گراهام پاتر، مربی چلسی، خوشحال است که اکثر بازیکنان خوب و تاثیرگذارش را برای بازی امشب مقابل میلان در اختیار دارد و بهترین ترکیب ممکن را روانه میدان خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار در مورد ناکامی مثلث مخوف پی اس جی در دو فصل گذشته حرف زد و اینکه کنار هم نتوانستند برای تیم موفق عمل کنند.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: هدف اصلی ما، در نهضت سوادآموزی این است که در کمترین زمان ممکن و تا پایان دولت سیزدهم، بی‌سوادی پایه تمام شود.
جواد نکونام می گوید که استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و این تیم بهترین بازیکنان را جذب کند.
نایب رئیس مجلس گفت: امسال سال مهار تورم است و با کاهش ۸ درصد مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی می‌خواهیم قیمت را ۸ درصد پایین بیاوریم تا به مهار تورم کمک شود.
کارلوس کی‌روش می‌گوید سرمایه‌گذاری فوتبال قطر باعث شد تا او هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: هدف ما ایجاد زنجیره ارزش بین هنرمند، صنعتگر و بازرگان است. باید از حمایت توصیفی فاصله گرفت. اکنون زمان حمایت فعال و کنشگر است.
سرمربی آلومینیوم اراک ار فصل خوبی که با تیمش پشت سر گذاشته راضی به نظر می‌رسد.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب یزد‌تاکید کرد هدف این تیم قهرمانی در آسیاست.
گل‌محمدی می‌گوید هر تیمی تمرکز داشته باشد برنده دربی خواهد شد
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
تبریز-رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اینکه رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید انتخاب کرده‌اند، هدف اصلی ما رفع موانع تولید و میدان دادن بیش از پیش به بخش خصوصی است.
یکی از خوب های تیم ملی جوانان در مسابقات جام ملت های آسیا درازبکستان سعید سحرخیزان است. همان بازیکنی که در مصاف با ویتنام زننده گل دوم بود.
صمد مرفاوی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات آسیایی، درباره شرایط و امکانات این تیم توضیح داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است، گفت: در حوزه عملیات، راهبرد عملیاتی ما مدیریت جهادی و تعامل و هم افزایی است.
مدافع پرسپولیس ضمن خوشحالی بابت کسب پیروزی مقابل ذوب آهن، از انگیزه هایش برای قهرمانی گفت.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: بازی مهمی با مدافع عنوان قهرمانی داریم اما با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت کسب پیروزی برابر دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست.
اورلین شوامنی پس از پیروزی فرانسه در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل انگلیس، مطبوعات این کشور را مورد هدف قرار داد.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، بعد از پیروزی 7-0 تیمش مقابل کاستاریکا از شاگردانش ستایش کرد و گفت اسپانیا با وجود برتری پرگل تا لحظه آخر بازی را تمام شده نمی‌دانست.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از این که تیمش در چنین گروه سختی در همه دیدارها پیروز شده ابراز خوشحالی کرد.
مدافع مس کرمان می‌گوید بازیکنان این تیم با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، انگیزه بالایی برای دیدار مقابل پرسپولیس دارند.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هدف هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن در دربی فردا کسب پیروزی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما در بازی با صنعت نفت کسب سه امتیاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ