اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله حدود 10 روز مانده به پایان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران، تیم‌های مدعی با توجه به پتانسیل خود بار دیگر دست به کار شده‌اند.
دیوید تیلور در فاصله حدود یک ماه مانده تا مسابقات جهانی با انتشار ویدیویی اعلام کرده فقط به تکرار طلای جهان فکر می کند.
در فاصله حدود 48 ساعت به شروع فصل جدید لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر موضوع مربوط به انتقال گلر خارجی اش است.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
برترین دانشگاه‌های کشور ما نیز نسبت به دیگر دانشگاه‌های آسیایی عملکرد ضعیف‌تری داشتند و برترین دانشگاه کشور ما در این رتبه‌بندی که دانشگاه صنعتی شریف است، حدود ۳۰۰ پله با برترین دانشگاه‌های کشور‌های دنیا فاصله دارد.
حدود 15 هزار بلیت دیدار ایران و قرقیزستان در فاصله باقیمانده تا این مسابقه به فروش رفته است.
گروهی از اخترفیزیک‌دانان و ستاره‌شناسان که آخرین داده‌های ارسال‌شده توسط کپلر را بررسی می‌کنند، می‌گویند دو سیاره جدید و یک سیاره احتمالی را پیدا کرده‌اند که از نزدیک به دور سه ستاره کم‌نور در فاصله حدود ۴۰۰ سال نوری از زمین می‌چرخد.
در فاصله حدود هشت ساعت تا شروع دربی، گروهی از هواداران استقلال در اطراف استادیوم آزادی حضور دارند.
در فاصله حدود دو هفته مانده تا آغاز لیگ ملت ها تیم ملی والیبال تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در این تورنمنت ادامه می دهد.
جواد فروغی حدود 2 سال بعد از قهرمانی در المپیک توکیو، این روزها کاملا دور از شرایط آرمانی خود به سر می برد.
در فاصله حدود یک ساعت تا بازی پرسپولیس - گل‌گهر یک سکوی دیگر از طبقه دوم برای تماشاگران پرسپولیس فعال شده است.
راه‌شیری کهکشانی متنوع با سیارات فراخورشیدی بسیار متفاوت است. اخترشناسان در زمان نگارش این مقاله حدود ۵۳۰۰ جهان خارج از منظومه شمسی را کشف و تایید کرده‌اند که تعداد گزینه‌های تاییدنشده تقریبا دو برابر بیشتر است.
پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد. این پهپاد به دو سری بال ایکس شکل مجهز است که با قابلیت جمع‌شوندگی کار حمل‌ونقل به میدان نبرد را بسیار ساده می‌کند. لنست می‌تواند با اهدافی در فاصله ۴۰ کیلومتری درگیر شود.
این سه کهکشان برخورد کننده که ستاره شناسان آن را با نام SDSSCGB ۱۰۱۸۹ می‌شناسند یک ترکیب به نسبت نادر از سه کهکشان بزرگ ستاره ساز است که در فاصله تنها حدود ۵۰ هزار سال نوری از یکدیگر قرار دارند.
تنگه واشی در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.
حدود سه دهه قبل، استقلال مستاصل و زخم خورده، فاصله ای تا فتح جام آزادگان نداشت.
وزارت صمت وعده تولید حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودروی سواری در سال جاری را داده بود اما تا پایان آذر ماه ۷۶۰ هزار دستگاه تولید شده که حکایت از فاصله ۳۰ درصدی با برنامه ها دارد.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
در فاصله حدود یک ماه مانده به جام جهانی هنوز ابهامات درباره وعده هایی که از سوی مسئولان کیش داده‌ شده پابرجاست.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
نایب رییس انجمن داروسازان تهران گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از قبل از ورود به فصل پاییز است که حدودا از ۱۵ شهریور تا اواسط یا اواخر مهر ماه است. در عین حال توصیه می‌شود که افرادی که به بیماری‌های مزمن هستند، بیماران پیوندی، سالمندان بالای ۶۰ سال، افرادی که در سال بیش از سه تا چهار بار سرما می‌خورند و... واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ