امید عالیشاه می‌گوید آنها امشب جشن قهرمانی را برگزار می‌کنند و از فردا به فکر جام حذفی خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو به دنبال کسب اولین جام قهرمانی با تیم فوتبال النصر عربستان است.
مسابقات کشورهای مشترک المنافع در قالب ۲۲ رشته ورزشی از امروز در بلاروس آغاز می‌شود.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که تیمش امشب می توانست یوونتوس را شکست دهد.
ستاره فرانسوی خط حمله میلان از حضور اسطوره اکراینی این تیم در بازی امشب خوشحال است.
الکسیس ساله‌ماکرز، گلزن بلژیکی میلان مقابل رم، معقتد است که تیمش در بازی امشب مستحق پیروزی بود.
بعد از توقف دورتموند در دیدار امشب مقابل بوخوم، هواداران میزبان از اینکه بار دیگر بایرن مونیخ به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شده است، ابراز خوشحالی کردند.
سرمربی صنعت می‌گوید فقط امشب وقت دارند از برد مقابل نساجی خوشحال باشند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از پیروزی مقابل اودینزه فاش کرد که چرا اجازه نداد پنالتی امشب را لورنزو پلگرینی بزند.
سعید مهری می‌گوید قصد تحقیر و بی احترامی به هوادار را نداشتند و به دلیل اینکه حسینی از خراب شدن کلین شیتش ناراحت بود، پنالتی را به او سپردند.
میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل کریستال پالاس گفت از اینکه تیمش بعد از حذف از لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ توانست امشب چنین واکنشی نشان بدهد خوشحال است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-3 مقابل آگزبورگ گفت شاگردانش همیشه در دربی باواریا بازی را بد شروع می‌کنند ولی از اینکه امشب بازگشته و به پیروزی رسیدند خوشحال است.
سیمونه اینزاگی با ابراز خوشحالی از پیروزی امشب تیمش مقابل اودینزه، تاکید کرد که کلیه تصمیماتش در راستای موفقیت اینتر است.
گل مردود بازیکن اتلتیکومادرید بعد از تعویضش توسط VAR پذیرفته شد تا او از روی نیمکت خوشحالی کند.
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
فده والورده، ستاره اروگوئه، بعد از پنالتی‌ای که غنا در بازی امشب دو تیم از دست داد در مقابل داور خوشحالی عجیبی انجام داد که خبرساز شده است.
تصاویر عجیبی که نشان داد کوین دی‌بروینه در بازی امشب بلژیک مقابل کانادا بعد از گلزنی تیمش خوشحالی نکرد و با سرمربی و یکی از هم‌تیمی‌هایش جر و بحث داشت خبرساز شده است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امشب موفق شدند با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شوند، در مراسم دریافت کاپ قهرمانی خوشحالی نکردند. به نظر می‌رسد این اقدام بازیکنان تیم ملی واکنشی به تحولات اخیر کشور است.
ژاوی هرناندز از اینکه تیمش در شبی که روبرت لواندوفسکی موفق به گلزنی نشد، توانست پیروز شود، ابراز خوشحالی کرد. او بازی امشب را برای جرارد پیکه و بارسایی ها تاریخی دانست.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، بعد از حضور در دیدار امشب تیمش مقابل هرتابرلین گفت از اینکه بعد از مدتها به زمین بازگشته خوشحال است.
گراهام پاتر، مربی چلسی، خوشحال است که اکثر بازیکنان خوب و تاثیرگذارش را برای بازی امشب مقابل میلان در اختیار دارد و بهترین ترکیب ممکن را روانه میدان خواهد کرد.
با خط خوردن سزار آسپلیکوئتا از ترکیب اسپانیا برای دیدار امشب با پرتغال، باشگاه چلسی از تصمیم لوئیس انریکه خوشحال است.
مدافع اروگوئه ای بارسلونا خوشحال است که امشب در بازی برابر بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. او گفت که ستاره لهستانی یک آزار دائمی برای بارسا بود.
مدافع اروگوئه ای بارسلونا خوشحال است که امشب در بازی برابر بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. او گفت که ستاره لهستانی یک آزار دائمی برای بارسا بود.
رافینیا امشب توانست گل اول بارسلونا را برابر سویا به ثمر برساند. او در پایان بازی خوشحال بود و وعده داد که بازی به بازی بهتر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ