مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، بعد از حضور در دیدار امشب تیمش مقابل هرتابرلین گفت از اینکه بعد از مدتها به زمین بازگشته خوشحال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت‌ها در ایران فارغ از اینکه به کدام جناح و گروه سیاسی تعلق داشته باشند، هنگامی که قدرت را به دست می‌گیرند و با مشکلات عدیده اقتصادی نظیر کسری بودجه و تورم و ... مواجه می‌شوند، تازه به نقش مخرب تحریم‌ها واقف می‌شوند. در همین نقطه است که قوه عاقله دولت‌ها تا حد زیادی تقویت می‌شود
براساس گزارش روزنامه اطلاعات ۲ مرداد ۱۳۵۲ این مرد که سرپرستی یک خانواه شلوغ را برعهده داشته، صبح‌ها در حاشیه خیابان‌ها از رهگذران اجناس دست دوم را یا می‌خریده و یا با اجناس نوی ارزان تعویض می‌کرده.
این مرجع تقلید ترویج بی حجابی را یکی از مظاهر خلاف اسلام دانست و با انتقاد از برخی برنامه‌های صدا و سیما به این موضوع اشاره داشت که بر طبق آیه شریفه ۵۹ سوره احزاب: در قدم اول، برخورد با بی حجابی باید از صدا و سیما و به طور کل از بدنه دولت و نظام اداری کشور آغاز شود. این پذیرفته نیست که ما در جامعه به مردم تذکر دهیم و برخورد کنیم، اما وضع حجاب بعضی از برنامه‌های صدا و سیما و محیط ادارات به شکل دیگری باشد.
گری نویل گفت اگر فوتبالیست نمی‌شد، دوست داشته خبرنگار ورزشی شود ولی املایش آنقدر ضعیف است که باید دوباره زبان انگلیسی را می‌خوانده.
نخست‌وزیری در تاریخ معاصر ایران از همان زمان سیدضیاء و تأسیس ساختار نوین سیاسی وجود داشت و پس از پایان دوره پهلوی هم در چارت سیاسی و مدیریت کلان کشور باقی ماند. پس از اینکه همه‌پرسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ برگزار و عمر دولت موقت به ریاست مهدی بازرگان به پایان رسید.
من به همان اندازه که خوش‌بینم، می‌ترسم که روزی کارتل‌های بزرگ حوزه فناوری نظیر فیس‌بوک، اپل و... که دیتای حدود چهار میلیارد آدمی را که به اینترنت وصل‌اند و در این شرکت‌ها می‌چرخند، در دست‌شان است، خواسته یا ناخواسته جهت‌گیری خطرناکی داشته باشند. هنوز کسی نمی‌داند مسیر رستگاری چیست. هر الگویی، مکتبی را پیشنهاد داده است و پافشاری می‌کند بر درستی مسیر خودش، یا گروهی هم مثل «پلورالیست»‌ها وجود دارند که معتقدند همه درست می‌گویند.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد.
روحانی شیعه پاکستانی گفته دولت ایران به افراد نیازمند یارانه می‌دهد. اگر وارد خانه یک ایرانی معمولی شوید، همه چیز مورد نیازتان از جمله یخچال را پیدا خواهید کرد! حتی اگر در یک مکان فقط یک خانه وجود داشته باشد یا کسی در جزیره زندگی کند، باز هم برق وجود دارد. زیرا از خداوند یاری خواسته اند.
فاضل میبدی گفت: تنها راه چاره مملکت این است که نظرات و فکر‌های مختلف بیایند و در تصمیم گیری سهم داشته باشند. متاسفانه الآن شرکت سهامی خاص ثروت درست کرده اند و می‌خواهند کسی در آن ورود نکند. در شرکت سهامی خاص ثروت فساد در می‌آید و الآن هم درآمده است.
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت اینستاگرامی خود به مناسبت مشارکت بالای مردم در انتخابات ترکیه و مقایسه آن با انتخابات ایران با تاکید بر اینکه باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند نه نگاه امنیتی به حاکمیت پیشنهاد کرد باید تصمیماتی بزرگی در عرصه سیاست کشور گرفته شود وگرنه صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود.
نوبخت گفت: «اساسا دولت‌ها برای تامین منابع موردنیاز خود یا باید دست به فروش دارایی‌های سرمایه‌ای نظیر نفت و گاز بزنند یا باید فروش اوراق داشته باشند، چراکه درآمد‌های مالیاتی اصولا کفاف مصارف بالای دولتی را نمی‌دهد. در عین حال، فروش اوراق نیز زیان‌هایی دارد و در سررسید آن، اقتصاد کشور را به مخاطرات جدی می‌اندازد.»
سعید مهری می توانست با گلزنی در بازی برابر صنعت نفت به محبوبیتی کم نظیر نزد هواداران تیمش دست پیدا کند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت، حرکت جهانی کم نظیر اربعین امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با افزایش زائران همراه خواهد بود و دست اندرکاران آن باید برنامه‌های لازم را داشته باشند.
گری نویل در واکنش به اظهارات برونو فرناندز، انتقادات بیشتری را نسبت به این بازیکن پرتغالی منچستریونایتد مطرح کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
در گذشته داشتن لبخند هالیوودی و طرح لبخند زیبا برای افرادی که دندان‌های بد رنگ یا بد فرم داشتند تقریبا آرزویی دست نیافتنی بود و همه آرزوی داشتن دندان‌های زیبا در عین حال مرتب را داشتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین میتوان برای اصلاح فرم دندان خود و همچنین متقارن سازی لبخند اقدام کرد و با استفاده از لمینت دندان زیبایی را به لبخند و دندان‌های خود باز گرداند.
باید پذیرفت به خاطر اشتباهاتی که تا الان رخ داده این ابرمشکل پدید آمده و ادامه آن نیز صرف هزینه بیشتر و بی‌نتیجه و از دست دادن زمان برای حل آن است و پیشرفت این وضعیت آسیب‌های بسیار جدی بر سلامت شهروندان گیلانی در آینده خواهد داشت. اگر پسماند را به‌طور کلی در یک شهرک جامع جمع‌آوری کنیم به خاطر حجم بالای آن، بخش خصوصی نیز برای امحای آن ورود می‌کند، اما اگر به صورت تلنبار‌های کوچک داشته باشیم، چون صرفه اقتصادی ندارد در نهایت هزینه امحا نیز به‌عهده دولت خواهد ماند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، حالا با معضل جدیدی به نام مانوئل نویر در این تیم روبرو است.
دروازه‌بان بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت ادامه فصل ۲۳-۲۰۲۲ را از دست داد.
کریس رونالدو، ستاره فوتبال پرتغال، در بخش دیگری از مصاحبه‌اش با پیرس مورگان، به شدت به هم‌تیمی‌های سابقش حمله کرد.
امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم شهرکرد با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.
دکتر ربابه نوری، عضو تیم تخصصی مهارت‌های زندگی گفت: عشق در عین حالی که یک هیجان است، نوعی نیاز هم محسوب می‌شود و به هنگام تجربه آن هورمون‌های خاصی در بدن ترشح می‌شود.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ