دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایان گیگز، ستاره اسبق منچستریونایتد، از اتهام خشونت خانگی علیه نامزد سابقش تبرئه شد.
ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست باشگاه بارسلونا، معتقد است شرایط مدیریتی و اقتصادی باشگاه بارسلونا حتی از دو سال پیش نیز بدتر شده است.
نامزد ریاست جمهوری ترکیه که در دور نخست انتخابات این کشور آمار قابل توجهی از آراء را به خود اختصاص داد، شروط خود برای حمایت از دو نامزد دیگر را مطرح کرد.
مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است؛ نشانه‌اش هم جدل اغلب مکتوب مجتبی توانگر با نمایندگان اصلی جریان پایداری است. به نظر می‌رسد پایداری دو هدف کوتاه‌مدت و بلندمدت را در میانه این مجادلات مورد پیگیری قرار می‌دهد؛ هدف اول کاهش آرای قالیباف در انتخابات پیش روی هیات رئیسه مجلس از طریق معرفی نامزدی خاص برای پست ریاست مجلس و هدف بلندمدت نیز حذف رئیس نواصولگرایان از طریق پروژه مشارکت حداقلی در انتخابات مجلس در اواخر سال است.
کمیته داوران در فاصله دو هفته تا شهرآورد پایتخت، سه گزینه را برای قضاوت دربی در نظر گرفته است.
کمیته داوران در فاصله دو هفته تا شهرآورد پایتخت، سه گزینه را برای قضاوت دربی در نظر گرفته است.
لئوناردو ژاردیم، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال شباب الاهلی، برای هدایت دو تیم آسیایی ملی نامزد شده است.
تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسلونا، که نامزد ریاست باشگاه در انتخابات دو سال پیش بود، از خوان لاپورتا دفاع کرد.
فدراسیون جهانی اسامی دو داور بین المللی کشورمان را به عنوان نامزد قضاوت در مسابقات تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد.
لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد 700 رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد 800 خواهد رساند.
فهرست پنج نفره مربیان ایرانی نامزد هدایت تیم ملی گسترده‌تر می‌شود.
دو نامزد دیگر به جمع نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون دوچرخه سواری اضافه شدند.
از بین چهار نامزد حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری، صلاحیت دو نفر تایید شده اما نام آنها هنوز از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
اشرافیت غربگرا چرا رویگردانی مردم از آن‌ها در انتخابات را انکار و موضوع بررسی صلاحیت‌ها را به رخ می‌کشد؟ آیا مدعیان اعتدال و اصلاحات در انتخابات مجلس به جای یک لیست، سه فهرست ارائه نکردند؟ و در انتخابات ریاست جمهوری، دو نامزد نداشتند که خاتمی و ۱۶ حزب اصلاح‌طلب، نهایتاً پای حمایت از عبدالناصر همتی جمع شدند؟!
تصاویر منتشرشده از وضعیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در استودیو فوتبال برتر بیانگر نکات مهمی است.
انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است با حضور سه نامزد ریاست برگزار شود هنوز ابهاماتی را در دل خود دارد که ممکن است یکی از اضلاع مدعیان کم شود و رقابت به صورت دو قطبی برگزار شود!
تنها دو نامزد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باقی مانده اند و دبیر کل فدراسیون فوتبال هم در برنامه فوتبال برتر به این موضوع اشاره کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
با اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر به نظر می‌رسد تنها دو نامزد نهایی در گردونه انتخابات فدراسیون فوتبال باقی بمانند.
پاری‌سن ژرمن در نیمه اول دیدار امشب مقابل مون‌پلیه صاحب دو ضربه پنالتی شد اما تنها یکی از آنها را تبدیل به گل کردند.
مجید شایسته و بهرام قدیمی برای کسب پست ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کردند.
جلسه ستاد اربعین با حضور رئیس جمهور
اعتراض این دو نامزد نسبت به مصاحبه جانبدارانه علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات از مهدی تاج و همچنین حضور دو فرد دولتی در کمیته بدوی بود که این موارد استقلال و بی‌طرفی کمیته بدوی انتخابات را زیر سؤال می‌برد
پیش از این نیز «قهرمان» برنده دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم بین‌المللی از سوی هیئت ملی نقد آمریکا شده بود. فیلم‌های «ماشین من را بران»، «فرار»، «دست خدا» و «بدترین آدم دنیا» دیگر کاندیداهای این بخش از سوى انجمن منتقدان هالیوود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ