العین با تساوی برابر بنی یاس، در فاصله دو هفته تا پایان لیگ حرفه‌ای امارات از قهرمانی دورتر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراری FXX یکی از خودروهای مسابقه‌ای خاص این شرکت ایتالیایی محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌های عجیبی است. این فراری اکنون قیمتی فراتر از ۶ میلیون دلار دارد.
روستای زیبای کاستلفولید دو لا روکه (Castellfollit de la Roca) در استان خیرونای اسپانیا یکی از پرتگاهی‌ترین روستاهای دنیاست.
تیم فوتبال لوتون تاون مهمان جدید لیگ برتر انگلستان است. ورزشگاه قدیمی این تیم یکی از مهم‌ترین سوژه‌های چند روز اخیر در فضای فوتبال انگلستان بوده.
محمدجواد محمدی یکی از نفرات غیرمنتظره فهرست امیرقلعه‌نویی برای مینی کمپ است.
یک مسابقه فوتبال شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌ها طی سالیان اخیر بوده است. در این مسابقه دروازه بان اقدام به شوت زدن می‌کند، اما توپ به شدت به سر مدافع خودی که در فاصله نزدیک دروازه بان در حال دور شدن بود اصابت کرد و وارد دروازه شد. مدافع بر اثر این ضربه نقش بر زمین شد.
یکی از معروف‌ترین اکتشافات بدست آمده از کوه‌های یخی اروپا، بدن و اسباب کار مرد یخی اوتزی است که ۵۳۰۰ سال پیش در گردنه آلپاین، بین ایتالیا و اتریش امروزی از دنیا رفته است.
تعجب و حیرت رافائل لیائو از لهجه انگلیسی جیمی کاراگر که در پایان بازی دیشب میلان و ناپولی در حال مصاحبه با او بود به یکی از حاشیه‌های جذاب دیدار دیشب دو تیم تبدیل شده است.
استقلال با شش گل هودار را از پیش‌رو برداشت. این بازی پنج گلزن داشت که یکی از انها متفاوت‌ترین نام در میان گلزن‌های لیگ بود.
16 سال قبل یکی از محرزترین اشتباهات داوری تاریخ فوتبال ایران رقم خورد.
ساحل بنود یکی از بکرترین مقاصد گردشگری جنوب کشور است که به دلیل شرایط آب و هوایی خاص این منطقه بهترین زمان سفر به آن اواخر بهار و تابستان است.
یکی از مشکلات خطرناکی که ممکن است زلزله‌های القایی به همراه داشته باشند، جلو انداختن زلزله‌های طبیعی و یا تشدید آن‌ها است.
یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های فوتبال ایران را پس از سوت پایان مسابقه در ورودی رختکن ورزشگاه دستگردی اکباتان شاهد بودیم.
تصور می‌شود جمجمه Kabwe جمجمه یکی از اعضای اولیه گونه هومو هایدلبرگنسیس باشد و عمر آن حدود ۳۰۰۰۰۰ سال تخمین زده می‌شود. این جمجمه بزرگ با ظرفیت جمجمه‌ای معادل انسان امروزی تقریباً ۱۳۰۰ سانتی متر مکعب بوده‌است.
تلسکوپ افق رویداد (EHT)، یک آرایه تلسکوپی متشکل از آنتن‌های رادیویی در سراسر جهان، یک اختروش دور (کوازار یا اختروش هسته فعال به شدت نورانی و دوردستی است که وابسته به یک کهکشان جوان است که از ابرسیاهچاله نیرو می‌گیرد) به نام «NRAO ۵۳۰» را مطالعه کرده که نور آن برای رسیدن به ما ۷.۵ میلیارد سال سفر کرده است.
در دیدار لیگ یک اتفاق عجیبی رقم خورد و علی‌رغم اخراج یکی از بازیکنان، دو تیم همچنان کار را با ۱۱ بازیکن دنبال کردند.
هتل‌های درختی به این گونه هستند که چندتا اتاق کلبه مانند که روی درخت‌های یک جنگل هستند را به مشتری کرایه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها در سوئد طرح یک معمار دانمارکی است که به عنوان عجیب‌ترین هتل روی کره زمین معرفی شده است.
یوسوکه تاناکا و همسرش هنگام غواصی اسکوبا در خلیجی در سواحل غربی ژاپن، با یک هیولای عظیم دریایی روبرو شدند: یک ماهی مرکب غول‌پیکر دو و نیم متری.
یکی از دو بازیکن خارجی نیم‌فصل اول آلومینیوم در انتقالی عجیب به ام‌صلال پیوست.
تهران در زمستان هم مقصد‌های هیجان‌انگیزی برای سفر دارد. آبشار یخی «هملون» در ارتفاعات شمال تهران، یکی از آن جاذبه‌های کم‌نظیر پایتخت است که گردشگران بسیاری برای یخ‌نوردی و البته تماشای زیبایی آن راهی این آبشار منحصربه‌فرد می‌شوند. در ادامه تصاویر زیبای این آبشار یخی را ببینید.
مدل موی یکی از هواداران مسی پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، سوژه شده است.
در جنگ فقط برتری از لحاظ نیروها و ادوات نظامی نیست که منجر به پیروزی می‌شود. اگر یکی از طرفین جنگ بتواند ترس یا تردید را در قلب دشمن وارد کند، احتمالا مهم‌ترین گام را به سمت پیروزی برداشته است.
قطری ها جام جهانی را با ۸ ورزشگاه برگزار می‌کنند. اما یکی از این ورزشگاه‌ها بعد از جام جهانی برچیده می‌شود.
با حکم کمیته استیناف اریک بانایناما می‌تواند در مصاف برابر سپاهان بار دیگر در ترکیب گل‌گهر به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ