در فاصله کمتر از یک هفته تا قهرمانی آسیا تنور این رقابت‌ها داغ‌تر از هر وقت دیگری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در فاصله کمتر از یک روز پس از واگذاری باشگاه به وی، «فرشاد پیوس» را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.
مهدی پازوکی گفت: اگر وضعیت تغییر نکند کشور ما هر روز فقیرتر خواهد شد. ایران بر اساس سند چشم‌انداز قرار بود قدرت اول منطقه در سال ۱۴۰۴ شود. الان بعد از گذشت ۱۸ سال نه تنها فاصله ما با کشور‌های منطقه مثل ترکیه و عربستان و قطر کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دومین نمونه تست دوپینگ در تیم ملی تکواندو مثبت اعلام شد تا شرایط این رشته به سمت بحرانی حرکت کند.
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
«بوریس کولایف» یکی از حریفان نامدار تختی بود که در فاصله کمتر از یک سال ۲ بار مغلوب جهان پهلوان ایرانی شد.
با عبور تقویم اسفند ماه از روز یازدهم، شمارش معکوس در فاصله باقیمانده تا زمان پرداخت بدهی آندره‌آ استراماچونی آغاز شده و این مهلت به کمتر از یک ماه کاهش یافت.
به فاصله کمتر از ۲۰ روز رسانه‌های آمریکا بار دیگر با انتشار تصاویری اعلام کردند یک قطار باری این کشور از ریل خارج شده است.
نیمار هنوز نتوانسته از ناحیه مچ پا 100 درصد ریکاوری کند و به فاصله کمتر از یک ماه تا بازی برابر بایرن، پی اس جی نگران شرایط او است.
شاگردان لوچانو اسپالتی با 50 امتیاز فاصله خود را با میلان رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده را به 12 امتیاز افزایش دادند.
شاگردان لوچانو اسپالتی با 50 امتیاز فاصله خود را با میلان رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده را به 12 امتیاز افزایش دادند.
قهرمان و نایب قهرمان اروپا، در فاصله کمتر از ۴۰ روز تا دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بحران به سر می برند.
با قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، بارسلونا فاصله خود با رئال از لحاظ کسب جام را به یک کاهش داد.
خود سازمان جهانی بهداشت هم بعد از اپیدمی شدید زیرسویه XBB در چین و ژاپن و بقیه دنیا که در کشور ما هم غالب شده، فقط صحبتی از تکرار تزریق واکسن نکرده است. روی سه اصل ماسک، شستن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی کمتر از یک متر تاکید کرده است.
به فاصله کمتر از یک هفته بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، رئیس منتخب این مجمع فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
به فاصله کمتر از یک هفته بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، رئیس منتخب این مجمع فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
بر این اساس، نیروهای ویژه و پلیس ترکیه در عملیاتی ضد تروریستی در فاصله کمتر از یک روز بعد از انفجار در استانبول، به محل اختفای زنی که بمب را در خیابان رها کرده بود، یورش برده و او را دستگیر کردند.
در فاصله کمتر از دو هفته تا جام جهانی 2022 قطر، ستون ثابت "ورزش سه" اخبار و حواشی مهمترین رویداد فوتبال جهان را لحظه به لحظه از دوحه و سایر نقاط جهان روایت می‌کند.
در فاصله کمتر از ۳ هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می‌رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود. جدا از این یک پرسش اساسی دیگر هم وجود دارد: اینکه بعد از انصراف محمد معتمدی، آیا خواننده دیگری می‌پذیرد که در چنین شرایطی قبول مسوولیت کند و سرود حمایت از تیم ملی را به عهده بگیرد یا خیر؟
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا جام‌جهانی ۲۰۲۲ از عصر امروز آغاز شد.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
در فاصله کمتر از یک ساعت تا آغاز دیدار حساس بایرن و لورکوزن، ترکیب دو تیم اعلام شده است.
در فاصله کمتر از یک ساعت به بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در آزادی مسیر های منتهی به استادیوم با ترافیک مواجه شده است.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.
متهم کردن اسکوچیچ به کم لطفی نباید سبب شود ماجدی این نکته را از یاد ببرد که در فاصله کم تر از یک هفته مانده به شروع فیفادی، هیچ دیدار دوستانه ای برای تیم ملی نهایی نشده و البته کار تمدید قرارداد مربیان تیم ملی نیز قطعی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ