ادعا‌های ایالات متحده مبنی بر فروش اسلحه از جانب کره شمالی به روسیه پیوسته از جانب مقامات پیونگ یانک تکذیب شده است. در ماه نوامبر سال گذشته، ارتش کره شمالی با بیانیه‌ای علنی به اقدامات ایالات متحده برای تخریب وجهه کره شمالی در عرصه بین‌المللی پاسخ داد. در ماه سپتامبر نیز پیونگ یانگ گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر ارسال سلاح به روسیه را تکذیب کرد و گفت که هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، می‌گوید جان ماس پس از بازی برابر منچستریونایتد از او عذرخواهی کرده است.
رهبر کره شمالی کیم جونگ اون در جلسه کمیسیون نظامی مرکزی حزب کارگران کره شرکت کرد و و خواستار افزایش آمادگی برای جنگ شد.
بعد از جدایی خولن لوپتگی، باشگاه ولوورهمپتون به سرعت گری اونیل را به عنوان جانشین این مربی منصوب کرد.
ولورهمپتون در صورت کناره‌گیری سرمربی اسپانیایی‌اش می‌تواند گری اونیل را جانشین خولن لوپتگی کند.
رهبر کره شمالی اعلام کرد که در زمان جنگ دو کره، این کشور توانست امپریالیسم آمریکا را شکست دهد.
جیلن براون با امضای قراردادی پنج‌ساله با باشگاه بوستون سلتیکز به ارزش 304 میلیون دلار رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ NBA را شکست.
آلبرتو پریرو، خبرنگار اوندا سرو، ادعایی جالب در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال مطرح کرد.
باشگاه بورنموث که امروز مربی سابقش گری اونیل را اخراج کرد دقایقی پیش اعلام کرد آندونی ایرائولا را به عنوان سرمربی جدید تیمش استخدام کرده است.
بورنموث در اقدامی شوکه کننده دست به اخراج گری اونیل زد، مربی که این تیم را از سقوط نجات داده بود.
هوش مصنوعی با استفاده از تصاویری قدیمی‌تر او، تخمین زده که در حال حاضر وزن این رهبر کره شمالی به حدود ۱۴۰ کیلوگرم رسیده است.
شکیل اونیل، اسطوره بسکتبال آمریکا، پیامی احساسی خطاب به لیونل مسی منتشر کرد و گفت امیدوار است خیلی زود او را از نزدیک ببیند.
رهبر کره‌شمالی، کیم جونگ اون، خواستار افزایش «تصاعدی» تولید کلاهک‌های هسته‌ای شده و دستور توسعه یک موشک بالستیک قاره‌پیما را برای مقابله با ایالات متحده و کره‌جنوبی صادر کرده است.
فابیان اونیل، هافبک اروگوئه‌ای سابق یوونتوس و کالیاری، روز گذشته در 49 سالگی از دنیا رفت.
فابین اونیل، فوتبالیست سابق اروگوئه‌ای که سابقه بازی در یوونتوس را داشت، در 49 سالگی به دلیل نارسایی کبدی ناشی از اعتیاد به الکل درگذشت.
مارتین اونیل سرمربی‌ سابق ایرلند، از دکلان رایس و جک گریلیش که سابقه بازی در تیمهای ملی رده‌های سنی ایرلند را داشتند ولی تصمیم گرفتند در تیم ملی انگلیس بازی کنند دفاع کرد.
کلر اونیل وزیر کشور استرالیا  اعلام کرد دولت غیرقانونی کردن پرداخت باج به هکرهای سایبری را بررسی می کند. اخیرا حملات سایبری متعددی اطلاعات میلیون ها کاربر استرالیایی را فاش کرده است.
شلیک بی سابقه موشک ها از سوی کره شمالی برخی کارشناسان را نگران ساخته و گمان می کنند که بدترین وضعیت هنوز در راه است.
سه دلیل وجود دارد که کره شمالی تمایل به پرتاب موشک دارد: آزمایش و بهبود فناوری تسلیحات خود، ارسال پیامی سیاسی به جهان (در درجه اول به ایالات متحده آمریکا)، و تحت تاثیر قرار دادن مردم خود در داخل و تقویت وفاداری به حکومت.
سه دلیل وجود دارد که کره شمالی تمایل به پرتاب موشک دارد: آزمایش و بهبود فناوری تسلیحات خود، ارسال پیامی سیاسی به جهان (در درجه اول به ایالات متحده آمریکا)، و تحت تاثیر قرار دادن مردم خود در داخل و تقویت وفاداری به حکومت.
کیم جونگ اون: مذاکره با آمریکا بی‌فایده است
هدف نخست پیونگ یانگ این است که از فضای ملتهب مناسبات میان آمریکا و روسیه نهایت استفاده را داشته و زمینه را برای توسعه برنامه موشکی خود فراهم کند
از سوی دیگر سدات اونال به عنوان نماینده دائم ترکیه در سازمان ملل متحد، فاروق قیماقچی با عنوان نماینده دائم ترکیه در اتحادیه اروپا و زکی لونت گومروکچو نیز به عنوان نماینده دائم ترکیه در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) معرفی شده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس کره شمالی را به کیم جونگ اون تبریک گفت.
خبر ابتلای کیم جونگ اون به کرونا در حالی منتشر می‌شود که اوایل ماه جاری میلادی (اوت) کیم یو جونگ اعلام کرد که کره شمالی در نبرد علیه کرونا پیروز شده و اقدامات اضطراری را لغو کرد و روند بازگشت این کشور به روند عادی را آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ