فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین گلزنی در بازی های دو هفته اول لیگ برتر هنوز به دو نرسیده و یک گل نیاز دارد تا آمار سال گذشته تکرار شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی گفت: میانگین نمرات امتحانات نهایی امسال ۱۰/۰۲ بود در حالی که در سال گذشته ۱۱/۲۲ بوده است.
حالا اکوسیستم‌های دریایی و دیگر بخش‌های اقلیم زمین ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
پرسپولیس به احتمال فراوان باتجربه‌ترین و البته مسن‌ترین تیم لیگ برتر در دوره بیست و سوم خواهد بود.
تیم های لیگ برتری با میانگین ۶ روزه برای هر بازی لیگ برتر به مصاف همدیگر می روند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: میانگین پهنه‌ای دمای کشور از ابتدای تیرماه تا کنون به ۳۰.۱ درجه سلسیوس رسیده که یک درجه گرم‌تر از نرمال است.
سپاهان در لیگ بیست و سوم یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران از نظر میانگین قدی خواهد بود.
این عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در عین حال گفت: این مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه است و در نهایت این موضوع باید در کمیسیون تلفیق تصمیم گیری و نهایی شود.
Street Fighter 6 نظر منتقدین را به خود جلب کرد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از ثبت ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار قرارداد الکترونیک وکالت و صدور گواهی عدم سو پیشینه بصورت میانگین در یک روز با استفاده از سامانه‌های هوشمند قضایی خبرداد.
سرمربی سایپا پس از پایان لیگ آزادگان و حضور این تیم در رتبه سوم جدول از سرمربی سابق نارنجی‌پوشان انتقاد کرد.
آخرین آمار سایت «اسپیدتست» از رشد یک رتبه‌ای سرعت اینترنت ثابت و افت یک پله‌ای اینترنت سیار در کشورمان حکایت دارد. اینترنت سیار در تهران نیز با هفت پله افت مواجه شده است.
میانگین ۴.۲ درصدی نرخ رشد فصلی صنعت در دوره وزارت فاطمی‌امین
شاگردان مهدی تارتار در پنج بازی اخیر میانگین دو امتیاز در هر دیدار کسب کرده اند.
هر سال با نزدیکی به ایام نوروز مصرف بنزین افزایش پیدا میکند اگرچه در هفته نخست از تعطیلات ناترازی بنزین به ۷ میلیون لیتر رسید اما حالا به نظر می رسد میانگین مصرف روزانه سربه سر رسیده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای کاهش معضلات محیط زیست در سازمان هدف‌گذاری کردیم و دیگر شعار نمی‌دهیم بلکه نتیجه کار را با شفافیت به مردم بیان خواهیم کرد. میانگین آلودگی هوا در پاییز سال گذشته بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ بود و در زمستان نیز به ۱۵۰ رسیده بود که توقع داریم در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کند.
در صورتی که استقلال امروز از سد ذوب آهن عبور کند، برای نخستین بار از میانگین کسب 2 امتیاز در هر بازی عبور می کند.
سرمربی یوونتوس تاکید کرد که تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید به طور میانگین در هر بازی 2 امتیاز کسب کند.
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، گیتی‌پسند اصفهان، مس رفسنجان، سایپا تهران، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، گیتی‌پسند اصفهان، مس رفسنجان، سایپا تهران، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به این که در سال جاری شاهد ارتقای قابل توجهی در شاخص‌های کیفی تارا بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در شاخص رضایتمندی مشتریان (CSI) با کسب امتیاز ۷۰۱ در تیرماه امسال، علاوه بر بهبود هفت امتیازی نسبت به بهمن ماه سال ۱۴۰۰، ۲۷ امتیاز بالاتر از میانگین رضایت سبد محصولات صنعت به دست آمده است.
محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری امریکا افزایش یافته و نامزد‌های جمهوری خواه ضعیف به نظر می‌رسند. میانگین رتبه محبوبیت بایدن ظرف مدت یک ماه ۵ امتیاز افزایش یافته است.
شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: در مصوبه مجلس آمده منظور ما از امتیاز میانگین نمرات، میانگین وزنی نمرات ترازشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ