در فاصله یک روز مانده تا شروع بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر، تیم های مدعی قهرمانی در این دوره به خاطر رقم های سنگین قرارداد با برخی بازیکنان نتوانسته اند مجوز بازی بگیرند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ فصل جدید را نا امید کننده آغاز کرد، عملکرد این تیم نسبت به فصل گذشته پیشرفتی نداشته است.
انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
یک رسانه معتبر آمریکایی گفت: همزمان با نشست سازمان ناتو در لیتوانی، زلنسکی در توییتی جنجالی با طعنه به کشورهای غربی در عدم جدیت در پیوستن کی‌یف به ناتو، خشم و آشفتگی مقامات غربی را برآشفت.
قائم مقام فرهنگستان علوم گفت: من فکر می‌کنم در این ۴۴ سال به دلایل گوناگون که بخشی از آن خارج از اراده ملی و حکمرانان ما بوده است، نواقصی داشته‌ایم و از یک آشفتگی و وجه غیر پایدار در سیاست بین‌الملل برخوردار بوده‌ایم. اگر ایران بخواهد در عرصه روابط بین‌الملل اوج بگیرد، باید تکلیف روابط بین‌الملل خود را روشن کند و در عرصه‌های بین‌المللی از دیدگاه‌های افراط و تفریط به دور باشد.
رئیس پلیس تل آویو به دلیل دخالت دولت در امور مقابله با معترضان استعفا داد.
دوستان می گویند خوبیت ندارد یک فیلمساز برای تبلیغ فیلم خودش پشت سر هم پست تبلیغی بگذارد. راستش را بخواهید ترجیح خودم این نیست. ولی چه کنم وقتی بعد از سی و اندی سال کار در سینما، امروز آخرین فیلمم در فقر تبلیغاتی و سئانس های نامرغوب سینماها و در آشفتگی و بی برنامه گی اکران بیش از هفت فیلم همزمان، روی پرده ها رفته است.
مسوولان صنعت هوایی معتقد هستند که کاهش عمدی بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها واقعیت ندارد و ایرلاین ها حاضر نیستند تا از عمد هواپیماها را زمین گیر کنند تا به خواسته خود برسند.
فدراسیون اسکی که حاشیه های پرتعدادی را پشت سرگذاشته است، با پناهنده شدن یکی دیگر از ورزشکاران المپیکی این رشته وارد مرحله تازه ای از آشفتگی خود شده است.
احیای روابط دوجانبه بین عربستان سعودی و ایران، با میانجیگری چین در ماه مارس، به عنوان یک گام مهم به سوی صلح در دوره طولانی آشفتگی در خاورمیانه تلقی شده است.
یک هفته عالی در محل کار را تصور کنید. همه چیز به آرامی پیش می‌رود و شما عاشق کارتان هستید. با این حال بعضی از شرایط یا ویژگی‌های محل کار ممکن است موجب ایجاد آشفتگی در شما شوند که مدیریت صحیح آن‌ها تاثیر بسزایی بر عملکرد و سلامت روانِ شما در محیط کارتان خواهد گذاشت.
توماس توخل امروز در حالی برای اولین بار روی نیمکت بایرن مونیخ می نشیند که با دغدغه های متعددی روبرو است.
لیست تیم ملی زنان درحالی اعلام شد که ۱۲ بازیکن از تیمی که فصل را با رتبه سوم به پایان رسانده است در این لیست حضور دارند!
بعد از بیانیه میرحسین و عبور او از اصلاحات و جمهوری اسلامی، انتظار می‌رفت اصلاح‌طلبان ضمن اعلام برائت، از شأن سیاسی خود دفاع کنند؛ اما مواضع متناقض آنها خبر از آشفتگی در این جریان می‌دهد.
در یک سال آشفتگی اقتصادی عمومی که پس از کووید بهبود یافته است موقعیت روسیه به عنوان یک صادرکننده بزرگ کالا به این کشور اهرم خاصی در مقایسه با سایر کشور‌ها بخشید. روسیه بیش از آن چه ما انتظار داشتیم تجارت داشته و در این میان از کانال‌های پشتی نیز برای این منظور استفاده کرده است. این موارد در کنار یکدیگر دلیل کارایی کم‌تر مورد انتظار تحریم‌ها علیه روسیه بوده اند.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد، حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است؟ این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی حل شدنی است.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
شعارنویسی‌های این روز‌ها تنها نتیجه یک انحراف یا تهییج هیجان نیست، بلکه می‌توان از آن به عنوان آینه تمام نمای احوالات این روز‌های کشور یاد کرد. این روز‌ها هیچ چیز عادی نیست؛ حتی دیوارها! دیوار‌های این شهر، پر از دیوارنگاره‌هایی نامعمول هستند که به جای خلق یک تصویر هنری و زیبا، یکی بر آن شعار نوشته و یکی آن را مخدوش کرده است. آشفتگی بر دیوار‌های این شهر جولان می‌دهد؛ همانند آن‌چه در جامعه در جریان است
به نظر می‌رسد که این همه آشفتگی در زمینه لباس تیم ملی ایران در دوره‌های مختلف آوردگاه جام جهانی، همواره به دو دلیل بی‌برنامگی یا تضاد منافع فردی از یک پروژه با قابلیت‌های مالی است.
به نظر می‌رسد که این همه آشفتگی در زمینه لباس تیم ملی ایران در دوره‌های مختلف آوردگاه جام جهانی، همواره به دو دلیل بی‌برنامگی یا تضاد منافع فردی از یک پروژه با قابلیت‌های مالی است.
آشفتگی در احکام سرپرستی وزارت ورزش برای ۲فدراسیون
منتقدین وزیر صنعت معتقدند که در این چهار بخش یا وعده‌های او محقق نشده یا سیاست‌های اعمالی از طرف وزارت صنعت، معدن‌وتجارت باعث به‌هم‌ریختگی و آشفتگی این بخش‌ها شده است. این موضوع بیش از هر یک از زیرمجموعه‌های وزارت صمت در مورد خودرو مصداق پیدا کرده است. به‌طوری که نه بهبود کیفیت، نه رشد تیراژ و نه حذف رانت‌های قیمتی اتفاق نیفتاده است.
شهرداری تهران برای جلوگیری از بروز حوادث جانبی اقدام به جمع آوری سطل‌های زباله کرده است اما متاسفانه راه حلی برای چگونگی جمع آوری زباله‌ها اندیشیده نشده است.
لیگ برتر والیبال ایران هفته دوم کاملی به خود نمی بیند؛ درست مثل اتفاقی که در هفته اول رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ