سعید مهری می‌گوید قصد تحقیر و بی احترامی به هوادار را نداشتند و به دلیل اینکه حسینی از خراب شدن کلین شیتش ناراحت بود، پنالتی را به او سپردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی امشب باید به کادیز گل بزند تا مانع ثبت یک رکورد منفی علیه خودش شود.
تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.
محمدعلی عموزاد برادر دوقلوی رحمان عموزاد قهرمان جهان، امشب جمعه در جام کنکورد برای کسب مدال طلا به مصاف گاجی مراد عمراف از روسیه می رود.
بند جدایی ذکر شده در قرارداد پائولو دیبالا، امشب منقضی می‌شود.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که برای علیرضا بیرانوند فقط تا امشب صبر خواهند کرد، اما تصور می‌کند او امروز قراردادش را امضا کند.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که برای علیرضا بیرانوند فقط تا امشب صبر خواهند کرد اما تصور می کند او امروز قراردادش را امضا کند.
رئال مادرید با کارلو انچلوتی، فقط یک کوپا دل ری را کم داشت تا هر چه جام در دو سال اخیر بوده را فتح کند. امشب دیگر خبری از کابوس های تلخ گذشته در فینال ها نبود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش برای فتح بوندس لیگا باید بدون نوسان فقط به دنبال برد باشد.
دانشیار تصریح کرد: در ماه‌گرفتگی‌های کلی که رنگ ماه سیاه می‌شود و یا در بعضی حالت‌ها به رنگ قرمز در می‌آید، نماز آیات واجب می‌شود، اما امشب در ماه گرفتگی نیم‌سایه‌ای، چون فقط رنگ ماه کم می‌شود در این حالت نماز آیات واجب نیست.
دنی سبایوس امشب در غیاب لوکا مودریچ در ترکیب ثابت رئال مادرید برابر آلمریا به میدان خواهد و این فرصت را دارد تا در چهار بازی پیش رو ثابت کند شایسته ماندن در این باشگاه است.
فرصت خرید سهام یکی از مشهورترین باشگاه های جهان امشب به پایان می رسد.
سرمربی صنعت می‌گوید فقط امشب وقت دارند از برد مقابل نساجی خوشحال باشند.
ژیلا مهدی آقایی - معاون سابق آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره «ساعت زمین» می‌گوید: ساعت زمین نه فقط یک تمرین کاهش کربن بلکه یک عمل نمادین در ایجاد آگاهی و ترغیب حس مسئولیت‌پذیری محیط زیستی با هدف تشویق مردم، دولت‌ها و مشاغل برای شناسایی رد پای اکولوژیک شان است. با شرکت در رویداد ساعت زمین مردم متعهد می‌شوند که با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنند و آینده بهتری برای زمین بسازند.
رئال بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد و امشب باید برابر تیمی قرار بگیرد که فقط و فقط هشت گل دریافت کرده است.
النصر در یک بازی باورنکردنی و فوق العاده هیجان انگیز، با نتیجه سه بر یک از سد الباطن عبور کرد.
آرسنال امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد در یک بازی پرگل حریفش را 3-2 شکست دهد.
دیه گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، معتقد است تیمش امشب برابر بارسا تاوان بازی بد خود در 20 دقیقه ابتدایی بازی را پس داد.
گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز، آماده درخشش برابر تیم ملی آمریکا در مسابقه فرداست.
ژاوی هرناندز معتقد است که پیروزی امشب برابر مایورکا نتیجه یک تلاش تیمی بود و نباید این برد را فقط به پای روبرت لواندوفسکی و مارک آندره تراشتگن نوشت.
دنی سبایوس، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، مدعی شد تیمش در زمان خوبی مهیای دربی برابر اتلتیکو شده است.
سخنگوی هدفمندی یارانه ها گفت: ۷۰ هزار خانواری که درخواست بازبینی دهک بندی داشته اند، پس از بررسی ها مشمول دریافت یارانه نقدی شناخته شدند.
وحید هاشمیان مربی تیم ملی، امشب نظاره گر دیدار دو تیم گل گهر و سپاهان بود.
داوید آلابا در حالی گل پیروزی بخش رئال مادرید را در دیدار امشب مقابل آلمریا به ثمر رساند که 28 ثانیه از ورودش به زمین سپری شده بود.
کریم بنزما با گلزنی در دیدار امشب مقابل آینتراخت فرانکفورت به دومین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ