برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایتالیا به فاصله 6 هفته تا پایان فصل، یوونتوس، اینتر و میلان هیچ شانسی برای فتح اسکودتو ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد الدعیع گلر سابق تیم ملی عربستان می‌گوید الاهلی نیز باید به مانند سه غول دیگر عربستان، یک فوق ستاره بخرد.
اگرچه ممکن است صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در روز باشد، اما چند ماده غذایی وجود دارند که هرگز نباید در ساعات ابتدایی صبح آن ا بخورید و اتفاقا از محبوب‌ترین مواد غذایی بر روی میز صبحانه نیز هستند!
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
در این ویدئو شگفت انگیز توکل 50 ساله اهل کشور آذربایجان، سه دل غول پیکر گاو را به شیوه روستانشینان این کشور طبخ می کند.
تیم ملی والیبال ژاپن در یک بازی فوق العاده زیبا با نتیجه سه بر یک از ایتالیا شکست خورد.
خبرنگار معروف ترکیه ای مدعی شد که سه غول بزرگ عربستان قصد دارند مهدی طارمی را به خدمت بگیرند.
شرکت خودروسازی بی وای دی، غول خودروهای برقی چینی با تثبیت رهبری خود در بازار داخلی، سود سه ماهه اول خود را پنج برابر افزایش داد.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سه خارجی این باشگاه از جمله سرمربی ایتالیایی این باشگاه خبر داد. این سنگین ترین بدهی آبی‌ها به یک سرمربی بود که باعث محرومیت آنها از حضور آسیا شد.
این یک مینی ون با در‌های کشویی و فضای داخلی غول پیکر است که در طرحی سه ردیفه با شش یا هفت صندلی ارائه می‌شود. همچنین یک حالت دو ردیفه با چهار صندلی هم وجود دارد. در این حالت، نمایشگر بزرگ ۴۸ اینچی در جلوی صندلی‌های عقب حضور دارد.
تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در شب درخشش کاپیتان‌های سابق دو غول لالیگا، سه امتیاز دیگر به کارنامه‌اش در این فصل لوشامپیونا اضافه کرد.
طبق گزارش Engadget، بلافاصله پس از اینکه بخش نیمه‌هادی سامسونگ اجازه استفاده از ChatGPT را به مهندسان خود داد، کارمندان غول فناوری حداقل در سه نوبت اطلاعات محرمانه‌ای را به آن لو دادند. گفته می‌شود یکی از کارمندان از چت‌بات OpenAI درخواست کرده است تا کد منبع پایگاه داده حساسی را از نظر خطا بررسی کند، کارمند دیگری بهینه‌سازی کد را درخواست کرده و نفر سوم جلسه ضبط‌شده‌ای را برای ChatGPT ارسال کرده است تا آن را به یک یادداشت تبدیل کند.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
هالک تمام نشدنی است؛ او این روزها همچنان به درخشش در لباس اتلتیکو مینیرو ادامه می‌دهد.
ایران دیشب با اختلاف زیاد و با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ مغلوب اسپانیا شد و حرفی برای گفتن نداشت. حالا در دور دوم به سد سه حریف قدرتمند اروپایی برخورد کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تیم مونته نگرو رفت و با اختلاف سه گل نتیجه را به شگفتی ساز قاره اروپا واگذار کرد.
مائورو ایکاردی ستاره گالاتاسرای در جریان پیروزی سه بر صفر امشب مقابل فنرباغچه بود.
گالاتاسرای در حساس ترین بازی هفته هجدهم سوپر لیگ ترکیه توانست رقیب سنتی خود فنرباغچه را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۰۰۱۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۳۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
فوتبال جهان از عملکرد استثنایی سوفیان آمرابات در این جام جهانی، به وجد آمده است. نگاهی به آمار، توضیح می‌دهد که چگونه او، رهبر تیمش در حذف سه غول بزرک اروپایی بوده است.
با حذف غیر منتظره برخی تیم‌های نامدار در دور گروهی جام جهانی بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا شاهد بازگشت ستاره‌های خود خواهد بود.
با نگاهی به درصد رتبه‌های زیر سه هزار در کنکور می‌توان دریافت که قبولی در مدارس سمپاد در پایه ششم در واقع خیلی زود تضمین کننده قرار گرفتن در رتبه زیر سه هزار و ورود به دانشگاه‌های برتر است و این یعنی دانش‌آموزان با هدایت والدین از ابتدایی مشغول تست‌زنی می‌شوند چرا که آزمون ورودی مدارس سمپاد هم آزمون‌هایی استاندارد نیست و همین آزمون یک بازار مالی کلان کتاب‌های کمک آموزشی و کلاس‌های آمادگی ورود به مدارس سمپاد را ایجاد کرده است.
تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل درحالی درمرحله یک هشتم نهایی قهرمانی مردان جهان به مصاف یکدیگر می‌روند که در ۱۹ دیدار گذشته تیم ملی ایران فقط سه بار توانسته حریف نامدار خود را شکست دهد.
داوم گرد و خاک در تهران تا فردا
نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ