ژاوی هرناندز از اینکه تیمش در شبی که روبرت لواندوفسکی موفق به گلزنی نشد، توانست پیروز شود، ابراز خوشحالی کرد. او بازی امشب را برای جرارد پیکه و بارسایی ها تاریخی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه های تلویزیونی و سایت های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
دیوید بکام در یک نشست پرسش و پاسخ جالب، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.
یکی از بهترین و تماشایی ترین دربی های تاریخ _ پرسپولیس در شبی پیروز شد که بهتر از استقلال بازی کرد.
هفته آخر لیگ برتر شب کم نظیری را سپری کرد، شبی پر از گل و صحنه های زیبا از فوتبال
شبی که می توانست با جشن و شادی در ساری به پایان برسد، با غم و اندوه به صبح رسید
در غیاب گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی کار دشواری در مقابل ستاره های هجومی گل گهر داشت.
تیم فوتبال اینترمیلان در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، که بنفکیا در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت.
تمام اجزای برنامه فوتبال را شب گذشته برای برملا کردن یکی از نقاط ضعف اصلی فوتبال ایران به شکل هوشمندانه‌ای در کنار هم قرار گرفته بودند.
ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، در بازگشت به ورزشگاه خانگی سابقش با یک استقبال معکوس مواجه شد.
شاید این شب را احمدرضا عابدزاده هیچ وقت فراموش نکند، شبی که تمام رویاهاش در 20 سالگی نقش بر آب شد.
در شبی که لیورپول 7 گل به منچستریونایتد زد، مثلث خط حمله این تیم نقش پررنگی در این پیروزی تاریخی داشت.
تعویض دروازه بان ها در اواخر وقت های اضافه ، بعضی ها وقت ها نتیجه لازم را نمی دهد و بهترین دروزاه بان ها هم نمی توانند نقشه مربیان را به برد ختم کنند.
سالم الدوساری، ستاره عربستانی الهلال، شبی تاریخی را در دوحه سپری کرد و نقشی پررنگی در صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.
در شبی تاریخی و با کامبک در مقابل بارسا، یونایتد به دور بعدی لیگ اروپا صعود کرد در حالی که این بازی کیفیتی در سطح لیگ قهرمانان داشت.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن ژرمن، در جریان پیروزی 7-0 این تیم برابر پایس د کسل در جام حذفی فرانسه، شبی تاریخی را سپری کرد.
آرژانتین در شبی ستاره سوم را به پیراهنش اضافه کرد که شاید گزاف نباشد این فینال را زیباترین در کل تاریخ جام جهانی دانست.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد شبی تاریخی برای فوتبال این کشور رقم خورده است.
لاشا تالاخادزه در شبی که آماده و سرحال نشان نمی داد، تا یک قدمی از دست دادن طلای دوضرب و مجموع پیش رفت.
دیشب هم در حافظه تاریخی مردم ما ثبت شد. شبی که تمام خیابان‌های کشور غرق در شور و نشاط و خوشحالی بود، اما رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی عزا گرفتند. چرا این رسانه‌ها از برد تیم ملی ناراحت‌اند؟
در شبی که برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی یک تیم شش تعویض انجام داد تمامی بازیکنان تیم ملی لحظات بسیار تلخی را سپری کردند.
ستاره خط میانی ملی ایران در دهه هفتاد و یکی از بهترین های تاریخ ایران در پست شماره شش، بازی ملی در پست دفاع چپ را هم تجربه کرده است.
تیم دیناموزاگرب در شبی که صادقی محرمی را در ترکیب داشت موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل چلسی شد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ