سیمونه اینزاگی با ابراز خوشحالی از پیروزی امشب تیمش مقابل اودینزه، تاکید کرد که کلیه تصمیماتش در راستای موفقیت اینتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
سرمربی پیکان در دو فصل گذشته لیگ برتر با پیشنهادهایی مواجه شده؛ او می‌گوید امشب تصمیم خود را خواهد گرفت.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که عضو هیئت مدیره باید به باشگاه متعهد باشد، نه اینکه درگیر کری خوانی بچه‌گانه فضای مجازی شود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم گیری در خصوص فعالیت‌های کمیته جوانان در کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفت.
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد که خود را مقصر عدم صعود این تیم به لیگ برتر می‌داند، از هواداران عذرخواهی کرد.
ارومیه - مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت:بزودی در خصوص کشتی گیران غایب جام تختی ارومیه تصمیم گیری می شود.
ناچو فعلا در مورد تمدید با رئال مادرید به جمع بندی نهایی نرسیده و وعده داد پس از دو بازی حساس پیش رو برابر سیتی تصمیم قطعی را خواهد گرفت.
دادگاه عالی آمریکا در حال بررسی یک پرونده مربوط به آزادی بیان در شبکه های اجتماعی است تا مشخص شود مقامات اجازه بلاک کردن مردم عادی در این پلتفرم ها را دارند یا خیر.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن نشان داده که روی بحث‌های نظم و انضباطی بسیار حساس است.
داور در فشار یک تصمیمی می گیرد و از قصد نیست. شاید گلی هم که آن ها زدند و داور سوت نزد روزی بازیکن آلومینیوم بود.
خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم آزاد کشورمان گفت: تا مسابقات جهانی صربستان در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی خواهم گرفت و بعد از مسابقات جهانی تصمیم می گیرم به وزن ۷۴ برگردم یا وزن ۸۶ کیلوگرم بروم.
وزیر اقتصاد گفت: مجوز عرضه خودرو در بورس کالا توسط شورای عالی بورس داده شده است بنابراین در این خصوص شورای عالی بورس تصمیم خواهد گرفت.
کابینه ترکیه قرار است در مورد پروژه هاب گازی پیشنهادی رئیس جمهور روسیه تصمیم گیری کند.
کاخ سفید مدعی است آمریکا تصمیم گیری درباره زمان مذاکره صلح میان مسکو و کی یف را برعهده اوکراین گذاشته است!
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد با فدراسیون فوتبال نامه نگاری می کند تا دیدار با پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار شود.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان باتجربه بارسلونا، احتمال جدایی از این تیم در پایان فصل را رد نکرد.
قهرمان وزن 63 کیلوگرم جهان با انتقاد از ارقام پایین قرارداد فرنگی‌کاران در لیگ برتر این فصل، گفت که حتی قرارداد کشتی‌گیر درجه دو در لیگ آزاد هم بالاتر از قهرمانان جهان و المپیک در رشته فرنگی است.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، می‌گوید زمان بازی برای هیچ بازیکنی در تیم او تضمینی نیست.
به گفته سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، این کشور به زودی درباره دارایی های مربوط به چهار منطقه جدید ضمیمه شده از اوکراین به خود تصمیم گیری خواهد کرد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، هر تصمیمی درباره زندگی حرفه‌ای را به پس از جام جهانی 2022 موکول کرد.
با اعلام سازمان لیگ شنبه جلسه ای در این سازمان برای بررسی وضعیت تیم شهر خودرو در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار می شود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به کاهش شدید قیمت تخم مرغ درب مرغداری گفت: دولت آخر ماه جاری درباره قیمت این محصول تصمیم گیری می کند.
میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال تصمیم گیری در مورد وضعیت مهدی مهدوی کیا در تیم امید را به بعد از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال محول کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ