مسابقات کشورهای مشترک المنافع در قالب ۲۲ رشته ورزشی از امروز در بلاروس آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو به دنبال کسب اولین جام قهرمانی با تیم فوتبال النصر عربستان است.
مردم می‌توانند امشب اولین مورد به نام ماه ماهی خاویاری را در ماه آگوست ببینند و دومین ابرماه در ۳۰ آگوست یعنی ۲۹ روز دیگر. از آن‌جایی که این دومین ماه کامل در یک ماه است، ماه آبی کمیاب نیز خواهد بود.
باشگاه گالاتاسرای امشب به صورت رسمی از خریدهای تابستانی‌اش رونمایی کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از برنامه طولانی امشب فوتبال برتر گفت که دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونی حضور نخواهد یافت.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۸۳۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.
با توجه به تقاضا‌های مکرر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت‌ها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملتها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
باشگاه تاتنهام رسما از جیمز مدیسون، ستاره سابق لسترسیتی، به عنوان خرید جدید خود رونمایی کرد.
ابراهیم رئیسی امشب، پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما، در گفت‌گویی زنده، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت، به تشریح برنامه‌های قوه مجریه برای نیمه دوم فرصت خدمت به مردم خواهد پرداخت.
تیم قهرمان لیگ ملت ها که امشب از بین اسپانیا و کرواسی مشخص خواهد شد، 6 میلیون یورو جایزه دریافت می کند و در مجموع دریافتی‌اش از این رقابت‌ها به 10.5 میلیون یورو خواهد رسید.
معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان است.
وقتی امشب رم در فینال لیگ اروپا با سویا روبرو می‌شود، ژوزه مورینیو فرصت پیدا می‌کند تا یک رکورد دیرپای اروپایی را بشکند و نامش را در تاریخ بنویسد.
مهدی قائدی با وجود درخشش فوق‌تصور در ترکیب استقلال طی سال‌های اخیر هیچ جامی نگرفته و از این لحاظ یکی از ناکامان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شود.
امید عالیشاه می‌گوید آنها امشب جشن قهرمانی را برگزار می‌کنند و از فردا به فکر جام حذفی خواهند بود.
آندره اونانا، دروازه بان اینترمیلان، معتقد است که بازگشت رافائل لیائو نمی تواند تاثیر چندای در روند بازی امشب داشته باشد.
بازیکنان رئال مادرید پیش از شروع بازی امشب جام قهرمانی کوپا دل‌ری را برای هواداران حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به نمایش گذاشتند.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
برای اینکه ماه گرفتگی رخ دهد، خورشید، زمین و ماه باید در یک راستا قرار گیرند. با این حال، از آنجایی که صفحه مدار ماه به صفحه مدار زمین تمایل دارد، گاهی اوقات آن‌ها به طور کامل تراز نمی‌شوند. بنابراین، زمین مانع رسیدن نور خورشید به ماه می‌شود و بیشترین سایه زمین بر روی قرص ماه می‌افتد که در اصطلاح به آن penumbra می‌گویند.
فدراسیون فوتبال ایران از پوستر رسمی بازی امشب برابر امریکا رونمایی کرد.
امشب در برج میلاد به صورت رسمی از پیراهن تیم ملی ایران که در جام‌جهانی قطر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، رونمایی شد.
الکسیا پوتیاس، روبرت لواندوفسکی و گاوی، سه ستاره باشگاه بارسلونا، امشب جوایزشان از مراسم توپ طلای فرانس فوتبال را در نوکمپ به نمایش گذاشتند.
لنز ایرانسل، رویداد امشب شرکت اپل برای معرفی خانواده آیفون ۱۴ را به صورت زنده پخش می‌کند.
لنز ایرانسل، رویداد امشب شرکت اپل برای معرفی خانواده آیفون ۱۴ را به صورت زنده پخش می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ