نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام دیگر برای دستیابی به جام فاصله دارد و می‌خواهد با بهترین تدابیر شانس رسیدن به آن را شکل دهد.
سیدمحمد حسینی چهره درخشان تراکتور در دیدار با مس کرمان بود.
در حالی که ۱۳۹ روز بیشتر به آغاز بازی‌های آسیایی باقی نمانده است هنوز ستاد عالی بازیهای آسیایی لیست نهایی رشته‌ها را اعلام نکرده و ورزشکاران برخی رشته‌ها در بلاتکلیفی مانده‌اند.
محمد ربیعی پس از پیروزی در دربی کرمان، واکنشی احساسی نسبت به تشویق‌ هواداران مس رفسنجان داشت.
ذوب‌آهن میتوانست با پیروزی مقابل پیکان صعودی قابل توجه را در جدول تجربه کند.
تیم فوتبال پرسپولیس که در نزدیکترین موقعیت ممکن به صدر لیگ برتر است، در هفته بیست و دوم هم تراکتور را در وقت های اضافه شکست داد تا همچنان سایه به سایه سپاهان حرکت کند و موقتا صدرنشین شود.
وزارت ورزش در حالی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت‌ شده ریاست فدراسیون هندبال را اعلام‌ کرد که تنها ۲۴ ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی باقی مانده است.
تصمیم‌گیری آموزش و پرورش برای تاخیر در آغاز به‌کار مدارس در روز جاری به‌دلیل بارش برف و باران سبب شد تا رانندگان سرویس مدارس نسبت به این موضوع گلایه کنند.
روز گذشته هواداران نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی حضور پیدا کردند و جو خاصی را بر سکوها حاکم کرده بودند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، با تساوی در ۹۰ دقیقه به پایان رسید تا کار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شود.
اگر دنبال خرید طلای ظریفی بگردید که خیلی هم گران نباشد می‌توانید گوشواره‌های میخی با طرح‌هایی مثل گل و قلب را بخرید که بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ون پارس که با شگفتی در نیمه اول به پایان رسیده بود در پایان نود دقیقه هم با تساوی به پایان رسید تا کار دو تیم برای تعیین تیم برنده به وقت اضافه کشیده شود.
داربی نود و نهم پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم آغاز شد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
دیدار مراکش و پرتغال در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی یک بر صفر مراکش در جریان است.
نیمه نخست دیدار مراکش و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل پایان یافت.
دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر صفر فرانسه در جریان است.
دیدار آمریکا و هلند در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۳ بر یک در جریان است.
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
دو تیم کره‌جنوبی و غنا در دیداری از گروه H از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند.
دو تیم ملی فوتبال لهستان و عربستان از گروه C جام جهانی ۲۰۲۲، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی برابر یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقاتا سنگین‌ترین شکست را متحمل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ