در حالی که به نظر می‌رسد روزهای حضور کریستوف گالتیه روی نیمکت پی‌اس‌جی به شماره افتاده، امروز اسمی غیرمنتظره به عنوان نامزد جانشینی او مطرح شده است: استیون جرارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های خبری امروز (پنجشنبه) از ترور نامزد انتخابات ریاست جمهوری اکوادور در جریان یک تجمع انتخاباتی در پایتخت این کشور خبر دادند.
حمید سیفی دومین کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی از حضور در انتخابات انصراف داد.
فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا که از او به عنوان رقیب اصلی دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان یاد می‌شود روز چهارشنبه رسما برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شد.
سینان اوغان در کنار افرادی همچون پروفسور امید اوزداغ، پروفسور رشاد توزلو و چندین دانشگاهی ملی‌گرای دیگر، از افرادی است که با پشتوانه تفکرات ملی‌گرایانه از بستر دانشگاه به میدان سیاست آمده و معتقد به این است که هر گونه سازش و کوتاه آمدن در قبال ارزش‌های ملی ترکی، به ضرر ترکیه تمام خواهد شد.
سینان اوغان یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه است که قبلاً ۲ بار به عنوان نماینده مردم اغدیر از سوی حزب حرکت ملی به پارلمان راه یافته است.
پلیس پاراگوئه اعلام کرد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به علت ادعای تقلب و برهم‌زدن نظم عمومی بازداشت کرده است.
سرگروه تیم ملی تکواندو به منظور حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو راهی باکو می‌شود.
اوریانا ساباتینی، نامزد پائولو دیبالا، ظاهرا تمایل دارد که او بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کند.
نامزد احتمالی ریاست جمهوری ایالات متحده، امروز پنجشنبه از اسرائیل به عنوان یکی از ارزشمندترین و قابل اعتمادترین متحدان کشورش یاد کرد.
رابرت کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برادرزاده رئیس جمهور ترور شده این کشور در سخنرانی اعلام نامزدی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا گفت که این ما بودیم که داعش را ایجاد کردیم.
بر اساس شایعات، نامزد یولیان ناگلزمان پیشنهاد بی ام دبیلو را رد کرده تا همراه او به چلسی برود.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
مسعود ریگی به دلیل محرومیت امکان حضور در مصاف مقابل مس رفسنجان را ندارد.
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه از قصدش برای دیدار با بشار اسد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه سخن گفت.
کمیته داوران در فاصله دو هفته تا شهرآورد پایتخت، سه گزینه را برای قضاوت دربی در نظر گرفته است.
شریک جدید زندگی پیکه، تنها بعداز چندماه به او خیانت کرده! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده، کیست؟ باورش سخت است اما این زن با پپ مربی سابق پیکه رابطه برقرار کرده!!
مراسم معارفه فلیکس سانچز اسپانیایی به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی اکوادور انجام شد.
میکی کیمنی، نامزد فرانکی دی‌یونگ، با انتشاری تصویری در اینستاگرامش به شایعه پیوستن این بازیکن به منچستریونایتد طعنه زد.
نامزد مهاجم تیم ملی آرژانتین با یک اتفاق عجیب در دوحه پایتخت قطر مواجه شد.
محمد شیاع السودانی نامزد چارچوب هماهنگی شیعیان برای تصدی پست نخست وزیری عراق برنامه های دولت آینده خود را اعلام کرد.
اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، که به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده بود بار دیگر به دنیای مربی‌گری بازگشت و در اولین بازی با تیم جدیدش به پیروزی رسید.
وزیر دارایی سابق و نامزد کسب عنوان نخست وزیری انگلیس از حزب محافظه کار، مدعی شد: «حمله وحشیانه چاقویی به سلمان رشدی باید زنگ بیدارباشی برای غرب باشد و واکنش ایران به این حمله، دلایل طرح اتهام‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.»
صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل صدور حکم پرونده استفاده غیرقانونی از یک مدیر بازنشسته و مسائل دیگر تایید نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ