یک پیرزن ۷۳ ساله عراقی در تحصن طرفداران مقتدی صدر رهبر جنبش صدر عراق مقابل پارلمان این کشور به شیوه‌ای متفاوت به خدمات رسانی به معترضان پرداخته است. او با شستن لباس‌های تظاهرکنندگان، به صورت رایگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چارچوب هماهنگی شیعی عراق سوم مرداد ماه بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن محمد شیاع السودانی با اجماع اعضای این چارچوب به عنوان نامزد نخست وزیری عراق معرفی شد و جریان صدر به آن اعتراض کرد؛ اعتراضی که منجر به ورود هواداران صدر به منطقه سبز بغداد و پارلمان این کشور و سپس تحصن در داخل ساختمان و محوطه پارلمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
یک شرکت چینی یک دوچرخه برقی با نام Urtopia معرفی کرده است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. در این محصول از دستیار هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی استفاده شده که با دستیار صوتی به فردی که سوار دوچرخه است، خدمات می‌دهد. در Urtopia کاربر با فشار دکمه‌ای دستیار صوتی #چت‌جی‌پی‌تی را وارد مدار می‌کند. با فعال‌شدن این سیستم هوشمند، کاربر با دستیار صوتی شروع به گفتگو می‌کند و این دستیار صوتی به‌صورت هوشمند توان راهنمایی کاربر دوچرخه را دارد و به سؤال‌های او جواب می‌دهد. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار معرفی نشده است.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست خبری آمارهاییی از خدمات شهرداری در حوزه حمل و نقل ارائه کرد که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشته است. او تاکید کرد که در مدیریت شهری تهران به افق‌هایی نزدیک شدیم که بی‌سابقه است!
یکی از کاربران توئیتر ویدئویی از خدمت رسانی علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت به حجاج منتشر کرد که اقدام به پذیرایی از حجاج بیت الله الحرام در ایام حج کرده است.
محبی اظهارداشت: وقوع توفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان طی سه روز گذشته ۳۳۰ نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است‎. در مجموع ۲۷۳ نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند و از بیمارستان مرخص شدند و ۵۷ نفر همچنان بستری هستند.
پس از آن که دکتر عبدالرحمن السدیس رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی از فعال شدن فناوری‌های روز در مکه مکرمه خبر داد، ربات‌هایی در چندین مکان حرمین شریفین به زائران خدمات‌رسانی کردند. حساب ریاست کل امور مسجد جامع و مسجد النبی فیلمی از رباتی منتشر کرد که از بازدیدکنندگان مجتمع ملک عبدالعزیز که برای دیدن نحوه دوخت پرده کعبه می‌آیند استقبال می‌کند و جزئیات کامل آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: خدمات برای همه مردم است، اما برای دریافت آن باید قوانین مربوطه رعایت شود. یکی از این قوانین قید شده، رعایت حجاب است.
در فرودگاه بوشهر به خانم های بدون حجاب گفته شد که شال تان را بکشید روی سرتان تا بلیط بدهیم.
زاکانی که با لقب تانک اصولگرایان و در حالی که تجربه‌اش در مدیریت شهری صفر بود؛ بدون داشتن تحصیلات و ویژگی‌های قانونی مرتبط، در 18 ماه گذشته بر مسند شهرداری تهران نشسته اما انگار آنچه برایش جذابیتی ندارد، مسئولیت‌های خدمات شهری پایتخت است. منبع: خبرآنلاین
رییس شوراى شهر تهران گفت: آنچه در خصوص بهشت زهرا (س) مطرح شده عوارض نیست و بهای خدمات است.
کاربرد اصلی این بالگرد برای جابجایی سربازان، ادوات توپخانه‌ای، سوخت، آب، موانع و سنگر و سایر تدارکات و تجهیزات مورد نیاز در میدان نبرد است.
سخنگوی طالبان پس از مشاهده اولین خودروی اسپرت ساخت افغانستان گفت: از اداره آموزش فنی و حرفه‌ای افغانستان تشکر می‌کنم که تحت چتر آنها، نخبه‌ها خدمات شایانی انجام می‌دهند.
یکی از نمایندگان مجلس خواستار بازگشت به کار آن دسته از کادر درمانی شد که در دوران کرونا جان خود را از دست داده‌اند!
مدیر مک‌دونالد، می‌گوید: از آنجایی که نیاز‌های مشتریان ما همچنان در حال تغییر است، ما متعهد به یافتن راه‌های جدید برای خدمت رسانی سریع‌تر و زودتر از همیشه به آن‌ها هستیم.
رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: به هیچ وجه چنین موضوعی (ادعای مسدودی حساب بانکی افراد بی‌حجاب) صحت ندارد و شبکه بانکی طبق روال گذشته در حال ارایه خدمات به هموطنان عزیز است
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
ولودیمیر زلسکی رئیس جمهور اوکراین از سربازان و کادر پزشکی بیمارستان به خاطر خدماتی که برای کشور داشتند تشکر کرد و به بیماران و مراقبان آن‌ها در بیمارستان جوایز نظامی اعطا کرد. این بیمارستان مراقبت‌های تخصصی را برای اسرای آزاد شده و همچنین توانبخشی روانی برای سربازانی که از PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) رنج می‌برند، ارائه می‌دهد.
خوانساری در گفتگوی زنده با شبکه خبر گفت: هیچ مشکلی در ارائه خدمات و تامین نیاز هموطنان در بستر سایت‌ها و پیام رسان‌های داخلی وجود ندارد.
در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی در خصوص مشکل گیربکس یکی از محصولات ایران خودرو دیزل، این شرکت در اطلاعیه‌ای بر عدم ثبت ادعای مطرح شده در شبکه خدمات پس از فروش تاکید کرد.
برنامه‌های بخش بهداشت کشور در سال‏های متمادی به ‏عنوان موفق‏ترین بخش‌های نظام سلامت کشور مطرح بوده است. در دولت سیزدهم نیز براساس پیوست عدالت همه طرح‏‌ها و برنامه‏‌ها بر مدار توسعه خدمات حوزه سلامت کشور بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ