دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با رئیس جمهور ضمن گزارشی از فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ چشم انداز این ستاد را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته کنترل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از آمادگی کامل تیم‌های پزشکی در این مسابقات خبرداد.
مدیر گروه آزمایشگاه داده پژوهشکده حکمرانی شریف برخی جزئیات گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال کشور را تشریح کرد.
امیر عبداللهیان تصریح کرد: گفت‌وگوهای سازنده‌ای با همتای سعودی خودم داشتم و روابط میان دو کشور در مسیر درست پیش می‌رود.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
مسئول فرآیند ارزیابی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون امسال گزینش و مصاحبه‌های اختصاصی شصت درصد نتیجه آزمون را مشخص می‌کند.
در اجلاس کمیته اسلامی هلال بین‌الملل در جده، دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران ظرفیت‌های هلال احمر در حوادث را تشریح کرد.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: حمایت‌های ما ارائه کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی به دانش آموزانی است که نیازمند این وسایل هستند.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت با اشاره به تشدید فعالیت شبانه روزی کارکنان معاونت مهاجرت و گذرنامه برای خدمات دهی به زائران عتبات عالیات در ایام محرم و صفر، آخرین وضعیت صدور را تشریح کرد.
وزیر کشور عراق به موضع گیری درباره اوضاع امنیتی مرزهای این کشور با ایران، سوریه و ترکیه پرداخت.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، آخرین وضعیت مسائل امنیتی و انتظامی کشور با حضور معاونت سازمان اطلاعات نیروی انتظامی بررسی شد.
بندرعباس - فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه جزئیات توقیف نفتکش خارجی توسط نیروی دریایی سپاه درخلیج فارس را تشریح کرد.
آستانه اشرفیه- مسئول واحد آتش نشانی آستانه اشرفیه به تشریح جزئیات حریق در حرم سیدجلال الدین اشرف پرداخت و گفت: با حضور به موقع واحد آتش نشانی حریق در همان ابتدا مهار شد.
زاهدان- وقایع حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان از زبان فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان تشریح شد.
زاهدان- وقایع حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان از زبان فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان تشریح شد.
سرهنگ گودرزی تصریح کرد: سپس متهم مقابل چشم پلیس از همه اهالی محل به دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت خواهی کرد.
رئیس اتاق تهران عوامل عدم دستیابی به اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله را تشریح کرد.
یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در گزارشی مستقل به تشریح چگونگی چاپ فیپای کتاب «اسناد چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی کانون‌های وکلای دادگستری و انجمن‌های حرفه‌ای در گستره جهانی» پرداخت.
بچه‌هایی را می‌شناسد که افسرده شده‌اند؛ کسانی که بدون اغراق در طول یک ماه حتی یک متر هم جابه‌جا نمی‌شوند و باید به تمام مشکلات‌شان سوءتغذیه و ناتوانی مالی در خرید دارو‌ها را هم اضافه کرد: «شب سیزده به در، یکی از مددجویان ضایعه نخاعی که دچار افسردگی شدید است برای بار دوم قرص مصرف کرده بود در حالی که تنها آرزویش ویلچر برقی است. با مسوولیت خودم با اورژانس تماس گرفتم و خوشبختانه نجات یافت. ده‌ها و صد‌ها مورد اینچنینی وجود دارد و یکی از مهم‌ترین مشکلات معلولان در کنار معیشت، نداشتن تفریح است.»
وزیر خارجه روسیه امروز در نشست گروه چشم انداز «روسیه- جهان اسلام» تصریح کرد: تقویت روابط خوب با کشورهای جهان اسلام از اولویت‌های مسکو است.
یک جراح متخصص چشم سه عامل مهم را که در کودکان و نوجوانان سبب ضعیفی چشم و نیاز به عینک می‌شود را تشریح کرد.
مرتضی شاهمیرزایی ضمن تشریح دستاوردهای یک سال اخیر، چشم‌انداز و برنامه‌های آینده این صنعت گفت: متخصصان ایرانی سکان پتروشیمی را به‌دست گرفتند و این صنعت را بدون خللی اداره کردند.
رئیس مرکز همکاری‌های تخصصی و مطالعات راهبردی بین‌المللی وزارت ارتباطات با تشریح همکاریهای ارتباطی با دو کشور کره جنوبی و روسیه، چشم انداز روابط آتی را مثبت ارزیابی کرد.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مبتلایان تب کریمه کنگو، بدون علائم هستند، تصریح کرد: افرادی که دچار علائم می‌شوند در فاز اولیه دچار تب ناگهانی، لرز، سردرد، درد عضلانی، درد عضلات شکم و کمر، گیجی، حالت تهوع، استفراغ و پرخونی مخاط می‌شوند. اگر بیماری وارد فاز حاد شود، خونریزی زیر پوستی، کبودی بدن، خونریزی داخل ملتحمه چشم، خونریزی مخاط، خونریزی از مجاری بدن و در نهایت درگیری چندین ارگان بدن مثل سیستم گوارشی، ادراری و تنفسی بروز می‌کند که اگر درمان مناسب انجام نشود، ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ