شریک جدید زندگی پیکه، تنها بعداز چندماه به او خیانت کرده! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده، کیست؟ باورش سخت است اما این زن با پپ مربی سابق پیکه رابطه برقرار کرده!!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزندان جرارد پیکه از جدایی پدر و مادرشان راضی نیستند و برای نامزد جرارد پیکه از لقبی توهین‌آمیز استفاده می‌کنند.
فرزندان جرارد پیکه از جدایی پدر و مادرشان راضی نیستند و برای نامزد جرارد پیکه از لقبی توهین‌آمیز استفاده می‌کنند.
به نظر می‌رسد شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، به ورزشکاران علاقه زیادی دارد چون گفته می‌شود نامزد جدید او بزرگ‎ترین ستاره فرمول یک است.
به نظر می‌رسد شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، به ورزشکاران علاقه زیادی دارد، چون گفته می‌شود نامزد جدید او بزرگ‎ترین ستاره فرمول یک است.
وینیسیوس و آنتونیو رودیگر از سوی فرانس فوتبال نامزد جایزه سوکراتس در سال 2023 شدند.
کای هاورتز، ستاره جدید آرسنال، در فاصله 10 روز پس از پیوستن به این باشگاه اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد.
رویترز در گزارشی نوشت اعضای ناتو، از آمریکا گرفته تا فنلاند، زمان زیادی برای اجماع لازم به منظور انتخاب دبیرکل جدید تا ژوییه ندارند. آن‌ها همچنین می‌توانند از ینس استولتنبرگ بخواهند دوره خود را برای چهارمین بار تمدید کند.
فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.
فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.
بخشی از مستند زندگی جورجینا رودریگس پیش از انتشار رسمی به صورت عجیبی لو رفته است.
شکیرا در ترانه جدید خود که به تازگی منتشر شده دوباره علیه جرارد پیکه صحبت کرده است.
مریم منظمی در حالی به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال معرفی شده که پیش از این خود را یک دوومیدانی کار معرفی کرده بود.
خواننده مشهور کلمبیایی مدت‌هاست که از ستاره سابق بارسلونا جدا شده، اما موضوع خیانت پیکه و رابطه جدیدش همچنان خبرساز است.
کلارا چیا، نامزد جدید جرارد پیکه، بعد از انتشار آهنگ جنجالی شکیرا، که در آن به او و پیکه تاخته بود، دچار حمله عصبی شده و کارش به بیمارستان کشیده شده است.
رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند کلارا چیا، نامزد جدید جرارد پیکه، بعد از انتشار آهنگ جنجالی شکیرا که در آن به او و پیکه تاخته بود دچار حمله عصبی شده و کارش به بیمارستان کشیده شده است.
گفته می‌شود که چیا در حال مبارزه با شرایطی است که به واسطه آهنگ جدید و ابراز ناراحتی علنی همسر سابق نامزدش برای او ایجاد شده است.
به نظر می‌رسد که دردسرهای جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، به همراه نامزد جدیدش تمامی ندارد.
ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی امروز دوشنبه خواستار توافق گروههای سیاسی درباره نقشه راهی شد که به پایان بحران سیاسی در این کشور منجر شود.
والدین چیا از اخبار پیرامون رابطه پیکه با دخترشان خوشنود نیستند و تصمیم گرفته‌اند خود را معرفی نکنند و از همه می‌خواهند تا به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارند
برنامه تلویزیونی سوسیالیته اسپانیا با انتشار کلیپی از پیکه در کنار نامزد جدیدش در یک میهمانی، مدعی شد در تماس‌هایی که با منابع نزدیک به شکیرا داشته، مشخص شده که همسر سابق پیکه از نقض پیمان مدافع میانی بارسلونا بسیار ناراحت است.
هدف جدید نامزد درخطر حذف؛ تعویق انتخابات فوتبال!
به نظر می‌رسید که برای اولین بار تصاویر کلارا کیا مارتی، نامزد جدید جرارد پیکه، توسط رسانه‌ها لو رفته است.
مجید شایسته و بهرام قدیمی برای کسب پست ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کردند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ