وزیر دارایی سابق و نامزد کسب عنوان نخست وزیری انگلیس از حزب محافظه کار، مدعی شد: «حمله وحشیانه چاقویی به سلمان رشدی باید زنگ بیدارباشی برای غرب باشد و واکنش ایران به این حمله، دلایل طرح اتهام‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، بر لزوم ادامه روند تقویت روابط تل‌آویو-آنکارا تاکید کرد.
نامزد دور نخست انتخابات ریاست جمهوری ترکیه امروز از رئیس جمهور کنونی کشورش در دور دوم انتخابات که قرار است ۲۸ ماه می برگزار شود، حمایت کرد.
نامزد ریاست جمهوری ترکیه که در دور نخست انتخابات این کشور آمار قابل توجهی از آراء را به خود اختصاص داد، شروط خود برای حمایت از دو نامزد دیگر را مطرح کرد.
نامزد نخست کفش طلای لیگ برتر، بازیکنی است که داستان پرفراز و نشیبی را در زندگی فوتبالی خود تجربه کرده و حالا به صدر جدول گلزنان تکیه زده است.
"دیانا رحیمی" نماینده ایران که در بخش بهترین ستاره نوظهور زن نامزد شده بود، با کسب حداکثر آرا به عنوان نفر نخست این قسمت از رای‌گیری انتخاب و به عنوان ستاره نوظهور بخش ساندای بانوان در سال ۲۰۲۲ معرفی شد.
این سیاستمدار ۹۷ ساله ۲ بار نخست وزیر شد و در سال ۲۰۱۸ به عنوان «پیرترین نخست وزیر جهان در آن زمان» به عنوان رکورددار گینس معرفی شد.
«ماهاتیر محمد» نخست‌ وزیر پیشین مالزی در سن ۹۷ سالگی از آمادگی خود برای ورود به عرصه انتخابات سراسری در این کشور خبر داد.
«ماهاتیر محمد» نخست‌ وزیر پیشین مالزی در سن ۹۷ سالگی از آمادگی خود برای ورود به عرصه انتخابات سراسری در این کشور خبر داد.
رئیس فراکسیون حزب حاکم محافظه‌ کار انگلیس امروز اعلام کرد که «ریشی سوناک» تنها نامزد نخست وزیری کشورش شده است.
رئیس فراکسیون حزب حاکم محافظه‌ کار انگلیس امروز اعلام کرد که «ریشی سوناک» وزیر دفاع اسبق این کشور تنها نامزد نخست وزیری شده است.
نخست وزیری «ریشی سوناک» قطعی به نظر می‌رسد و احتمالا وی عصر روز دوشنبه به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس معرفی شود.
ریشی سوناک 42 ساله که در رقابت انتخاباتی قبلی رقیب «لیز تراس بود» نخست وزیر مستعفی انگلیس بوده و از او شکست خورد، این بار اصلی‌ترین شانس برای نخست‌وزیری به شمار می‌رود.
وزیر خزانه داری سابق انگلیس رسما درخواست خود را برای نامزدی نخست وزیری این کشور اعلام کرد.
نارندا مودی نخست وزیر هندوستان روز گذشته سرویس اینترنت ۵G را در این کشور راه اندازی کرد و آن را گامی به سمت عصر جدید نامید.
محمد شیاع السودانی نامزد چارچوب هماهنگی شیعیان برای تصدی پست نخست وزیری عراق برنامه های دولت آینده خود را اعلام کرد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق تاکید کرد که نامزد مورد نظر آن برای تصدی سمت نخست وزیری تغییری نکرده است.
ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی امروز دوشنبه خواستار توافق گروههای سیاسی درباره نقشه راهی شد که به پایان بحران سیاسی در این کشور منجر شود.
در شرایطی که چارچوب هماهنگی شیعی در عراق همچنان از محمد شیاع السودانی به عنوان نامزد نخست وزیری حمایت می کند، تلاش ها برای ازسرگیری جلسات پارلمان آغاز شده است.
چارچوب هماهنگی شیعی در عراق با وجود مخالفت جریان صدر، همچنان بر نامزدی «محمد شیاع السودانی» برای پست نخست وزیری در این کشور پافشاری دارد.
نامزد نخست وزیری انگلیس گفته است که نمی‌تواند بگوید که مکرون دوست یا دشمن لندن است.
وزیرخارجه انگلیس و نامزد نخست وزیری این کشور ادعا کرده است که برای پرتاب تسلیحات هسته‌ای آمادگی دارد.
یک پیرزن ۷۳ ساله عراقی در تحصن طرفداران مقتدی صدر رهبر جنبش صدر عراق مقابل پارلمان این کشور به شیوه‌ای متفاوت به خدمات رسانی به معترضان پرداخته است. او با شستن لباس‌های تظاهرکنندگان، به صورت رایگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چارچوب هماهنگی شیعی عراق سوم مرداد ماه بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن محمد شیاع السودانی با اجماع اعضای این چارچوب به عنوان نامزد نخست وزیری عراق معرفی شد و جریان صدر به آن اعتراض کرد؛ اعتراضی که منجر به ورود هواداران صدر به منطقه سبز بغداد و پارلمان این کشور و سپس تحصن در داخل ساختمان و محوطه پارلمان شد.
اعضای جریان صدر به العامری اعلام کردند که هیچ گفتگویی امکان‌پذیر نخواهد بود تا زمانی که چارچوب هماهنگی از نامزدی شخصیت‌های حزبی برای منصب نخست وزیری عراق کوتاه آید و با برگزاری انتخابات زود هنگام در کشور موافقت کند.
طرفدران جریان صدر در اعتراض به نامزدی «محمد شیاع السودانی» از سوی چهارچوب هماهنگی گروه‌های شیعی عراق برای تصدی منصب نخست وزیری از روز گذشته وارد منطقه الخضرا و ساختمان پارلمان شده‌اند و از تحصن نامحدود در پارلمان خبر داده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ