فوتسالیست‌های بارسلونا با یک برد دیگر مقابل خاین به قهرمانی در لیگا ناسیونال می‌رسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوریل رومئو، بازیکن جدید بارسلونا، در سال ۲۰۲۰، همراه با الکس گارسیا ۱۵,۰۰۰ یورو سرمایه‌گذاری کرد تا به سالمندان کمک کند.
هواپیمای بارسلونا و رئال مادرید در فاصله 15 دقیقه ای از یکدیگر در فرودگاه لس آنجلس فرود آمد تا برای ساعاتی بازیکنان و اعضای دو تیم در یک مکان مستقر شوند.
قضیه نگریرا و رسوایی داوری بارسلونا باعث شد تا فدراسیون فوتبال اسپانیا یکی از قوانین انضباطی مهم خود را اصلاح کند.
طبق گزارش امروز نشریه ال‌موندو دادستانی با معرفی بارسلونا به عنوان متهم در پرونده نگریرا موافق نیست.
نزدیک به یک سال است که هیچ تیمی نتوانسته در نوکمپ و در جریان بازی به بارسلونا گل بزند.
پیروزی دیشب بارسا برابر رئال بتیس، این تیم را یک قدم دیگر به قهرمانی لالیگا نزدیک‌تر کرد و آبی و اناری‌ها احتمالا در هفته 35 برابر رئال سوسیداد می‌توانند قهرمانی را جشن بگیرند.
دیروز در دو ورزشگاه بزرگ اسپانیا هواداران فوتبال علیه بارسلونا موضع گرفتند و به پرداخت رشوه از سوی این باشگاه به نایب رئیس سابق کمیته داوران واکنشی منفی نشان دادند.
در میان امیدواری هواداران پرسپولیس به بازگشت لوکادیا، روزنامه اسپورت این مهاجم را یکی از گزینه های زمستانی بارسلونا معرفی کرده است.
مدافع اهل اروگوئه بارسلونا در واپسین دقایق بازی با اتلتیکو مادرید یک گل مسلم را خرید تا تیمش پیروز میدان شود.
لالیگا بارسلونا را در قضیه انتقال آندریاس کریستنسن به خاطر نقض فرپلی مالی جریمه مالی کرده بود ولی یوفا امروز این جریمه را باطل کرد.
با مصدومیت مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا، تعداد بازیکنان بارسایی حاضر در فهرست این تیم به ۱۷ نفر افزایش یافت.
با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، خوزه لوئیس گایا به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داد و الخاندرو بالده جانشین او شد.
تیم فوتسال پالما در شب درخشش و گلزنی یکی از بازیکنان ایرانی خود، به یک برد ارزشمند و پرگل برابر بارسلونا دست یافت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعد از ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا نخستین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، یکی از بدترین شب های خود در لباس این تیم را سپری کرد.
بارسلونا در دیداری که باید پیروز می شد، در نهایت مقابل اینتر 3-3 مساوی کرد. اینتر با یک برد دیگر راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می شود و بارسا مثل سال قبل به لیگ اروپا خواهد رفت.
فرانک کسیه، هافبک جنگنده و جدید بارسلونا، به لیست طولانی مصدومان این باشگاه پیوست.
برتری با چهار گل، عادت ژاوی و بارسلونا در چند ماه اخیر بوده است.
ساموئل اومتیتی که در جام جهانی 2018 با فرانسه قهرمان جهان شد، به زودی بارسا را به مقصد لچه ترک خواهد کرد. در بارسا هواداران او را یکی از دلایل جدایی لیونل مسی می دانند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از حضور این تیم در مرکز پزشکی ایفمارک توضیحاتی ارائه کرد.
بارسلونا در آستانه یک خرید گرانقیمت دیگر اینبار در دفاع

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ