محمد شیاع السودانی نامزد چارچوب هماهنگی شیعیان برای تصدی پست نخست وزیری عراق برنامه های دولت آینده خود را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی معاون سابق وزارت ورزش و رئیس سابق کمیته المپیک نامزد پست وزارت ورزش محسوب می شود.
علیرضا دبیر نامزد پست ریاست فدراسیون کشتی با عصا در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی حاضر شد.
برخی کاربران فضای مجازی، نامزد کریستیانو رونالدو را بابت انتشار چند تصویر مورد انتقاد قرار دادند.
مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است؛ نشانه‌اش هم جدل اغلب مکتوب مجتبی توانگر با نمایندگان اصلی جریان پایداری است. به نظر می‌رسد پایداری دو هدف کوتاه‌مدت و بلندمدت را در میانه این مجادلات مورد پیگیری قرار می‌دهد؛ هدف اول کاهش آرای قالیباف در انتخابات پیش روی هیات رئیسه مجلس از طریق معرفی نامزدی خاص برای پست ریاست مجلس و هدف بلندمدت نیز حذف رئیس نواصولگرایان از طریق پروژه مشارکت حداقلی در انتخابات مجلس در اواخر سال است.
سینان اوغان در کنار افرادی همچون پروفسور امید اوزداغ، پروفسور رشاد توزلو و چندین دانشگاهی ملی‌گرای دیگر، از افرادی است که با پشتوانه تفکرات ملی‌گرایانه از بستر دانشگاه به میدان سیاست آمده و معتقد به این است که هر گونه سازش و کوتاه آمدن در قبال ارزش‌های ملی ترکی، به ضرر ترکیه تمام خواهد شد.
سینان اوغان یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه است که قبلاً ۲ بار به عنوان نماینده مردم اغدیر از سوی حزب حرکت ملی به پارلمان راه یافته است.
از میان ۹ نامزدی که برای احراز پست ریاست فدراسیون بوکس ثبت نام کرده بودند، ۳ نفر مورد تایید کمیسیون تطبیق قرار گرفتند.
پلیس پاراگوئه اعلام کرد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به علت ادعای تقلب و برهم‌زدن نظم عمومی بازداشت کرده است.
به نوشته واشنگتن پست، تیم رسانه‌ای جو بایدن از هفته آینده با پخش نخستین ویدیوی انتخاباتی وی، به شکل رسمی راه‌اندازی کارزار انتخاباتی او را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را آغاز می‌کنند.
دو نامزد دیگر به جمع نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون دوچرخه سواری اضافه شدند.
نکته عجیب اینکه در هیچ یک از بخش‌های انتخابات امروز چه برای پست ریاست و چه برای صندلی های نواب رئیس، بیش از یک نامزد و کاندیدا وجود نداشت!
کشتی‌گیر فرنگی‌کار اوکراینی و قهرمان المپیک توکیو نامزدی خود را برای پست ریاست کمیته ملی المپیک کشورش اعلام کرد.
کشتی‌گیر فرنگی‌کار اوکراینی و قهرمان المپیک توکیو نامزدی خود را برای پست ریاست کمیته ملی المپیک کشورش اعلام کرد.
یکی از رهبران اتحادیه میهنی کردستان عراق به اخبار مربوط به نامزدی لطیف رشید به جای برهم صالح برای پست ریاست جمهوری عراق واکنش نشان داد.
شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود از توافق گروه های عراقی بر روی عبداللطیف رشید به منظور تصدی پست ریاست جمهوری خبر داد.
منابع وابسته به حزب دموکرات کردستان عراق به موضع گیری درباره نامزد پست ریاست جمهوری عراق پرداختند.
منابع وابسته به حزب دموکرات کردستان عراق به موضع گیری درباره نامزد پست ریاست جمهوری عراق پرداختند.
ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی امروز دوشنبه خواستار توافق گروههای سیاسی درباره نقشه راهی شد که به پایان بحران سیاسی در این کشور منجر شود.
رسول راضی عضو ائتلاف دولت قانون گفت که اسامی ۱۰ نامزد ریاست جمهوری مشخص شده و پارلمان برای انتخاب یکی از آنها باید جلسات خود را از سر بگیرد.
چارچوب هماهنگی شیعی در عراق با وجود مخالفت جریان صدر، همچنان بر نامزدی «محمد شیاع السودانی» برای پست نخست وزیری در این کشور پافشاری دارد.
صلاحیت ۶ نفر از نامزدهای پست ریاست فدراسیون اسکوش تایید شد تا با مشخص شدن زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش به رقابت با یکدیگر بپردازند.
سفیر سابق لبنان در اردن با اعلام رسمی نامزدی خود برای پست ریاست جمهوری این کشور، گفت: نیازی به تکرار مصیبت های سالیان گذشته نیست و همه ما قربانی تصمیمات سیاسی شده ایم.
یکی از نامزدهای ریاست کمیته ملی از حضور در انتخابات برای این پست انصراف داد و تنها برای هیات اجرایی نامزد خواهد بود.
مجید شایسته و بهرام قدیمی برای کسب پست ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ