بعد از توقف دورتموند در دیدار امشب مقابل بوخوم، هواداران میزبان از اینکه بار دیگر بایرن مونیخ به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شده است، ابراز خوشحالی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سروش رفیعی علی‌رغم پشت سر گذاشتن فصل بدنسازی، نمایش خوبی در هفته اول داشت.
برگزار نشدن بازی سوپرجام فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی باعث شد هیچ درآمدی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نرسد.
به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند
تصاویر حضور دختر سروش رفیعی در جشن قهرمانی پرسپولیس در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
کریم باقری باقری در پایان بازی سرود قهرمانی پرسپولیس را خواند.
عکسی از سروش رفیعی در کنار دختر خردسالش در جشن قهرمانی پرسپولیس
سروش رفیعی تنها بازیکن پرسپولیس بود که همراه دختر بچه‌اش در جشن قهرمانی حاضر شده بود.
سرود قهرمانی پرسپولیس با رهبری کریم باقری اجرا شد.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
با توجه به شرایط جدول لیگ حرفه‌ای امارات، بعید به نظر می‌رسد که یاران احمد نوراللهی عنوان قهرمانی فصل را از دست بدهند.
گل جهانبخش و سرود قهرمانی فاینورد
ناصر محمدخانی معتقد است تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی به سود سپاهان خواهد بود و تیم برنده دربی مسیر قهرمانی خود را هموار خواهد کرد.
قهرمان مستر المپیا گفت: همیشه زمانی که یکی از ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک قهرمان می‌شد و سرود ایران پخش می‌شد مو‌های بدنم سیخ می‌شد. الان هم هر وقت سرود ایران را می‌شنوم مو به بدنم سیخ می‌شود. آرزو داشتم یک روزی بتوانم اسم ایران را در بالاترین سطح مسابقات جهانی بیاروم.
فصیحی پس از این لحظه تاریخی، درحالی که اشک می‌ریخت این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کرد و از عبارات «برای مردم ایران» و «برای شادی مردم ایران» استفاده کرد. دختر باد لقبی است که فرزانه فصیحی در ورزش ایران به خود اختصاص داده است. فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد
فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد. انتشار تصاویر ناراحت فرزانه فصیحی روی سکو کافی بود تا اخبار مرتبط با این ورزشکار به‌سرعت در فضای مجازی بچرخد و خیلی سریع، دو‌قطبی مرسوم و رایجی که اخیرا برای رفتار ورزشکاران ایرانی شکل گرفته، در رسانه‌ها رقم بخورد
بارسلونا بابت قهرمانی در سوپر جام فوتبال اسپانیا چندین میلیون یورو کاسب شد.
ژاوی هرناندز نمایش بارسا برابر رئال را ستود و گفت که نیاز بارسلونا به قهرمانی بیشتر از رقیب بود.
رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشور با برتری یک تهرانی در روز نخست به پایان رسید.
تیاگو، فرزند ارشد لیونل مسی، سرود مشهور تیم ملی آرژانتین را روی کاغذ نوشت و مادرش تصویر آن را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
سروش رفیعی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود قهرمانی استقلال را در سوپرجام فوتبال ایران تبریک گفت.
سروش رفیعی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود قهرمانی استقلال را در سوپرجام فوتبال ایران تبریک گفت.
کامران قاسمپور با پیروزی 2-0 مقابل جیدن کاکس قهرمانی خود در رقابتهای جهانی را تکرار کرد.
تقسیم مدال ۴ وزن کشتی آزاد جهان؛ سرود قهرمانی آمریکا
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ