یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-3 مقابل آگزبورگ گفت شاگردانش همیشه در دربی باواریا بازی را بد شروع می‌کنند ولی از اینکه امشب بازگشته و به پیروزی رسیدند خوشحال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ از عملکرد یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ انتقاد کرد، ولی گفت این مربی آلمانی نباید از تیم اخراج می‌شد.
چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان به چلسی بود.
یولیان ناگلزمان پس از انتشار گزارش نشریه بیلد از برنامه بازی بایرن مونیخ، از حضور یک جاسوس در این تیم ابراز ناراحتی کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد توماس مولر اگر مصدوم نباشد مقابل پاریس به میدان خواهد رفت.
یولیان ناگلزمان روی اهمیت بازی فردای بایرن برابر اشتوتگارت تاکید کرد و آن را مهمتر از بازی چهارشنبه برابر پی اس جی دانست.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
بایرن مونیخ در خانه خود به مصاف بوخوم رفت و موفق شد این تیم را 3-0 شکست دهد تا در آستانه بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن بردی روحیه‌بخش را تجربه کند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید پیروزی برابر ماینتس حق تیمش بود و این برد از اهمیت بسیاری برای آنها برخوردار بود.
رادیو مونت‌کارلو می‌گوید بایرن مونیخ از حمایت از یولیان ناگلزمان خسته شده و برای فصل آینده زین‌الدین زیدان را برای نشستن روی نیمکت این تیم انتخاب کرده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی در بازی دوستانه مقابل سالزبورگ گفت از عملکرد تیمش در این بازی راضی نیست ولی به نیمه دوم فصل بسیار امیدوار است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید از کودکی طرفدار این تیم بوده و آرزویش حضور در بایرن بوده است.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.
بایرن مونیخ با ارائه نمایشی درخشان برابر ماینتس، 2-6 از سد این تیم گذشت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد گاهی تیمش فرصت های زیادی را از دست می دهد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد گاهی تیمش فرصت های زیادی را از دست می دهد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-0 تیمش مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
هربرت هاینر، مدیر ارشد بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار فردای تیمش با اینتر در لیگ قهرمانان می‌گوید بایرن همیشه و در هر شرایطی مدعی قهرمانی در اروپا است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل یونیون برلین می‌گوید بایرن کار ساده‌ای در پیش ندارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از نمایش شاگردانش در بازی برابر آینتراخت فرانکفورت ابراز رضایت کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از نمایش شاگردانش در بازی برابر آینتراخت فرانکفورت ابراز رضایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ