ریکاردو ساپینتو و ابراهیم اشکش 5 امتیاز تا جایگاه موردنظر خود فاصله دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن در تمرین ناپولی حضور پیدا کرد تا به رئیس باشگاه اطمینان دهد این مهاجم نیجریه‌ای قصدی برای ترک تیمش را ندارد.
باشگاه برزیلی گرمیو اعلام کرد به هیچ وجه اجازه جدایی لوئیس سوارز و انتقال او به اینترمیامی را نمی‌دهد. سوارز به شدت خواهان همبازی شدن با لیونل مسی است.
بعد از پایان مسابقات لیگ ملت‌ها از تیم رویایی مسابقات رونمایی شد.
تیم ملی والیبال آرژانتین با شکست آلمان صعودش را به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 به عنوان هفتمین تیم قطعی کرد.
در هفته پایانی رقابت‌های لیگ بلژیک، سه تیم مدعی قهرمانی بودند و در نهایت با رقم خوردن اتفاقاتی دراماتیک، این رویال آنتورپ بود که جام را از آن خود کرد.
تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
پنالتی از دست رفته بوکایو ساکا مقابل وستهم در حساس‌ترین زمان ممکن در کورس قهرمانی لیگ برتر ضربه سختی به امیدهای آرسنال برای قهرمانی وارد کرد.
خوان لاپورتا در رویای قهرمانی بارسلونا در لالیگاست و می‌گوید که حس می‌کند به این عنوان خواهند رسید، هرچند هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است.
نیان الکترونیک خراسان با شکست سه بر دو شهرداری ارومیه در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، این تیم را از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید کرد.
تیم ملی فوتبال عمان با پیروزی برابر بحرین، راهی دیدار فینال جام خلیج فارس شد.
ستاره سابق آرسنال معتقد است که اگر آرتتا طی دورانی که ژسوس مصدوم است، فقط به داشتن ادی انکتیا بسنده کند، با شوک بزرگی روبرو خواهد شد.
شب گذشته سینماها در حالی میزبان علاقه‌مندانی بودند که بر پرده نقره‌ای به تماشای قهرمانی دراماتیک آرژانتین نشستند که مجموع عایدی سینماها از اکران اجام‌جهانی به یک میلیارد تومان هم نرسید!
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
آخرین بازمانده تیم رویایی ۲۰۱۰ اسپانیا از تیم ملی خداحافظی کرد.
برزیل، آلمان و اسپانیا؛ سه قهرمانی که دوحه را دوست نداشتند و خیلی زود به رویای خود در قطر پایان دادند.
دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بهترین پاسور فصل پرسپولیس تا اینجای لیگ، امیدوار بود بتواند نظر کارلوس کی روش را جلب کند که در نهایت این هدف او محقق نشد.
پایان رویای جام‌جهانی برای ستاره گلساز پرسپولیس
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
در روز پایانی مسابقات جهانی کشتی آزاد، سه نماینده ایران برای کسب مدال های خوشرنگ در سه وزن آخر روی تشک می روند.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
امین اسماعیل نژاد باید به زودی خود را به پادگان معرفی کند تا ادامه خدمت سربازی اش را پشت سر بگذارد.
سایت اتلتیک امروز ادعا کرد که برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، فصل جاری را نیز در این باشگاه خواهد ماند و به بارسلونا نمی‌رود.
پایان رویای امارات در راه جام‌جهانی با شکست مقابل استرالیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ