سینان اوغان در کنار افرادی همچون پروفسور امید اوزداغ، پروفسور رشاد توزلو و چندین دانشگاهی ملی‌گرای دیگر، از افرادی است که با پشتوانه تفکرات ملی‌گرایانه از بستر دانشگاه به میدان سیاست آمده و معتقد به این است که هر گونه سازش و کوتاه آمدن در قبال ارزش‌های ملی ترکی، به ضرر ترکیه تمام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های خبری امروز (پنجشنبه) از ترور نامزد انتخابات ریاست جمهوری اکوادور در جریان یک تجمع انتخاباتی در پایتخت این کشور خبر دادند.
حمید سیفی دومین کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی از حضور در انتخابات انصراف داد.
کوروتولموش در دور سوم رای‌گیری جلسه علنی پارلمان ترکیه، پس از آن که هیچ یک از هفت نامزد نتوانستند در دور اول و دوم رای گیری رأی کافی برای پیروزی را کسب کنند، برنده شد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که شکست اوکراین در جنگ با روسیه در میدان نبرد، به وقوع جنگ جهانی سوم منجر خواهد شد!
سینان اوغان، نامزد سوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرده که شاید برای دور دوم انتخابات از هیچکدام از نامزدها حمایت نکنم.
سینان اوغان یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه است که قبلاً ۲ بار به عنوان نماینده مردم اغدیر از سوی حزب حرکت ملی به پارلمان راه یافته است.
پلیس پاراگوئه اعلام کرد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به علت ادعای تقلب و برهم‌زدن نظم عمومی بازداشت کرده است.
رابرت کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برادرزاده رئیس جمهور ترور شده این کشور در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا گفت که این ما بودیم که داعش را ایجاد کردیم.
بر اساس شایعات، نامزد یولیان ناگلزمان پیشنهاد بی ام دبیلو را رد کرده تا همراه او به چلسی برود.
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه از قصدش برای دیدار با بشار اسد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه سخن گفت.
شریک جدید زندگی پیکه، تنها بعداز چندماه به او خیانت کرده! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده، کیست؟ باورش سخت است اما این زن با پپ مربی سابق پیکه رابطه برقرار کرده!!
در حالی که به نظر می‌رسد روزهای حضور کریستوف گالتیه روی نیمکت پی‌اس‌جی به شماره افتاده، امروز اسمی غیرمنتظره به عنوان نامزد جانشینی او مطرح شده است: استیون جرارد.
میکی کیمنی، نامزد فرانکی دی‌یونگ، با انتشاری تصویری در اینستاگرامش به شایعه پیوستن این بازیکن به منچستریونایتد طعنه زد.
نامزد مهاجم تیم ملی آرژانتین با یک اتفاق عجیب در دوحه پایتخت قطر مواجه شد.
تنها یک سوم دموکرات‌ها و مستقلان متمایل به دموکرات در آمریکا، خواستار حضور جو بایدن، رئیس جمهور کنونی این کشور در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۴ هستند.
محمد شیاع السودانی نامزد چارچوب هماهنگی شیعیان برای تصدی پست نخست وزیری عراق برنامه های دولت آینده خود را اعلام کرد.
اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، که به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده بود بار دیگر به دنیای مربی‌گری بازگشت و در اولین بازی با تیم جدیدش به پیروزی رسید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
یک پیرزن ۷۳ ساله عراقی در تحصن طرفداران مقتدی صدر رهبر جنبش صدر عراق مقابل پارلمان این کشور به شیوه‌ای متفاوت به خدمات رسانی به معترضان پرداخته است. او با شستن لباس‌های تظاهرکنندگان، به صورت رایگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چارچوب هماهنگی شیعی عراق سوم مرداد ماه بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن محمد شیاع السودانی با اجماع اعضای این چارچوب به عنوان نامزد نخست وزیری عراق معرفی شد و جریان صدر به آن اعتراض کرد؛ اعتراضی که منجر به ورود هواداران صدر به منطقه سبز بغداد و پارلمان این کشور و سپس تحصن در داخل ساختمان و محوطه پارلمان شد.
وزیر دارایی سابق و نامزد کسب عنوان نخست وزیری انگلیس از حزب محافظه کار، مدعی شد: «حمله وحشیانه چاقویی به سلمان رشدی باید زنگ بیدارباشی برای غرب باشد و واکنش ایران به این حمله، دلایل طرح اتهام‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.»
صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل صدور حکم پرونده استفاده غیرقانونی از یک مدیر بازنشسته و مسائل دیگر تایید نشد.
فیلم موقعیت مهدی با پنج سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم در صدر قرار گرفت. علف‌زار با چهار سیمرغ در جایگاه بعدی قرار گرفت و برف آخر با 3 سیمرغ بلورین در جایگاه سوم قرار گرفت... فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین داشتند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ