولز که از اهمیت زیادی برای ایران برخوردار است، بزرگترین نگرانی در خط دروازه وجود دارد؛ آیا بیرانوند به دروازه بازخواهند گشت؟
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد در واقع هر چه سن بالاتر می‌رود ژنتیک اهمیت کمتری دارد بنابراین، در حالی که ترکیب ژنتیکی فردی می‌تواند به پیش‌بینی بیان ژن در جوانی کمک کند، اما در پیش‌بینی اینکه کدام ژن با افزایش سن افزایش یا کاهش می‌یابد، اهمیت کمتری دارد.
وزیر امور خارجه قطر در گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ با بیان اینکه کشورش به اهمیت بازگشت به برجام باور دارد، گفت که دوحه برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای تلاش می کند.
با در نظر گرفتن اهمیت حوزه ژئوکالچر و قدرت نرم در مناسبات جهانی می‌توان پیاده‌روی اربعین را فرصتی طلایی برای ایجاد جریان فرهنگی و شکل‌دهی به گروه‌های مقاومت در جغرافیای جهان اسلام دانست.
اهمیت نقش رایزن بازرگانی در توسعه روابط تجاری انکارناپذیر است با این حال دولت‌ها به بهانه‌های مالی توجهی به این حوزه نداشته‌اند؛ به گونه ای که ایران جزو کشورهایی است که کمترین رایزن را دارد.
رئیس جمهور روسیه بر اهمیت نقش ترکیه در انتقال گازرسانی به کشورهای اروپایی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ