خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که تیمش امشب می توانست یوونتوس را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس صداوسیما گفت: در همه دوره‌های انتخابات در صدا و سیما این بحث وجود داشته که آیا نتیجه انتخابات برای این رسانه اهمیت دارد تا مجلس همسو بیاید یا اینکه مشارکت مردم بالا باشد؟ مقام معظم رهبری روی بالاترین میزان مشارکت تأکید داشته‌اند و صرف اجرای قانون و با ورود افراد تأیید صلاحیت شده، انتخابات باید با بالاترین مشارکت برگزار شود.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با وجود اینکه از تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو یک سال و نیم می‌گذرد اما نتیجه آن مشخص نیست و به درستی اجرا نشده است.
در شرایط فعلی من هیچ اثری از حضور مردم در انتخابات نمی‌بینم. مردم تا زمانی که مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند به دنبال سیاست نمی‌روند. اگر آن مشکلات کاهش پیدا کند اقبالی به مسائل سیاسی نشان خواهند داد؛ در آن صورت امکان اینکه کارهایی مثل شورای میانه‌روها و ائتلاف نتیجه دهد، وجود دارد. اگر مردم به سمت صندوق رای بیایند چنین ائتلاف‌هایی معنا پیدا می‌کند.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند، این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند؛ اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند؛ ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
اصرارهای هواداران بوکاجونیورز نیز نتیجه بخش نبود و لیونل مسی حاضر نشد پیراهن این تیم را در شب خداحافظی رومن ریکلمه به تن کند.
تورم امروز ما چند ویژگی دارد، هر روز این تورم وجود دارد، همبستگی با نرخ ارز بسیار بالا و نامتقارن است یعنی ارز که می‌رود بالا تورم بالا رفته اما با پایین آمدن ارز پایین نمی‌آید.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ایستگاه ساخته می‌شود اما واگن به اندازه کافی وجود ندارد و نتیجه این حرکت ها ۱۰۰ درصدی نیست.
ملی‌پوش تیم ملی تکواندو گفت: در روز مسابقه با تمام وجود برای کسب بهترین مدال در مسابقات جهانی می‌جنگم، اما برای نتیجه به خدا توکل خواهم کرد.
هموریج در دو ارگان پیروز وجود داشت و این موضوع در رکتوم آن قابل مشاهده بود. نمونه برداری کامل صورت گرفته همچنین دارو‌هایی که دریافت کرده را نمونه برداشتیم و مقدار و نوع آن مشخص است.
منادی سفیدان تصریح کرد: کمیسیون آموزش هفته آینده نشست دیگری با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که عامل پشت پرده این ماجرا چه کسانی هستند؛ برداشت‌ها حاکی از این است که دشمن پشت این حرکت است.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: اگر بازیکنان جوان ارومیه در بعضی از پوئن‌ها کم‌تجربگی نمی‌کردند، امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت، چون بسیاری از پوئن‌های نزدیک را به اشتباه از دست دادیم.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با وجود پیروزی قاطع تیمش از عملکرد شهرداری ارومیه تمجید کرد.
کریستین استلینی معتقد است که سون در نبود کین احساس مسئولیت بیشتری کرده و دو گل به ثمر رساند.
با وجود آن که انگلیس در تلاش برای تحریم  سپاه پاسداران به عنوان یک گروه ترویستی است، اما یک مقام وزارت خارجه انگلیس اذعان کرده هنوز دولت لندن در این مورد به نتیجه نرسیده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با وجود اشتباهاتی که برخی بازیکنان تیمش داشتند در کنفرانس خبری به تمجید از آنها پرداخت.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: با وجود نهاد عقیدتی - سیاسی و تلاش این نهاد، ارتش در مباحث مذهبی، قرآنی و بصیرتی وضعیت بسیار خوبی دارد.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد، و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم
دستمزد بازیکنان منچستریونایتد با وجود ثبت بدترین نتیجه ممکن در 30 سال اخیر در فصل گذشته باز هم افزایش پیدا کرد.
سرخیو راموس، مدافع باتجربه پاری سن ژرمن، مدعی شد هیچ دیدار آسانی برای آنها در طول فصل وجود ندارد.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز در نشست خبری اعلام کرد: نتیجه مثبت مذاکرات وین کاملا محتمل است و هیچ مسئله لاینحلی در این باره وجود ندارد.
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ