تصاویر عجیبی که نشان داد کوین دی‌بروینه در بازی امشب بلژیک مقابل کانادا بعد از گلزنی تیمش خوشحالی نکرد و با سرمربی و یکی از هم‌تیمی‌هایش جر و بحث داشت خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
راشل راکوسن، سخنگوی اسنپ‌چت، یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که ماکرون آن را به دست داشتن در این آشوب متهم می‌کند، می‌گوید که این شرکت بر اقدامات خود جهت شناسایی و نیز موارد مرتبط با شورش‌ها در فرانسه افزوده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو درباره اوکراین مدعی شد، در صورتی که هنوز رئیس جمهور آمریکا بود "همه چیز مورد مذاکره قرار می‌گرفت" و اوکراینی‌ها می‌توانستند نبردی قدرتمند در دفاع از کشورشان به راه بیندازند و "اعتباری زیاد کسب کنند."
وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به تحولات داخلی روسیه گفت: وضعیت در روسیه همچنان سیال و نامشخص است.
قبل از شورش دیروز (۲۴ ژوئن)، نقش کلیدی واگنر در جنگ اوکراین غیرقابل کتمان بود. اما دوران اوج پریگوژین و نیروهایش به عنوان «یک ارتش مستقل» که در برابر فشار برای جذب به وزارت دفاع روسیه مقاومت می‌کنند، رو به پایان بود. حال با پایان یافتن این شورش ۲۴ ساعته و تبعید فرمانده به بلاروس این پرسش مطرح است که نیرو‌های واگنر چه خواهند کرد
شورش ارتش خصوصی واگنر در روزهای اخیر داغ‌ترین موضوع در رسانه‌های جهان بوده اما دلایل آغاز آن و البته فروکش کردن سریعش، هنوز مبهم باقی مانده است.
سرویس امنیت ملی بلاروس اعلام کرد که این کشور در اهداف عملیات ویژه نظامی با روسیه مشترک است.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه تاکید کرد که تلاش گروه واگنر برای به راه انداختن جنگ داخلی در این کشور شکست خورده است.
شورش در زندان زنان هندوراس در روز چهارشنبه دست کم ۴۱ کشته برجای گذاشت.
بحرانی که بایرن مونیخ در آن گرفتار شده شرایطی به وجود آورده که برخی بازیکنان به صراحت از نارضایتی خود از حضور در این تیم صحبت کنند.
فرمانده ارتش خصوصی روسیه از آغاز شورش در میان برخی نظامیان اوکراینی خبر داد.
پروفسور سوزی ناووت، معاون رئیس موسسه «دموکراسی اسرائیل»، یک اندیشکده غیرحزبی می‌گوید که وقتی نظارت دیوان عالی وجود نداشته باشد، «دولت هرکاری را که دلش بخواهد، بدون هیچ محدودیتی انجام می‌دهد و کسی هم نیست که بیاید و به آن‌ها نه بگوید.»
هزاران نفر از حامیان رادیکال ژاییر بولسانارو، رییس‌جمهور پیشین برزیل به تقلید از هواداران دونالد ترامپ، به ساختمان ریاست‌جمهوری، کنگره و دادگاه عالی برزیل حمله کردند تا جهان بار دیگر شاهد کودتای راست‌های افراطی علیه دموکراسی باشد.
قاضی دیوان عالی برزیل به عنوان بخشی از تحقیقات درباره شورش حامیان رئیس جمهور سابق این کشور، به چند شبکه‌ اجتماعی برای مسدود کردن ۱۷ حساب کاربری اولتیماتوم داد.
مدیر برنامه‌های بزرگ دنیای فوتبال قصد دارند از فیفا به دلیل قوانین جدید جنجالی در زمینه کارشان شکایت کنند.
در حال حاضر، آنانی که باقی مانده‌اند نمی‌توانند کاری انجام دهند. درست مانند زمان شوروی بحث‌های سیاسی از باشگاه‌ها و رستوران‌ها به آشپزخانه‌های خصوصی امن انتقال یافته‌اند. در آشپزخانه‌ها حتی جملاتی این چنینی شنیده می‌شوند: «حتی اواخر سال‌های شوروی نیز وضعیت بهتر از حال حاضر بود»!
پس از پایان بازی فوتبال تیم های ملی فرانسه و مراکش در رقابت های جام جهانی قطر، هواداران دو تیم در برخی شهرهای فرانسه با هم درگیر شدند.
رسانه‌های لندن‌نشین در حالی مردم ایران را به کُشتار و جنگ داخلی دعوت می‌کنند که مقامات انگلستان علنا دستور سرکوب و برخورد تجمعات را صادر کرده و معترضان خیابانی را از قدرت قانون می‌ترسانند.
پس از باخت تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل مراکش در رقابت های جام جهانی که روز یکشنبه برگزار گردید، هواداران خشمگین بلژیکی با حضور در خیابان ها با پلیس درگیر شدند.
تیم فوتبال مس کرمان در حالی عصر روز سه شنبه برابر گل گهر به میدان می رود که دو چهره خاص در ترکیب گل گهر برابر مس کرمان به میدان خواهند رفت.
فرزاد حسین‌خانی برای غلبه بر همتای خودش در پیکان راهکاری را در پیش گرفت که برای حسینی آشنا بود.
مقامات دولت مکزیک می‌گویند درگیری در یکی از زندان‌های این کشور به خیابان‌های شهر کشیده شده و در نتیجه آنها ۱۱ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
آیا این یک تسویه حساب برنامه ریزی شده از سوی سرپرست کنار گذاشته تیم ملی بود؟ چقدر این انتقادها یکروز مانده به اعزام تیم، صادقانه است؟ در میان حملات یک اسم مشترک شنیده شد؛ پزشک احراجی تیم ملی!
کرم‌های ضد آفتاب حاوی فیلتر‌های فرابنفش هستند که اشعه‌های فرابنفش را جذب یا منعکس می‌کنند تا کم‌تر به پوست برخورد کنند. ترکیب بسیاری از فرمول‌های کرم ضد آفتاب از دی اکسید تیتانیوم، پودر سفید رنگی که به عنوان فیلتر استفاده می‌شود گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ