پلیس پاراگوئه اعلام کرد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به علت ادعای تقلب و برهم‌زدن نظم عمومی بازداشت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های خبری امروز (پنجشنبه) از ترور نامزد انتخابات ریاست جمهوری اکوادور در جریان یک تجمع انتخاباتی در پایتخت این کشور خبر دادند.
اضافه شدن حدود نیم‌درصد آراء یک نامزد ریاست‌جمهوری در دور دوم انتخابات، به‌طور طبیعی بسیار سهل‌تر از اضافه شدن بیش از پنج درصد آراء رقیب اوست؛ بنابراین اگر اتفاق محیرالعقولی رخ ندهد، رجب‌طیب‌اردوغان فقط گام بسیار کوتاهی برای تمدید سلطۀ بیست‌سالۀ خود بر ترکیه پیشِ رو دارد.
نامزد انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری آمریکا اذعان کرد که این کشور آزمایش‌های بیولوژیکی در اوکراین دارد و در آنجا انواع سلاح‌های بیولوژیکی تولید می‌کند.
فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا که از او به عنوان رقیب اصلی دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان یاد می‌شود روز چهارشنبه رسما برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شد.
یک سال مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، رقابت بین اعضای حزب جمهوری‌خواه برای نامزد اصلی این حزب تشدید شده است.
رئیس‌جمهور کنونی ترکیه و نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری آتی در این کشور به کناره‌گیری «محرم اینجه» از رقابت‌های انتخاباتی واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور کنونی ترکیه و نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری آتی در این کشور به کناره‌گیری «محرم اینچه» از رقابت‌های انتخاباتی واکنش نشان داد.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
یکی از چهار نامزد اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، انصراف رسمی خود را از انتخابات اعلام کرد.
ترامپ چند ماه پیش اعلام کرد که برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا نامزد می‌شود. در نظرسنجی‌ها، ترامپ از رقبای احتمالی هم‌حزبی خود خیلی جلوتر است؛ از جمله از ران‌دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که بیشترین شانس را برای شکست ترامپ در انتخابات مقدماتی دارد.
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه و اصلی ترین رقیب رئیس جمهور فعلی این کشور وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات حداکثر طی دو سال همه پناهجویان سوری و افغانستانی را به کشورشان بازمی گرداند.
چیلاورت در انتخابات ریاست جمهوری پاراگوئه شرکت خواهد کرد.
چیلاورت در انتخابات ریاست جمهوری پاراگوئه شرکت خواهد کرد.
پس از اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، هم‌حزبی مشهور او گفته در این انتخابات نامزد نمی‌شود و برای پیروزی مجددش، تلاش خواهد کرد.
یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اذعان کرد که خودکشی در میان نظامیان این کشور رو به افزایش است.
یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اذعان کرد که خودکشی در میان نظامیان این کشور رو به افزایش است.
به نوشته واشنگتن پست، تیم رسانه‌ای جو بایدن از هفته آینده با پخش نخستین ویدیوی انتخاباتی وی، به شکل رسمی راه‌اندازی کارزار انتخاباتی او را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را آغاز می‌کنند.
رئیس‌جمهور آمریکا از نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ کشورش خبر داد.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند احزاب و جریان‌های سیاسی دولت و رئیس‌جمهور ترکیه ائتلاف کردند و برای انتخابات ریاست‌جمهوری بر سر یک نامزد به توافق رسیدند.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند احزاب و جریان‌های سیاسی دولت و رئیس‌جمهور ترکیه ائتلاف کردند و برای انتخابات ریاست‌جمهوری بر سر یک نامزد به توافق رسیدند.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا سرانجام رسما اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا، نامزد ریاست‌جمهوری خواهد شد.
کمیسیون انتخابات اسلونی از ادامه انتخابات ریاست‌ جمهوری در این کشور با رقابت ۷ نامزد خبر داد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید قصد دارد در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور شرکت کند.
خوزه لوئیس چیلاورت، دروازه‌بان سابق و اسطوره فوتبال پاراگوئه، رسما نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ