رئیس جمهور گفت: هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آن‌ها نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجربه دولت‌های محمود احمدی‌نژاد که با یکدستی در حاکمیت همراه بود؛ این انتظار را ایجاد می‌کرد که تحرکات گروه‌های خودسر که تا آن زمان با عنوان «گروه‌های فشار» شناخته می‌شدند؛ کاهش می‌یابد و دیگر مانند دوران ریاست‌جمهوری سیدمحمد خاتمی «هر ۹ روز یک بحران» را رقم نمی‌زنند؛ اما طی این دو سالی که ابراهیم رئیسی روی کار است؛ هرازچندگاهی از درگیری این گروه‌ها و بر هم خوردن برنامه‌ای از سوی همین‌ها خبری منتشر می‌شود.
افتتاح دفتر نوآوری و فناوری ایران در اوگاندا، بازدید از مزرعه کشت فراسرزمینی ایران در این کشور، نشست با فعالان اقتصادی ایران و اوگاندا و شرکت در نشست گفتگوی ادیان در مسجد ملی کامپالا بخش‌های دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به اوگاندا بود.
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر منطقه‌ای به آفریقا، از مزرعه کشت فراسرزمینی ایران در اوگاندا بازدید کرد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، دکتر سید ابراهیم رئیسی، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در ونزوئلا جهت عرضه کالا‌های تولید ایران، در فروشگاه ایرانی «مگاسیس» حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه با مدیران آن گفتگو کرد.
رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از مراسم افتتاح بازارچه مرزی‌مند - پیشین، با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا گفت: سفر به دمشق برای گفتگو در خصوص زمینه‌ها و بسترهای اقتصادی مشترک میان ایران و سوریه است که در گفتگوها و ملاقات‌ها مقامات دو کشور، دنبال خواهد شد.
رئیس‌جمهوری در پاسخ به اظهارات دانش‌آموزی که تغییرات مدیریتی را باعث تزلزل و بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری و اقدامات دستگاه‌ها می‌دانست هم گفت: بنای دولت ثبات مدیریت است نه جابجایی، مگر در مواردی که جابجایی و تغییر دلایل کافی داشته باشد. دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد، ولی گاهی دلیل تغییر از دلیل ثبات محکم‌تر است و چاره‌ای نیست که برای تداوم و تسریع پیشرفت یک مجموعه مدیریت آن تغییر کند.
رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین با رد ادعاها درباره برنامه چین به منظور تامین تسلیحاتی روسیه، گفت که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
روزنامه جوان نوشت: اصلاح طلبان «دم» از مردم می‌زنند و به رئیس‌جمهور مردم می‌گویند «به‌نفع کشور از کار کناره بگیر» تا زمینه بازیابی جایگاه از دست رفته خود در اجتماع و بازگشت به قدرت را فراهم کنند.
بگذارید بی‌پرده سخن بگوییم؛ وقتی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مشکلات مختلف موجود در کشور را برمی‌شمارد و هیچ برنامه‌ای برای رفع یا توقف آن ارائه نمی‌شود، آیا می‌توان گفت که بخش‌های اجرائی پتانسیل عبور از مشکلات را دارند؟ و آیا این راه به تغییر شکل توانایی دولت منجر نخواهد شد؟
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مکانیسم فعلی بودجه‌ریزی بر اساس چانه‌زنی است، گفت: بودجه‌ریزی برنامه‌ای باید جایگزین بودجه‌ریزی هزینه‌ای شود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به مجموعه عملکرد مثبت کادر فنی تیم‌های ملی، برنامه‌ای درخصوص تغییر وجود ندارد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
رئیس جمهور گفت: هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آن‌ها نداریم.
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما موفقیت آقای رئیسی را موفقیت خود می‌دانیم و هر کمکی هم که از دستمان برآید برای موفقیت دولت مضایقه نمی‌کنیم، زیرا همگی در یک کشتی نشسته‌ایم و باید تلاش کنیم این کشتی به ساحل نجات رسیده و به گل ننشیند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو، تعمیق و توسعه همکاری با شرکت های دانش‌بنیان را راهکاری برای تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای در صنعت خودروی کشور دانست.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ