سینان اوغان، نامزد سوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرده که شاید برای دور دوم انتخابات از هیچکدام از نامزدها حمایت نکنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمدیان تصریح کرد، امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
با وجود وعده‌های موجود اما مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز پابرجا است و شاید در آینده‌ای نزدیک دوباره شاهد ایجاد حواشی در این خصوص باشیم.
نکونام در تلاش است تا هر چه زودتر بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.
سعید دقیقی به واسطه دوران طلایی‌ای که با شمس‌آذر قزوین در فصل گذشته تجربه کرده، علاقه‌مند است با مهیاشدن شرایط در این تیم بماند.
این احتمال وجود دارد که داور مسابقه هوادار و پرسپولیس خطای بازیکن سرخ‌پوش را گرفته باشد، نه هند.
آرتا منهاجی، مربی مس کرمان می‌گوید این تیم با تمام وجود مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و برای بقا بالاترین حد تلاش را خواهند کرد.
استفانو پیولی معتقد است اینتر آخرین پل برای رسیدن میلان به فینال است و تیمش توان شکست دادن هر تیمی را دارد. او در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو نیز حرف زد.
ناپولی که امشب در صورت پیروزی مقابل سالرنیتانا در خانه خود می‌توانست جشن قهرمانی بگیرد نتوانست به پیروزی برسد و 1-1 متوقف شد.
استاد بزرگ شطرنج ایران می‌گوید دیگر هیچ انگیزه‌ای ندارد و شاید در مسابقات انتخابی برای بازیهای آسیایی شرکت نکند.
برخی احکام دین مثل دروغ و ربا و دزدی ممکن است از نگاه حاکمان خیلی مهم نباشد، اما موضوعی مثل حجاب شاید بیشتر با حساسیت روبرو شود که به نظر می‌رسد نگاه گزینشی به دین است؛ یعنی چیزی که ایدئولوژی را تقویت کند، مهم است و در سایر موارد اخلاق ذبح می‌شود.
بارسلونا دوست ندارد عثمان دمبله تیم ملی فرانسه را در دو بازی پیش رو برابر هلند و ایرلند همراهی کند و به همین دلیل شاید ژاوی از او برابر رئال استفاده نکند.
عثمان دمبله نه تنها بازی هفته بعد برابر بیلبائو در سن‌مامس را از دست خواهد داد که شاید به بازی برگشت لالیگا برابر رئال هم نرسد.
تساوی لیورپول برابر کریستال پالاس شاید زنگ خطری برای این تیم درباره بازی برگشت برابر رئال مادرید باشد.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
فولاد دیدار حساسی برابر الفیصلی دارد و این شانس را دارد برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا صعود کند.
محمدرضا عباسی می‌گوید داور در صحنه‌های پنالتی مرتکب اشتباه شد.
برای بایدن، ایده احیای برجام که زمانی برای او جذاب بود، ممکن است اکنون بازدهی سیاسی کمی داشته باشد. این توافق دستاورد سیاست خارجی رئیس‌جمهور باراک اوباما بود نه بایدن. بایدن از زمان روی کار آمدن، از بازگشت به برجام حمایت کرده است، اما این موضوع به ندرت در میان اولویت‌های او بوده است. آمریکایی‌ها دیگر به صورت جدی دنبال توافق نیستند.
شاید خود کروات‌ها هم فکرش را نمی کردند تیم ملی کشورشان بتواند برزیلِ پرستاره این دوره را در قطر شکست دهد اما شگفتی بزرگ رقم خورد.
شماری از نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا ضمن درخواست از واشنگتن برای توقف کمک به اوکراین، تصمیم رئیس جمهور این کشور برای دست‌ودلبازی در قبال کی‌یف را محکوم کردند.
رضا جعفری بازیکن تیم نساجی در اعتراض با اشتباهات پیاپی داوری برای تیم نساجی گفت: نمی‌گویم عمدی بوده اما اشتباهات بچه‌گانه هر هفته به ما آسیب زده است.
شاید افکار ما این‌طور شکل گرفته که فقط خانم‌ها باید به خودشان رسیدگی کنند و همیشه آراسته باشند، اما آقایان هم از این قاعده مستثنا نیستند. آقایان هم مثل خانم‌ها باید به ظاهر خود رسیدگی کنند و آراسته باشند.
امام جمعه اصفهان: به نامزدهای انتخاباتی ایراد گرفته می‌شود که فلان وعده را دادی اما تا کنون انجام نشده است؛ باید دقت داشت هنگامی که مدیری، وارد میدان عمل می‌شود با اولویت‌های متفاوتی رو به رو می‌شود که شاید وعده انتخاباتی او در این اولویت‌ها قرار ندارد، بنابراین او باید برای ساماندهی امور کشور به اولویت‌ها رسیدگی کند نه برخی از وعده‌های انتخاباتی.
بهراد موسوی کارشناس بازار سرمایه گفت: "معاملات امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بر خلاف تصور عده‌ای از کارشناسان که معتقد بودند شاخص کل یا به عبارتی کلیت بازار در هفته‌ی جاری اصلاح نسبتا شدیدی خواهد داشت، گویای آن بود که همچنان ارزندگی صنایع حتی با وجود رشد نسبی از ابتدای سال توسط سرمایه گذاران شناسایی شده است". بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ